Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik eerst even een kind moet werpen dat doet er verder niet toe.
Detailsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Dat ik eerst even een kind moet werpen dat doet er verder niet toe.
Huehuequote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompen
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Groenten zoals schep, hark, grasmaaier.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.
Erger nog, het doet het al terwijl het nog allerlei soorten ruk is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat A.I. gaat voorlopig de wereld nog niet overnemen.
Is dat wat mensen met een hucow kink zouden doen? 🤔quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt het ook opwekken met een hormoon kuur en veelvuldig pompen
Dus je vond een zakje gefermenteerde radijslijkjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:05 schreef gianni61 het volgende:
ik vond een zakje radijsjes in mn tas.
die was niet van deze week zegmaar
Ik ga dit niet googelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat wat mensen met een hucow kink zouden doen? 🤔
Wat best wel een zorgwekkend ding is is dat er (slimme) mensen zijn die het (mede) ontwikkeld hebben. Maar niet begrijpen hoe AI werkt als het eenmaal selflearning doet en is losgelaten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erger nog, het doet het al terwijl het nog allerlei soorten ruk is.
ik heb vandaag ook een zakje radijs meegenomen, maar het was wel vrij duidelijk welke het verse zakje wasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je vond een zakje gefermenteerde radijslijkjes.
quote:Was peaceful until the order takers escalated.
Christians want this tho. This is end times shit. Global unrest means the 2nd coming. Frothing at the mouths is their agenda to take a selfie with their false prophet.
The biggest misstep in Roman history was that they didn’t behead that asshole. You can’t taa-daa im still here if your head is missing.
2025 years later and we are still feeling the bullshit of a bitch lying about her pregnancy
Kijkend naar de kwaliteit die sommige collega's van me leverde ben ik niet verbaasdquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Erger nog, het doet het al terwijl het nog allerlei soorten ruk is.
Daarom je eigen onderzoek doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat best wel een zorgwekkend ding is is dat er (slimme) mensen zijn die het (mede) ontwikkeld hebben. Maar niet begrijpen hoe AI werkt als het eenmaal selflearning doet en is losgelaten.
Er zijn zelfs mensen die er zijn uitgestapt en waarschuwen voor de gevaren.
Of ze hun informatie nu van StackOverflow of ChatGPT halen. Maakt voor de kwaliteit niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kijkend naar de kwaliteit die sommige collega's van me leverde ben ik niet verbaasd
quote:In het Oostenrijkse Graz zou een schietpartij hebben plaatsgevonden op een school. Er zouden schoten zijn gehoord en meerdere Oostenrijkse media bevestigen dat er vijf mensen zijn overleden, onder wie scholieren en docenten.
En dat terwijl ChatGPT niet eens gemaakt is voor de waarheid. Een geloofwaardig antwoord is genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze hun informatie nu van StackOverflow of ChatGPT halen. Maakt voor de kwaliteit niet zoveel uit.
Bij StackOverflow staat in de comments vaak nog dat het niet werkt; ChatGPT meent gewoon gelijk te hebben.
Beetje de wereld waarin we leven tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat terwijl ChatGPT niet eens gemaakt is voor de waarheid. Een geloofwaardig antwoord is genoeg.
Tenzij je diabetes krijgt en je voeten eraf moeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Remember that no matter how much chocolate you eat, your shoes will still fit.
*kijkt naar voetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je diabetes krijgt en je voeten eraf moeten.
way to ruïn the moodquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je diabetes krijgt en je voeten eraf moeten.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Remember that no matter how much chocolate you eat, your shoes will still fit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |