Je moet het zo zien, anderen die klagen, een bloedhekel aan, zelf klagen....heerlijk!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen die van klagen houden..... bloedhekel aan!![]()
Oh ja daarom kijk ik het ook hoor, maar als alles als corrupt wordt gezien lijkt het me wat minder kijkplezier.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tsssk, juist het ergeren aan (als stuurlui aan wal) geeft kijkplezier..
Ach, dat is natuurlijk best overdreven gesteld, hoor. Maar soms zou ik wel eens een verslag uit de regiekamer achter de schermen willen zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja daarom kijk ik het ook hoor, maar als alles als corrupt wordt gezien lijkt het me wat minder kijkplezier.
En zo is er altijd wel wat te klagen!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, anderen die klagen, een bloedhekel aan, zelf klagen....heerlijk!
Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: wat mij iedere keer weer opvalt is dat het dakje van de linker-pilaar van de toegangspoort nog steeds niet terug is gezet.. De rechterpilaar heeft wel een hoedje, de linker niet. Vind ik niet kunnen.
Thanksquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk, jouw opmerkzaamheid voor details.
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre: waarom krijgt Koning Victor niet een boete omdat hij een raam kapot gemaakt heeft en nu een ander koppel benadeeld?
Ik bedoel: Ray weet ervan...
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering, waardoor ze (meer) mogelijk niet gaan winnen. En anders het vervangen van het raam later gebeurd, na de oplevering.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Raam was verrot, dus dan maakt het niet zo veel uit.
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel. Want nu zitten MauNouk met een dichtgemaakt raam bij de oplevering. En anders was dat later gebeurd.
Wat Marit voordeed kan het Naomi-mormel vast niet.... Marit was nog best sterk in haar armen...quote:
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat raam viel al uit elkaar dat hadden ze niet voor de leuk even terug kunnen zetten ergens anders. MauNouk wist dat het raam eruit moest.
Het raam MOEST er uit volgens Ray, waarom weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het gaat om het tijdstip dat het eruit moest. Terecht dat Miezerig Mautje daar geirriteerd over was. Natuurlijk niet teveel, want dan raakt ie zijn bouwvriend Vic kwijt en dan is ie hulpeloos...
Van deze mensen, of mensen in het algemeen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van al het gezeik in het pand.
Ben al niet zo'n fan van mensen, en dat wordt in elke uitzending bevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |