---------------------------------------quote:Trump struikelt op trappen van Air Force One
Amerikaans president Donald Trump is gestruikeld op de trap van de Air Force One. Hij was met zijn minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio onderweg naar het buitenverblijf Camp David. Vier jaar geleden overkwam voormalig president Joe Biden hetzelfde, toen lachte Trump hem uit.
Bekijk deze YouTube-video
https://www.hln.be/video/(...)ir-force-one-1496802
quote:
Dit is nieuws omdat die pipo zijn voorganger daar ontzettend belachelijk mee heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:13 schreef YoopY het volgende:
Hoe diep zijn we gezonken dat dit nieuws is?
Wat een teloorgang van onze levens.
Koop die trui dan:quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:13 schreef YoopY het volgende:
Ik moest keihard lachen toen ik de beelden zag ja!quote:
Met een dubbele flikflak de vanaf de bovenste trede, pardoes naar beneden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
Bijna struikelt. Jammer.
Had hem graag gegund dat hij elke trap met zijn seniele hoofd zou koppen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is nieuws omdat die pipo zijn voorganger daar ontzettend belachelijk mee heeft gemaakt.
Zal m leren...
Zegt de aanstaande Minister President van een Onzin/FOK!-regering. Karma is een Bitch...................quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:13 schreef YoopY het volgende:
Voetbal zal nooit groot worden in de VS.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
Bijna struikelt. Jammer.
Had hem graag gegund dat hij elke trap met zijn seniele hoofd zou koppen.
Volgens mij begint het al te werken; gratis reclame!quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt de aanstaande Minister President van een Onzin/FOK!-regering. Karma is een Bitch...................
ONZ / Tijd voor een FOK! partij
Ach als ik MP van FOK! wil worden ben je bij voorbaat al kansloos.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:55 schreef YoopY het volgende:
[..]
Volgens mij begint het al te werken; gratis reclame!![]()
![]()
Idd, elk woord, elke scheet van Trump wordt uitvergroot.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:13 schreef YoopY het volgende:
Wat je dus eigenlijk zegt is dat de man die er 24u/dag mee bezig is op welke manier dan ook zoveel mogelijk in het nieuws te komen dat niet zou moeten doen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd, elk woord, elke scheet van Trump wordt uitvergroot.
Waarom? De mainstream (linkse) media hebben niets ander, geen argumenten en geen alternatieven.
Of je moet het ondersteunen van criminelen een serieus alternatief noemen
24/7 is overdreven 1/3 van zijn tijd staat hij op de golfbaan en ik neem aan dat ie ook gewoon slaapt (niet zoveel als Joe). Dat ie in het nieuws komt is logisch, gezien het aantall maatregelen hij neemt en de geopolitieke situatie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat de man die er 24u/dag mee bezig is op welke manier dan ook zoveel mogelijk in het nieuws te komen dat niet zou moeten doen?
Dit gestruikel is maar amper in het nieuws geweest. De rest van wat de man denkt te kunnen doen echter wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
24/7 is overdreven 1/3 van zijn tijd staat hij op de golfbaan en ik neem aan dat ie ook gewoon slaapt (niet zoveel als Joe). Dat ie in het nieuws komt is logisch, gezien het aantall maatregelen hij neemt en de geopolitieke situatie.
Alleen de mainstream heeft het daar niet over maar probeert kleine incidenten uit te vergroten.
De linkse mainstream media Starhoppert.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit kon niet anders dan een Starhopper topic zijn
Ironisch om te zeggen in een topic waarin een veroordeelde crimineel in de zeik wordt gezet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd, elk woord, elke scheet van Trump wordt uitvergroot.
Waarom? De mainstream (linkse) media hebben niets ander, geen argumenten en geen alternatieven.
Of je moet het ondersteunen van criminelen een serieus alternatief noemen
Hopelijk op het asfalt, met een gebroken nekquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:10 schreef Marsenal het volgende:
Dit nieuws slaat in als een bom. Vanmorgen al in het plaatselijke sufferdje gelezen over het trapval-incident van heywoodu, en nu dit. Waar eindigt dit?
Dan komt JD aan de macht. Alsjeblieft niet. Liever dementerende Trump.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hopelijk op het asfalt, met een gebroken nek
Je kan alleen een Trump fan zijn als je geheugen niet langer teruggaat dan de laatste soundbite en je graag in de slachtofferrol zit. Je hebt helemaal gelijk, maar de doelgroep gaat het niet accepteren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:37 schreef Knipoogje het volgende:
Het is ook alleen maar nieuws omdat Trump er mee begon het nieuws te maken als Biden zoiets overkwam. Anders was er werkelijk waar geen links mediakanaal er over gevallen.
“Asfalt” moet “JD” zijn zeg je eigenlijk?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan komt JD aan de macht. Alsjeblieft niet. Liever dementerende Trump.
Nee dat zeg ik daar niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
“Asfalt” moet “JD” zijn zeg je eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |