quote:
Overdag altijd openquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is toch wel weer geopend, allemina's nog aan toe
Gaat alleen in de avond/nacht dicht tot de volgende ochtendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is toch wel weer geopend, allemina's nog aan toe
Kinderachtigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat alleen in de avond/nacht dicht tot de volgende ochtend
Tja is ff niks aan te doenquote:
uitkijken een volgende keerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Poeh toch nog last van mijn verbrande bakkes
Ja. Had niet verwacht dat de zon zo hard zou schijnen. Er was wel bewolking en woei.quote:
Dan juist moet je opletten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja. Had niet verwacht dat de zon zo hard zou schijnen. Er was wel bewolking en woei.
Les voor de volgende keer Mutskequote:
Veel te ingewikkeldquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet elke dag als een mummie bijlopen
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee, dat zit niet vaak in champignonnensoep
Zelf gemaakt?quote:
Dat ik champignons ben of genot?quote:
Ja maar niet door mij.quote:
Lekker, vind zelf gemaakte soep altijd lekkerder dan die blikken of zakkenquote:
Ik ben geen schimmel.quote:
Wat is er gebeurd?quote:
O dat heb ik gelezen gisteren al toch?quote:
Nee, dit keer nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het eindresultaat wordt zoiets?![]()
Een lieve schimmelquote:
Ah nu zie je het idd wat het isquote:
Wist je dat niet, daarom gebruik ik dat nooit. Ik doe altijd een klein beetje azijn in de wasmachine. Wordt de was mooi zacht en blijven de kleuren mooi en het reinigt de machinequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees net wat over schimmels in de wasmachine door het gebruik van wasverzachter!
Oh lekker dan, dat dus niet meer gebruiken.. Ik gebruik het heel af en toequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees net wat over schimmels in de wasmachine door het gebruik van wasverzachter!
Ik ook niet vaak.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh lekker dan, dat dus niet meer gebruiken.. Ik gebruik het heel af en toe
Maar er zitten vast ook wel chemicaliėn in wasmiddelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak.
Hiddendoe in LIF / Lekkere sterke geurdingen voor in huis waar je lang plezier van hebt
Na regen komt zonneschijnquote:
Ja ik had het gelezen, erg hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)kse-school-verdachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |