SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het is ook zo rustig, makkelijk maand om te winnen.quote:
En dan komt er een fanatieke bolker en sta je plotseling 2equote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan wel 1 dag een pauze inlassen denk ik
Het is pas de 10de van de maand! Niet te snel op je lauweren gaan rusten, want loveislikeakiss staat niet ver achter jequote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan wel 1 dag een pauze inlassen denk ik
En dan kan ik weer keihard bolken om weer op 1 te komen..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan komt er een fanatieke bolker en sta je plotseling 2e
Die haalt mij niet in..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is pas de 10de van de maand! Niet te snel op je lauweren gaan rusten, want loveislikeakiss staat niet ver achter je
Niet in een dag, dat gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan komt er een fanatieke bolker en sta je plotseling 2e
als @Lovely één dag niets post, kan het wel, als @loveislikeakiss heel goed haar best doetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet in een dag, dat gaat niet lukken
Die heeft gezegd niet te willen winnen. Maar dan nog. Zoveel punten worden er momenteel niet gehaald op een dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
als @:Lovely één dag niets post, kan het wel, als @:loveislikeakiss heel goed haar best doet
zelf loop je nooit weg gelukkigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef mario390 het volgende:
man man ik kann niet 10 min wegaan laat je hem weer lopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |