De luchtmacht heeft wel betere dingen aan zijn hoofd, het is een voetballer he, geen Taghi.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:01 schreef Nober het volgende:
Zag rond 12:15 een blauwe helikopter mogelijk van de luchtmacht misschien zat hij daar wel in op weg naar Vught vanaf vliegbasis Volkel.
Ja want de rechter zag het anders 🤮🤮quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Vrijspraak in hoger beroep gaat het worden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:36 schreef StephanL het volgende:
Onderweg naar Nederland![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)leverd-aan-nederland
Dat heeft hij vast wel onder de knie.quote:
Is dit een bewuste briljante woordspeling ?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:37 schreef raptorix het volgende:
Als hij nou TBS krijgt kan hij in de competitie spelen bij de van Mesdag kliniek, spelen trouwens altijd thuis
Nee ik had toevallig wat jongens in mijn voetbalteam uit Groningen die er wel tegen gespeelt hadden, daarom wist ik dat ze een team hadden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit een bewuste briljante woordspeling ?
Quincy bedankt!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
Hij is onderweg
Dubai levert veroordeelde Quincy Promes uit aan Nederland, voetballer zit al in vliegtuig https://www.nu.nl/binnenl(...)al-in-vliegtuig.html
Naar verluidt zongen ze dit op het vliegveld van Dubai:quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Quincy bedankt!
Quincy bedankt!
Quincy Quincy Quincy bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Zo niet, neem jij een ui naar keuze van @GGMM voor het volgende ED seizoen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Vrijspraak in hoger beroep gaat het worden.
@onlogisch wist dit ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 15:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee ik had toevallig wat jongens in mijn voetbalteam uit Groningen die er wel tegen gespeelt hadden, daarom wist ik dat ze een team hadden.
Hij had in Dubai zelf nog een lokaal proces lopen (auto-ongeluk en het doorrijden)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is best wel vreemd dat hij zo lang in Dubai kon verblijven en dat ze hem nu ineens wel gaan uitleveren
Akkoordquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo niet, neem jij een ui naar keuze van @:GGMM voor het volgende ED seizoen.
Ik denk dat hij vooral afgeperst gaat worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:33 schreef roos94 het volgende:
Ons Quin gaat natuurlijk wel popi jopi zijn in de jilla. Voetbalfiguren en drugsfiguren doen t meestal goed op de ranglijst.
Prima, ik ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo niet, neem jij een ui naar keuze van @:GGMM voor het volgende ED seizoen.
Quincy is geen al te slimme jongen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hij had in Dubai zelf nog een lokaal proces lopen (auto-ongeluk en het doorrijden)
Quincy Promes voetbalde in zijn carrière 33 miljoen euro bij elkaar, zo berekende Quote aan het begin van 2024quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:56 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral afgeperst gaat worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |