Zou redelijk zijn. Hij kwam immers zelf ook netjes naar Nederland toen de rechter daarom vroeg.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef Durmada het volgende:
Voor je kinderen zorgen vind ik overigens wel een legitieme reden om hem tijdelijk vrij te laten. Snap niet zo goed waarom dat nu niet mag...
Ajax verkocht hem aan Rusland. Daar kon hij niks aan doen. Moderne slaaf.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou redelijk zijn. Hij kwam immers zelf ook netjes naar Nederland toen de rechter daarom vroeg.
Mooie versie op de realiteit heb jij.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ajax verkocht hem aan Rusland. Daar kon hij niks aan doen. Moderne slaaf.
Er is dus nog hoop voor @klaasweetallesquote:Op donderdag 18 december 2025 19:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen met kinderen horen sowieso niet vast te zitten ik vind het echt belachelijk dat er kinderen zonder vader of moeder opgroeien omdat onze wet het niet toelaat dat vaders hun straf gewoon thuis uitzitten.
Gratie moet toch mogelijk zijn?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is dus nog hoop voor @:klaasweetalles
Met deze theorie moet je dus eerst zeker wat kinderen werpen voordat je stoute dingetjes doet, dan hoef je de bak niet inquote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef Durmada het volgende:
Voor je kinderen zorgen vind ik overigens wel een legitieme reden om hem tijdelijk vrij te laten. Snap niet zo goed waarom dat nu niet mag...
Misschien he, heel misschien, het is maar een idee, kun je als je kinderen hebt je beter niet met criminele zaken inlaten...quote:Op donderdag 18 december 2025 19:21 schreef Durmada het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |