Ben je ITer met je “dedicated” kamer?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens heb ik thuis wel een dedicated werkkamer, dat scheelt wel echt enorm. Aan het begin van de Covid-pandemie zat ik nog wel eens aan de keukentafel en dat hou je nog geen dag vol. Toen heb ik in mijn mini-appartementje heel snel de rommelkamer opgeruimd en er een bureau neergezet.
Dan moet je eens met mijn buren komen praten...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:19 schreef Dven het volgende:
Zou overigens niet weten waarom een kantooromgeving nodig is om sociaal op niveau te blijven.
Daar ben je natuurlijk zelf bij om dat eventueel te verhinderen. Er is geen reden (m.i.) om als je thuis werkt het werk niet achter je te laten om 17:00 sharp.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:49 schreef kwiwi het volgende:
Bij thuiswerken loopt werk en vrije tijd bij mij veel meer in elkaar over.
Nee, geen ITer. Maar de voertaal op mijn werk is wel Engels, dus soms moet ik serieus nadenken over het Nederlandse woord voor iets omdat ik op een dag veel minder Nederlands dan Engels praatquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je ITer met je “dedicated” kamer?
Haha mijn broertje zegt dat ook weleens en kijkt me dan aan en zegt: Jaja ik weet wel dat je er een hekel aan hebt die Engelse termen!
Daar heb ik nou nooit last van, if you know what i mean.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, geen ITer. Maar de voertaal op mijn werk is wel Engels, dus soms moet ik serieus nadenken over het Nederlandse woord voor iets omdat ik op een dag veel minder Nederlands dan Engels praat
Bij mij is het vergelijkbaar, maar eens per twee weken in plaats van drie weken. Op de dag dat ik op kantoor werk heb ik wel meteen bijna 4 uur reistijd, dus ben dan ook flink moe.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:52 schreef bondage het volgende:
Ik kom één keer per 3 weken op kantoor voor de sprintwissel, verder volledig thuis. Mocht ik naar kantoor willen heb ik wel de optie maar gezien het lastig is een parkeerplek te bemachtigen doe ik dat vrijwel niet.
Ben verder ook vrij om mijn werkdagen in te delen, dus begin over het algemeen vroeg in de ochtend zodat ik wat eerder kan stoppen. Geplande changes en overleggen kom ik natuurlijk niet onderuit maar dat geeft niet, heb al voordelen genoeg en dat gaat toch allemaal via teams.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |