Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Een beetje saaie aflevering. Vic gaat té goed
En Roelie vond ik al een tijdje niet interessant meer... Dus dan blijft er niet veel over...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind Faisal en Wilfred en Edith niet interessant meer. Drie zoutzakken.
Sowieso van mensen (met uitzonderingenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?
Niet alles gezien nog, maar volgens mij ook weinig gemist.
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mijn enige hoop is dat het MisselijkMannetje Mau slecht gaat. Maar ik vrees dat Vic dat wel weer zal oplossen...
Geen idee... ik sluit niet uit dat Vic dat zelf nog ff gaat doen die avond.. met zijn matties uit De Schie....quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat redt Mau toch niet? Het had die dag allemaal gestuct moeten worden. Is dus niet gebeurd.
https://pauliesginger.com(...)t-original-raw-700mlquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
'Gember shots' ? Ga ik dat googelen?
Die Marit die 'verbinding' zoekt terwijl ze zelf regelmatig een splijtzwam isDie snapt er echt niet veel van...
Ja dat zou nog kunnen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen idee... ik sluit niet uit dat Vic dat zelf nog ff gaat doen die avond.. met zijn matties uit De Schie....
Maurits zit zo te smeken bij Vic of ie het wil doen (op een 'subtiele' manier dan door de hele tijd te klagen bij Vic)
Die hangt maar bij Victor tegen de steiger te klagen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:33 schreef V. het volgende:
Kan die Maurits niet zelf zijn klauwen uit de mouwen steken?
Oooooww.......datquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:38 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
https://pauliesginger.com(...)t-original-raw-700ml
Zie telkens zo'n fles bij ze staan.
Maurtis wil niet meer 300euro per uur betalen voor de Premium ultradeluxe stucadoors van Victor, en moet het nu compenseren met stucadoors die geen eens een emmer kunnen betalen.
"The all-new Naomi-approach: lekker zeiken untill someone helps you"quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hangt maar bij Victor tegen de steiger te klagen.
Ik let op jouw woorden!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
De helft denkt weer dat ze de oplevering halen, nou dús niet. Let op mijn woorden. Het wordt een slagveld.
quote:
Er zijn hele volkstammen die het zo naar binnenwerken, ik heb er hier 2 thuis zittenquote:Op woensdag 11 juni 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Dat is toch ook geen vreten die nacho chips. Ik had ook vriendelijk bedankt.
Ik eet het wel maar als snack met een dippie. Niet als maaltijd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:44 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Er zijn hele volkstammen die het zo naar binnenwerken, ik heb er hier 2 thuis zitten![]()
Ik eet lekker een pizza dan
Begin pas: Wat mij opvielquote:
Ha Firuze!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Begin pas: Wat mij opviel
Edith tegen Wilfried: Volgens mij heb jij teveel met Dennis gepraat."
Waar en hoe en wat?????
Ik vond het goor. Ook de manier waarop ze het klaar maakte..quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
Dat is toch ook geen vreten die nacho chips. Ik had ook vriendelijk bedankt.
En als ik het goed begreep gaat de Vic-ing geen vloer leggen, dus die woonkamer wordt dan ook niet opgeleverd...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Faisal, Wilfred, Zusjes en eventueel Mau, halen het niet. Dat wil zeggen dat ze een niet-affe woonkamer opleveren.
Gatver, wat ordinair!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:47 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nu je het zegt, vuurt Marit af en toe ook wel een gember shot af ja
Hier doen ze niet alles bij elkaar,alleen chips + kaas en daarnaast losse ingrediënten, wat het iig iets toonbaarder maakt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond het goor. Ook de manier waarop ze het klaar maakte..maar goed, misschien word je minder kieskeurig na 6 weken in de bouw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |