Levens gevaarlijk en onzinnig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat hadden Chris en Faisel ook. Is ludiek.
Brrr.......moet er niet aan denken, leuk voor op balkon.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mos... stiekem vind ik dat mooi bij dat leem... maar nu twijfel ik aan mijn eigen smaak
Misschien wordt het allemaal wat zompig…quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mos... stiekem vind ik dat mooi bij dat leem... maar nu twijfel ik aan mijn eigen smaak
Ja, die hele kleine... zo subtiel... en zo niet-Roelie ook (met de tekst 'Only you' erop ook nogquote:
Ze heeft een vriend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, die hele kleine... zo subtiel... en zo niet-Roelie ook (met de tekst 'Only you' erop ook nog). Zeker van de fam gekregen...
Maar die hebben we heulemaal niet gezien!quote:
Kweenie!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar die hebben we heulemaal niet gezien!(toch?)
Die was er toch niet bij toen de fam kwam?
En waarom helpt hij haar dan niet effe?
Hoe ze dat voor die muur hield vind ik het mooiquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Brrr.......moet er niet aan denken, leuk voor op balkon.
Toen ze met die hond liep zag ik haar waggelen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij is Anouk de enige die in gewicht is aangekomen.... zoals ze zat op de vensterbank....
Nou, dat hoeft toch niet... of je mooi vindt hangt toch niet af van wat anderen vinden? Anders wordt het errug ingewikkeldquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe ze dat voor die muur hield vind ik het mooi
Maar zoals ik zei: twijfel nu aan mijn eigen smaak
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje omdat de zusjes er een sneer over kregen, nu durfde ze niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Anouk en Maurits het niet afkrijgen. Ze worden steeds onsympathieker. Die blik toen Chris koffie kwam halen
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ze met die hond liep zag ik haar waggelen.
Je zegt het zelf alquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Ik dacht even dat ze mank liep of een probleem had met een van haar benen
![]()
Maar het zou ook gewoon overgewicht kunnen zijn..
(is op zich niet errug he, maar wel raar als iedereen in Het Blok zwaar afvalt en zij niet...terwijl ook nog eens geen reet doet)
Ja kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft toch niet... of je mooi vindt hangt toch niet af van wat anderen vinden? Anders wordt het errug ingewikkeld
Die blik is denigrerend natuurlijk en waardeloos.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop dat Anouk en Maurits het niet afkrijgen. Ze worden steeds onsympathieker. Die blik toen Chris koffie kwam halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook wel behoorlijk aan FaiChri dat ze niet effe een koffiezetautomaat kopen...
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
Nou, opgelost!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Dan vind het ronduit mooi
(in die combinatie met het pand en de muur en zo. Nooit voor in mijn eigen huis)
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die blik is denigrerend natuurlijk en waardeloos.
Maar eerlijk gezegd ergerde ik meEr stond er eentje werkeloos, maar ik denk niet dat ze die willen uitlenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook wel behoorlijk aan FaiChri dat ze niet effe een koffiezetautomaat kopen...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nou, mijn indruk was meer dat ze nu, na al die weken, nóg koffie komen bietsen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook wel een beetje omdat de zusjes er een sneer over kregen, nu durfde ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |