Jammer dat die spit is genezen...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Er mag wel weer wat reuring in de tent. Het gaat te gladjes.
Whoehoe!!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een Knabbel & Babbel Geur Expeditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Hij was door een mug gestoken. Meer was het niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat die spit is genezen...![]()
(wat een aansteller, als het zo snel geneest, kennelijk was er niks aan de hand)
Inderdaad, gelukkig laten ze bij het blok zelf wel zien hoe een professionele stylist te werk gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik geloof er niks van dat die mevrouw styliste is.... volgens mij heeft ze gauw tijdens het Blok een site in elkaar geflanst en wil ze nu graag op tv....
Dat hoorde ik ook ja, hij denkt vast via Victor, maar het is natuurlijk bij een van zijn bedrijven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
En had hij nou een order besteld bij Victor? Raar gedoe.
Ik denk eerder dat ze ver overbetaald worden. Gratis geld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef dapluiz het volgende:
Net als die vrienden die kwamen bij Victor, het waren professionals maar werden ze ook marktconform betaald of kwamen ze als "vrienden"?
Ik sluit niet uit dat ie dat ook expres wel wat overdreef. Hij houdt immers aandachtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
Het begint al leuk, Mark als verkeersregelaar, hij lijkt wel een tiepetje uit Koot&Bie zo, hahaha, wat een maf kereltje.
Ja, dat viel mij ook op. In ieder geval een order via Victor...quote:En had hij nou een order besteld bij Victor? Raar gedoe.
Maar toen hij doorhad, dat het gevolg daarvan was dat Naomi zijn broek en sokken uit ging trekken, wist ie niet hoe snel hij terug naar Het Blok moest komen!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij was door een mug gestoken. Meer was het niet.
Je bedoelt toen De Schie leeg liep?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef dapluiz het volgende:
Net als die vrienden die kwamen bij Victor, het waren professionals maar werden ze ook marktconform betaald of kwamen ze als "vrienden"?
Voor zover we dat hier kunnen zien zeker.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Victor is een goede vent. Alleen Naomi zit hem op te jutten.
Ik denk haar uiterlijk. Plastic hier, plastic daar, nephaar etc.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Voor zover we dat hier kunnen zien zeker.
Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe ongelofelijk veel hij pikt van Naomi. Ze doet helemaal niks, loopt wel met de eer te strijken, loopt hem alleen maar te commanderen, kort te houden, op te jagen en te controleren....
Wat voor kwaliteiten heeft ze dan dat Vic bij haar blijft? Ik snap er niks van
Zou het?? Nou dan moet ik ook maar eens aan een plastic eethoek, als dat echt werkt (of zoiets.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk haar uiterlijk. Plastic hier, plastic daar, nephaar etc.
Vrouwen trappen daar niet in, bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou het?? Nou dan moet ik ook maar eens aan een plastic eethoek, als dat echt werkt (of zoiets.)
O, shit... nou dat werkt dan ook al nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vrouwen trappen daar niet in, bespaar je de moeite.
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Trouwens: ik vind Mau echt wel groeien in zijn rol als Rechterhand. Hoe hij daar bij het opruimen van het hofje de leiding pakte! Chapeau!
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahaha
Maar zo losjes ook, alsof het niets was!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou zeg dat, eindelijk doet ie wat voor zijn 1000 piek, namelijk, gewoon delegeren, hahahaha
[seksisme-modus]Ze is ongetwijfeld een heel goede paaldanseres.[/seksisme-modus]quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat voor kwaliteiten heeft ze dan dat Vic bij haar blijft? Ik snap er niks van
Ik zie dat nog niet direct voor me eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:24 schreef V. het volgende:
[..]
[seksisme-modus]Ze is ongetwijfeld een heel goede paaldanseres.[/seksisme-modus]
Ik vond het bijna niet kunnen, racistische lullo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:29 schreef __Fokker__ het volgende:
Vond de Antillianen grappen van Ray uit de tijd, gelukkig konden ze er zelf om lachen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |