Ja dat snap ik, je wordt na zo'n ervaring wel wat meer kat uit de boom kijkend geworden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met die Indonesische is het helemaal voorbij.
Ik doe het verder wat rustig aan nu. Heb wel wat contact met iemand, maar stel mijn hart nog niet zo open.
Zo gaat het vaak wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Er komt vaak juist iemand op je pad als je niet op zoek bent en als je het ook niet verwacht.
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uitquote:
Heb je al koffie gekregen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uit
Dat is alleen maar lekker tochquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uit
Zet maar weer aan. Lust nog wel een bakkie. Of twee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, om 7.18 al.
* gebrokenglas zet het koffiezetapparaat weer uit.
Nee, koppijn nuquote:
Kerel!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Er komt vaak juist iemand op je pad als je niet op zoek bent en als je het ook niet verwacht.
Komt goed!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je wordt na zo'n ervaring wel wat meer kat uit de boom kijkend geworden.
Maar ga ook niet te star worden
Veel vroeger kon je hier nog nietsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
O dat is dan weer minder, te vast geslapen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zet maar weer aan. Lust nog wel een bakkie. Of twee.
[..]
Nee, koppijn nu
Slingerse, tot zoquote:
Sowieso heb ik hier in de kliniek een vast ochtendritueel wat ik vaak eerst afwerk voor ik hier kom kijken. Toevallig zag ik dat het reeds open was en gilde ik dus maar om koffie omdat ik koppijn had.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Veel vroeger kon je hier nog niets
Er is nog hoop voor ons @Dottekequote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
Echte liefde; het bestaat
Franse familie maakt zich zorgen om weduwe (82) die plots naar Ivoorkust vertrok om bij geliefde (28) te zijn
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer minder, te vast geslapen waarschijnlijk
Arme Xavier ziet zijn erfenis als sneeuw onder de zon verdwijnen.quote:
ZO dan de tweede slaappilquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet heel duidelijk terugkomen dat ik tot aan de eerste controle heel licht slaap, waarna ik daarna (en na een tweede slaappil) pas in de diepere slaapfases terecht kom.
ALs de liefde nu echt is, zouden de kinderen het niet eens erg vinden denk ik. Maar hij schijnt het al eerder gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Arme Xavier ziet zijn erfenis als sneeuw onder de zon verdwijnen.
Hello Bondagequote:
Iedereen en zijn grootmoeder (nou ja behalve eentje dan) ziet dat dit niet echt is. Behalve alleen die 82-jarige, die denkt van wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs de liefde nu echt is, zouden de kinderen het niet eens erg vinden denk ik. Maar hij schijnt het al eerder gedaan te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |