Kinderen moeten misschien wel beter geinformeerd worden dat als ze pesten, ze wel het risico lopen vroeg of laat neergeknald te worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht gepest zo blijkt nu, zaten duidelijk een paar steekjes los.
Naja niet grappig als in het is om te lachen, meer van interessant weetje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Haha, heel grappig.
Arnold Schwarzenegger ook.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:37 schreef SuperNeger het volgende:
Grappig feitje, maar Hitler kwam oorspronkelijk volgens mij ook uit Oostenrijk.
Ongelooflijk zeg. Nooit gewetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Naja niet grappig als in het is om te lachen, meer van interessant weetje.
Mijn punt is dus dat er misschien iets aan de hand is in dat land waardoor mensen van die gevaarlijke gekken worden.quote:
Bijna niemand wist dit, iedereen denkt dat hij Duits was.quote:
quote:
In die landen mag je volgens mij je dienstwapen houden na je uit dienst bent. Of het was Zwitserland. Maar toch zijn de keren dat het fout gaat daar met vuurwapens alsnog aanzienlijk kleiner dan in de USA.quote:
Dat is Zwitserland.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
In die landen mag je volgens mij je dienstwapen houden na je uit dienst bent. Of het was Zwitserland. Maar toch zijn de keren dat het fout gaat daar met vuurwapens alsnog aanzienlijk kleiner dan in de USA.
Die komt zelfs uit een dorp een paar kilometer van Graz af.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Haha, heel grappig.
Arnold Schwarzenegger ook.
Ik ben van mening dat een wapen in een moderne rechtstaat niet nodig is. Laat dat soort dingen aan politie en het leger over. Het zorg in het beste geval voor ellende en in het slechtste geval voor nog meer ellende.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
In die landen mag je volgens mij je dienstwapen houden na je uit dienst bent. Of het was Zwitserland. Maar toch zijn de keren dat het fout gaat daar met vuurwapens alsnog aanzienlijk kleiner dan in de USA.
Ja in een perfecte wereld is politie en leger ook niet nodig. Helaas leven we niet in een perfecte wereld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een wapen in een moderne rechtstaat niet nodig is. Laat dat soort dingen aan politie en het leger over. Het zorg in het beste geval voor ellende en in het slechtste geval voor nog meer ellende.
Wel handig ter verdediging.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een wapen in een moderne rechtstaat niet nodig is. Laat dat soort dingen aan politie en het leger over. Het zorg in het beste geval voor ellende en in het slechtste geval voor nog meer ellende.
Vooral het niet aanpakken van pesters en wegkijken van de situatie heeft verregaande gevolgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:54 schreef Hathor het volgende:
Dader werd gepest.....tsja, soms kan dat verregaande gevolgen hebben.
Types als Udo Jürgens idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat er misschien iets aan de hand is in dat land waardoor mensen van die gevaarlijke gekken worden.
Weet je wie er dacht dat-ie bestond ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:45 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bijna niemand wist dit, iedereen denkt dat hij Duits was.
Ik zit hardop te lachen.quote:
Als je op 22-jarige leeftijd naar je oude school gaat om daar kinderen dood te schieten hadden de pesters dus wel een punt dat het waarschijnlijk een debieltje is.quote:
Oorzaak en gevolg omdraaien heet dit. Heel oneerbiedig vind ik dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht gepest zo blijkt nu, zaten duidelijk een paar steekjes los.
Las ergens in een nieuwsartikel dat de dader heel veel pijn heeft veroorzaakt. Dacht toen: maar de pijn die er bij de dader kennelijk veroorzaakt is waardoor hij tot zoiets overgaat daar hoor ik niemand over. Niet dat ik het goedkeur maar toch, zo'n actie is het gevolg van iets.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral het niet aanpakken van pesters en wegkijken van de situatie heeft verregaande gevolgen
Moeilijke jeugd gehad, ik stel een taakstraf en een bos bloemen voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Las ergens in een nieuwsartikel dat de dader heel veel pijn heeft veroorzaakt. Dacht toen: maar de pijn die er bij de dader kennelijk veroorzaakt is waardoor hij tot zoiets overgaat daar hoor ik niemand over. Niet dat ik het goedkeur maar toch, zo'n actie is het gevolg van iets.
Ja waren zulke dingen maar zo makkelijk op te lossen, wss is die dader dusdanig gebroken dat hij zoiets doet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeilijke jeugd gehad, ik stel een taakstraf en een bos bloemen voor.
Waarschijnlijk was die dader gewoon compleet gestoord. Beste oplossing voor iedereen dus dat hij zichzelf heeft meegenomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ja waren zulke dingen maar zo makkelijk op te lossen, wss is die dader dusdanig gebroken dat hij zoiets doet.
Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden dat blijft. Dus die gast had het ook gewoonweg niet kunnen doen. Dat blijft.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Las ergens in een nieuwsartikel dat de dader heel veel pijn heeft veroorzaakt. Dacht toen: maar de pijn die er bij de dader kennelijk veroorzaakt is waardoor hij tot zoiets overgaat daar hoor ik niemand over. Niet dat ik het goedkeur maar toch, zo'n actie is het gevolg van iets.
Voor spijt is het van beide kanten nu wat te laat vrees ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bent altijd verantwoordelijk voor je eigen daden dat blijft. Dus die gast had het ook gewoonweg niet kunnen doen. Dat blijft.
Geldt ook voor de pesters die zich nu in de spiegel mogen gaan aankijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |