Ik zit hardop te lachen.quote:
Als je op 22-jarige leeftijd naar je oude school gaat om daar kinderen dood te schieten hadden de pesters dus wel een punt dat het waarschijnlijk een debieltje is.quote:
Oorzaak en gevolg omdraaien heet dit. Heel oneerbiedig vind ik dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht gepest zo blijkt nu, zaten duidelijk een paar steekjes los.
Las ergens in een nieuwsartikel dat de dader heel veel pijn heeft veroorzaakt. Dacht toen: maar de pijn die er bij de dader kennelijk veroorzaakt is waardoor hij tot zoiets overgaat daar hoor ik niemand over. Niet dat ik het goedkeur maar toch, zo'n actie is het gevolg van iets.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral het niet aanpakken van pesters en wegkijken van de situatie heeft verregaande gevolgen
Moeilijke jeugd gehad, ik stel een taakstraf en een bos bloemen voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Las ergens in een nieuwsartikel dat de dader heel veel pijn heeft veroorzaakt. Dacht toen: maar de pijn die er bij de dader kennelijk veroorzaakt is waardoor hij tot zoiets overgaat daar hoor ik niemand over. Niet dat ik het goedkeur maar toch, zo'n actie is het gevolg van iets.
Ja waren zulke dingen maar zo makkelijk op te lossen, wss is die dader dusdanig gebroken dat hij zoiets doet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeilijke jeugd gehad, ik stel een taakstraf en een bos bloemen voor.
Waarschijnlijk was die dader gewoon compleet gestoord. Beste oplossing voor iedereen dus dat hij zichzelf heeft meegenomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ja waren zulke dingen maar zo makkelijk op te lossen, wss is die dader dusdanig gebroken dat hij zoiets doet.
Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden dat blijft. Dus die gast had het ook gewoonweg niet kunnen doen. Dat blijft.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Las ergens in een nieuwsartikel dat de dader heel veel pijn heeft veroorzaakt. Dacht toen: maar de pijn die er bij de dader kennelijk veroorzaakt is waardoor hij tot zoiets overgaat daar hoor ik niemand over. Niet dat ik het goedkeur maar toch, zo'n actie is het gevolg van iets.
Voor spijt is het van beide kanten nu wat te laat vrees ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden dat blijft. Dus die gast had het ook gewoonweg niet kunnen doen. Dat blijft.
Geldt ook voor de pesters die zich nu in de spiegel mogen gaan aankijken.
Hoe vaak heb jij je rookmelders of veiligheidsgordel nodig gehad?quote:
Die zijn verplicht. Een vuurwapen niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij je rookmelders of veiligheidsgordel nodig gehad?
Pesten kun je nu eenmaal weinig aan doen. Dat is van alle tijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral het niet aanpakken van pesters en wegkijken van de situatie heeft verregaande gevolgen
Dader was een 22-jarige ex-scholier die gewoon op willekeurige kinderen heeft geschoten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:40 schreef Harvest89 het volgende:
Triest. Nou hopelijk zijn dan alleen die pesters gesneuveld en geen onschuldigen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Pesten kun je nu eenmaal weinig aan doen. Dat is van alle tijden.
Vertel eens wanneer het terecht is om iemand te pesten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Oeh deze weet ik, wanneer ze met een Ajax-broodtrommel op de kleuterschool durven aan te komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Vertel eens wanneer het terecht is om iemand te pesten.
Uiteraard was deze dader niet mentaal gezond. Maar vergis je niet over de enorme invloed die pesten op iemand kan hebben. Je kan iemand letterlijk gek maken als je diegene maar hard genoeg pusht.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar wat hebben kinderen die jaren later op die school zitten daar mee te maken? Dat zijn niet de pesters. Dat zijn niet de leraren die dat pesten niet hard genoeg aangepakt zouden hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:41 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Uiteraard was deze dader niet mentaal gezond. Maar vergis je niet over de enorme invloed die pesten op iemand kan hebben. Je kan iemand letterlijk gek maken als je diegene maar hard genoeg pusht.
Behalve dan in het topic waar het onderwerp over gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat staat zo ongeveer in elk nieuwsbericht over deze zaak.
https://www.ad.nl/buitenl(...)epest-werd~a1f58d3c/quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Behalve dan in het topic waar het onderwerp over gaat.
Dat zie je toch wel vaak bij mensen die gepest worden. Kinderen zijn nog ongefilterd dat is hard soms.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, kinderen en dronken mensen spreken vaak de waarheid zo blijkt ook nu weer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel vaak bij mensen die gepest worden. Kinderen zijn nog ongefilterd dat is hard soms.
Pas wanneer we volwassen zijn wordt ons ingepeperd dat we abnormaal gedag maar gewoon heel normaal moeten vinden om een ander maar niet te kwetsen.
Wat het pesten niet goed praat overigens.
Kinderen zijn keihard voor alles wat afwijkt. Dat kan zijn waar je vandaan komt, je lengte, je gewicht of een handicap. Dan word je een doelwit van de pesters. Echt niet snel omdat er een steekje bij je los zit. Dat zijn juist eerder de pestkoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zie je toch wel vaak bij mensen die gepest worden. Kinderen zijn nog ongefilterd dat is hard soms.
Pas wanneer we volwassen zijn wordt ons ingepeperd dat we abnormaal gedag maar gewoon heel normaal moeten vinden om een ander maar niet te kwetsen.
Wat het pesten niet goed praat overigens.
Ik heb niet meegekregen dat dit een ex-leerling zou zijn? Dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk. Ik was in de veronderstelling dat dit een leerling was.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Maar wat hebben kinderen die jaren later op die school zitten daar mee te maken? Dat zijn niet de pesters. Dat zijn niet de leraren die dat pesten niet hard genoeg aangepakt zouden hebben.
Waarom is dit nu een trol?quote:
Hij is 22, dus dat heb ik dan maar even aangenomen. Of hij moet heel vaak zijn blijven zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:55 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen dat dit een ex-leerling zou zijn? Dan wordt het wel een ander verhaal natuurlijk. Ik was in de veronderstelling dat dit een leerling was.
Walgelijke reactie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij blijkt 21 te zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dader was een 22-jarige ex-scholier die gewoon op willekeurige kinderen heeft geschoten.
Zoveel moeite kost het nou ook weer niet om aan een vuurwapen te komen als je de juiste kanalen kent.quote:
Wil je ons iets vertellen? Als homegrown Marokkaan lijkt het me toch schier onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het nou ook weer niet om aan een vuurwapen te komen als je de juiste kanalen kent.
Volgens wikipedia:quote:
quote:He legally owned both firearms used in the shooting and had a firearms licence. Since the minimum age to get a firearm licence in Austria is 21, it was confirmed that he had requested it and then received it shortly before the attack.[9][12]
Het is een publiek geheim dat er hele vrachten automatische wapens uit het voormalige Joegoslavie Nederland zijn binnen gekomen. Je kan daar alles krijgen, tot zelfs handgranaten aan toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen? Als homegrown Marokkaan lijkt het me toch schier onmogelijk.²
hij heeft de waffenbesitzkartequote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het nou ook weer niet om aan een vuurwapen te komen als je de juiste kanalen kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |