quote:
Openlijk verkondigen tanterslechte smaak te hebbenquote:
De ringetjes geen idee, maar die sticks smaken totaal zoutloosquote:Op maandag 9 juni 2025 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
Mijn fav snack maar al een tijdje niet gehaald dus als ze echt met de smaak hebben gedonderd zijn ze COOKED
Gewoon wat gewicht verliezenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:48 schreef marc0871 het volgende:
Al niet meer gegeten, sind ik mijn vingertoppen niet meer in die ringetjes kreeg.
Tegen die tijd kreeg ik ook door dat ik nibb-it eigenlijk gewoon goor vond.
En Pepsi...
Lay's naturel en Pringles naturel hebben mijn hart gebroken. Het hele idee van naturel is dat het zout is..... beiden niet meerquote:Op maandag 9 juni 2025 20:53 schreef marc0871 het volgende:
Evenals diverse Lay's smaken.
Croky en huismerken weet ik niet.
Zal ook wel niet meer meevallen.
Dikke mensen eten light chips of Oven chips. Normale mensen eten normale chips.quote:
Vind je bijna 25 kilo sinds vorig jaar niet genoeg?quote:
Oei, da's wel erg veel en erg snelquote:Op maandag 9 juni 2025 21:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vind je bijna 25 kilo sinds vorig jaar niet genoeg?
Ik ben juist blij dat ik weer wat begin te groeien. Ging ongewild wel erg hard.
quote:Op maandag 9 juni 2025 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
Lekkere cola, maar daar houdt het op tegenwoordig.
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Openlijk verkondigen tanterslechte smaak te hebben
En zo komen we achter de ware aard van onze "moderne" voedselketen. Alles is gebakken pasta met zout.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
Pepsico![]()
Ze hebben de hoeveelheid zout in hun chips alweer verlaagd. Van 3,4 gram per 100gr, naar 2,9 gram en nu 2,5 gram...
Nibb It's waren het beste chipje vroeger. Nu volledig smakeloos![]()
Je micropenis niet geprobeerd?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:48 schreef marc0871 het volgende:
Al niet meer gegeten, sind ik mijn vingertoppen niet meer in die ringetjes kreeg.
Mongolen die nou nog steeds Amerikaanse drek kopenquote:Op maandag 9 juni 2025 19:47 schreef Mikeytt het volgende:
Pepsico![]()
Ze hebben de hoeveelheid zout in hun chips alweer verlaagd. Van 3,4 gram per 100gr, naar 2,9 gram en nu 2,5 gram...
Nibb It's waren het beste chipje vroeger. Nu volledig smakeloos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |