Ik zou het gewoon minister van uitzet noemen. Dan is er ook geen verwarring.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben minister van asiel en uitzet.
Alles wat mij niet zint gaat zonder pardon de grens over.
Perfect. Ik wist het wel. Hier zitten de geniale mensen die dit land weer groot gaan maken!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:32 schreef Marsenal het volgende:
Minister van Afwijkende Zaken, meldt zich.
als minister van ict stel ik dts voor om de online debatten te voerenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:27 schreef YoopY het volgende:
Perfect. De ministers stromen al binnen. Het eerste wat we doen is de fysieke tweede Kamer opheffen. Debatten kunnen gewoon via FOK!. Met het bespaarde geld gaan sowieso de minister lonen omhoog.
Zolang de andere ministers niet gaan "tegenwerken" lijkt me dit een prima idee. Gaan met die 🍌quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als minister van ict stel ik dts voor om de online debatten te voeren
Ik wil wel Minister van Uitzet zijn. Ik heb al 8 eetborden, een 24-delige bestekset, drie dekbedovertrekken, twintig handdoeken en washandjes en een droogrekje voor wasgoed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:42 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon minister van uitzet noemen. Dan is er ook geen verwarring.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 04:25 schreef Helenattenek het volgende:
Ik weet wel raad als minister van klimaat en volkshuisvesting:
-Afdeling stikstof wordt wegbezuinigd, win-win
-ter apel wordt per direct afgestoten als Nederlands grondgebied en er vormt zich een grens met douane en Faber achter de stempelbalie
Prima idee. We hebben nog een tof logo nodig voor deze dienst.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:14 schreef Kreator het volgende:
Staatssecretaris Sarcasme (SS)
Alles dat met sarcasme te maken heeft, of nodig heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |