Maar vanuit het kantoor wordt er wel een keer per 2 jaar contact met je opgenomen neem ik aan?quote:
Alleen als ik op de golfbaan sta. Is mijn ervaring. Of als ik op vakantie ben.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:52 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Maar vanuit het kantoor wordt er wel een keer per 2 jaar contact met je opgenomen neem ik aan?
Hoe deed je dat eerder dan? Toen volledig op kantoorwerken nog de norm was?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:43 schreef heywoodu het volgende:
Eén dag per week op kantoor, en dat vind ik echt wel genoeg
Het is achteraf altijd wel een leuk dagje, veel lachen enzo, maar daarna thuis weer daadwerkelijk normaal kunnen werken is toch ook wel fijn, en een uur of drie per dag extra eigen tijd vergeleken met een kantoordag is natuurlijk helemaal mooi. Als we thuis werken hebben we overigens ook gewoon regelmatig contact, dus we raken niet geïsoleerd
Ik heb jarenlang 40 uur per week op kantoor gezeten, en ik vraag me nu echt serieus af hoe ik dat toch al die tijd heb volgehouden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe deed je dat eerder dan? Toen volledig op kantoorwerken nog de norm was?
Wat doe je inpakken dan? En geen hard werken dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:00 schreef mschol het volgende:
onmogelijk voor mij, ik heb geen plek voor een 15m lange inpakmachine
Woon jij in de VS soms?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Alleen als ik op de golfbaan sta. Is mijn ervaring. Of als ik op vakantie ben.
Ik begon in juni 2020, toen het al niet meer de norm was, dus heb dat goddank nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe deed je dat eerder dan? Toen volledig op kantoorwerken nog de norm was?
Ik heb de staart van dat tijdperk meegemaakt. Gestart met parttime werken in 2018, en mijn eerste baantje fulltime bij de overheid achterin 2019.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik begon in juni 2020, toen het al niet meer de norm was, dus heb dat goddank nooit meegemaakt
Slaaf van het “systeem” dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Werk alweer 25 jaar (met vakantiewerk en stages nog wel langer) en nooit minder dan 40u pw, wel meer.
Maar zal nooit 4 dagen gaan werken.
Ik werk tot mijn pensioen 5 dagen per week.
Ben wel van 6 naar 5 gegaan want tot voor kort werkte ik op zaterdag nog in een andere eigen business
Nou misschien ziet een ander dat zo maar ik doe dat vrijwillig en vind het mooi.quote:
Leuk om te lezen. Ik hoop dat ook te kunnen zeggen over een paar maanden..quote:Op maandag 21 juli 2025 19:42 schreef Saboo het volgende:
Ja, ik ga 1x per maand naar kantoor. Vind het heerlijk, en zou niet meer terug kunnen/willen.
Ik heb ook geen online meetings, overleg meestal via een intern communicatiesysteem (a la slack). Ik heb een HBO baan die in de praktijk vrij simpel is, en omdat ik nooit iemand spreek merk ik wel dat ik me niet echt kan profileren/door kan groeien. Maar voor nu juist wel lekker dat het allemaal vrij basic is (helaas is mijn salaris daar ook naar).
Ik ben een (extreme) introvert, en hebt ook een poos 40 uur op kantoor gewerkt, maar was dan altijd compleet uitgeblust en ook in mijn vrij tijd geen stuiver meer waard.
Dit is ook voor mij één van de beste dingen die me is overkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |