Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
IK heb niet gekeken gisteren, is al bekend welke bondje voor de finale gaat?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Ik wist al wie de winnaar en verliezer waren maar alsnog een euforisch gevoel toen bekend werd dat de Gieren hadden gewonnen.
Haha, Floris, de bordafpakker die veels te vroeg juichte en daarna als een woeste gorilla begon te brullen. Haha. Top. Hoogmoed komt voor de val, jongens.
En een Joey - die denkt dat alle mannen net als hijzelf naar de hoeren gaan - weent als een klein loos meisje.![]()
Jammer joh.![]()
![]()
![]()
Maar ff serieus jongens. Het is toch prachtig hoe de gehele loods oprecht blij is en juicht voor een ander team dat gewonnen heeft. Dat zegt toch genoeg?
Ja dat "ohhwnee gelukkig niet de Haaien" was geweldig, ik ben benieuwd of er nog meer teleurgestelden hun koffertje gaan pakken.. 2 Nieuwe is veel te weinig, dat betekent dat we met deze lamlullen nóg een cyclus door moetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Ik wist al wie de winnaar en verliezer waren maar alsnog een euforisch gevoel toen bekend werd dat de Gieren hadden gewonnen.
Haha, Floris, de bordafpakker die veels te vroeg juichte en daarna als een woeste gorilla begon te brullen. Haha. Top. Hoogmoed komt voor de val, jongens.
En een Joey - die denkt dat alle mannen net als hijzelf naar de hoeren gaan - weent als een klein loos meisje.![]()
Jammer joh.![]()
![]()
![]()
Maar ff serieus jongens. Het is toch prachtig hoe de gehele loods oprecht blij is en juicht voor een ander team dat gewonnen heeft. Dat zegt toch genoeg?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet gekeken gisteren, is al bekend welke bondje voor de finale gaat?
Het schijnt een spoiler te zijn, geen idee ik dacht dat die gieren hem gingen spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx
[ Bericht 12% gewijzigd door Dotteke op 10-06-2025 12:46:16 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ga jij nou ook al lopen spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 10-06-2025 12:46:28 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En die Fleuris dan nog narcistisch zijn bondje bij elkaar roepen om te vertellen dat hij vertrekt maar dat niemand dat mag weten. Sneukneus.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:10 schreef Cirilico het volgende:
Jammer joh.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn.
Voorheen werd het dan beslist door de groep wie van het winnende bodje de finale mag spelen.
Het wordt dan ook wel heel ongeloofwaardig.
Voor zover ik mij kan herinneren is dit al sinds het begin de regel.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet de groep een beslissende doorslag geven.
En niet dat het dan naar het andere bondje gaat.
Zaakje begint te stinken, met alsnog Floor en Ché in de finale.
Is al eens eerder gebeurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren is dit al sinds het begin de regel.
Gelijkspel -> onderling bespreken -> unaniem besluit binnen een (half) uur
En anders gaat de finale naar de volgende in lijn.
Het is bekend dat de gieren hebben gewonnen. Of ze hem ook daadwerkelijk gaan spelen of weggeven aan de nummer 2, moet nog blijken. Dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb niet gekeken gisteren, is al bekend welke bondje voor de finale gaat?
Ja en Dotteke was zo vriendelijk om te vermelden dat dat blijkbaar het geval is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is bekend dat de gieren hebben gewonnen. Of ze hem ook daadwerkelijk gaan spelen of weggeven aan de nummer 2, moet nog blijken. Dat weet ik ook niet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]Oei. Volgens de voorstukjes zijn de gieren bereid hem weg te geven aan de haaien. Dus dit kan een spoiler zijn Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 10-06-2025 13:06:22 ]Hotapnyc
Ik zou niet weten wat hij daarmee wil bereiken. Zit daar een onbekende strategie in als ie morgen in plaats van vandaag zijn vertrek aankondigt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En die Fleuris dan nog narcistisch zijn bondje bij elkaar roepen om te vertellen dat hij vertrekt maar dat niemand dat mag weten. Sneukneus.
Ik spoiler niets, ik hoor dat de gieren de finale gaan spelen, daar zit Floris niet eens inquote:
O, ze mogen hem weggeven, maar dat zullen ze toch niet gaan doen neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is bekend dat de gieren hebben gewonnen. Of ze hem ook daadwerkelijk gaan spelen of weggeven aan de nummer 2, moet nog blijken. Dat weet ik ook niet.
Nee, niet, maar blijkbaar wil hij belangrijk doen. Hij zal het toch moeten vertellen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat hij daarmee wil bereiken. Zit daar een onbekende strategie in als ie morgen in plaats van vandaag zijn vertrek aankondigt?
Dan snap je het niet helemaal, laat gewoon wat je ergens leest buiten dit topic.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spoiler niets, ik hoor dat de gieren de finale gaan spelen, daar zit Floris niet eens in
En ik geef niet aan wwat ik heb gelezen wie gaat winnen
Nu weet ik dus dat Floris de finale gaat spelen. Lekker bezig weer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik spoiler niets, ik hoor dat de gieren de finale gaan spelen, daar zit Floris niet eens in
En ik geef niet aan wwat ik heb gelezen wie gaat winnen
Stel het wordt gelijkspel, waar een grote kans op is aangezien het Demi-Manon vs Julia-Justin is, dan moeten ze daarna unaniem besluiten wie hem speelt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ze mogen hem weggeven, maar dat zullen ze toch niet gaan doen neem ik aan?
Dan ben je wel dom als je dat gaat weggeven
Nou dan weet je meer dan mij. Ik was alleen blij dat de gieren gewonnen hadden en niet dus zijn groepjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu weet ik dus dat Floris de finale gaat spelen. Lekker bezig weer.
Thnx, dan hard duimen dat de gieren hem gaan winnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Stel het wordt gelijkspel, waar een grote kans op is aangezien het Demi-Manon vs Julia-Justin is, dan moeten ze daarna unaniem besluiten wie hem speelt.
Manon (en Demi) is bereid om elk besluit te vetoën waarin Manon niet de uitverkorene is.
Dus dan gaat de finale van rechtswege naar de nummer twee en dat zijn de haaien.
Jij komt toch even melden dat je wat anders "ergens" hebt gelezen. Ik ga wel weer weg uit dit topic tot na de finale. Dat gezeik elke keerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan weet je meer dan mij. Ik was alleen blij dat de gieren gewonnen hadden en niet dus zijn groepje
Floris blijft daar maanden zitten om te winnen en was juist blij dat hij het niet was omdat de gieren het hebben gewonnen.
Jij vult het zelf in
John en Floris gingen sowieso ook al weg. Als er een Gier met de ton vertrekt, krijgen we dus sowieso 4 nieuwen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat "ohhwnee gelukkig niet de Haaien" was geweldig, ik ben benieuwd of er nog meer teleurgestelden hun koffertje gaan pakken.. 2 Nieuwe is veel te weinig, dat betekent dat we met deze lamlullen nóg een cyclus door moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |