SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Ze hebben hierna nog 4 pagina's. Hou je van 37? Is wel met bami.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
{display_name_6} klinkt wel interessant eigenlijk.
Hallooooooquote:
Heb ik gezegd dat ik het niet ok vind danquote:
Hee, een Micky. Halloquote:Op maandag 9 juni 2025 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik het niet ok vind dan
Ik was vandaag bij de Warung Mini. Net iets anders dan de Wagamaga maar ook een exotische naam en heerlijk eten.quote:
Groot gemisquote:Op maandag 9 juni 2025 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets wat we blijkbaar niet meer in Rotterdam hebben zie ik net.
Ik heb er eigenlijk nog nooit gegeten, ja een keer een bara, maar dat telt nauwelijks.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de Warung Mini. Net iets anders dan de Wagamaga maar ook een exotische naam en heerlijk eten.
Ik liep laatst nog over de Witte de With langs waar hij eerst zat, maar ik dacht dat ik me vergiste omdat hij er niet was. Maar blijkbaar klopte dat dus.quote:
Hmm, ik zou het etenquote:
Zou je ze omschrijven als knaggelig?quote:Op maandag 9 juni 2025 18:10 schreef LTVDK het volgende:
Leuk hoor zo'n kistje, maar wat een hoerige kutdingen om in elkaar te zettenhttps://www.ikea.com/nl/nl/p/knagglig-kist-grenen-70292359/
Zoiets jaquote:Op maandag 9 juni 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou je ze omschrijven als knaggelig?
quote:
dacht jij zet meteen trquote:Op maandag 9 juni 2025 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik het niet ok vind dan
Wel goed! Mag niet klagenquote:
Ook goed hier.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel goed! Mag niet klagen. En met jou?
Ziet er goed uit. Is ook lekker of beetje 13 in een dozijn/ dit kan ik ergens anders beter krijgen?quote:
Goed zoquote:
quote:
Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:53 schreef Californium het volgende:
Verveel me een beetje dus zomaar 2 keer op FOK! gepost in 2 weken ofzo
Echt hčquote:
Het is lang geleden dat ik er was. Maar toen was het best oke.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Is ook lekker of beetje 13 in een dozijn/ dit kan ik ergens anders beter krijgen?
Geen idee of wij een wagamama in de buurt hebben eigenlijk…
Edit: nee, helaas
Zijn bijna hotelprijzen joh, waarom zou je dan nog gaan kamperenquote:Zo kostte een nacht op de camping met het gezin plus caravan in Kroatië in 2023 gemiddeld nog 50,49 euro. Afgelopen jaar liep die prijs op tot 74,46 euro, een prijsstijging van 47,5 procent. Maar Noorwegen spant de kroon: daar liep de prijs in een jaar tijd op van 30,69 euro naar 53,90 euro en dat is een stijging van maar liefst 75,6 procent.
https://www.ad.nl/reizen/(...)t-de-kroon~a3b2dde5/
75 en 53 euro voor een nachtje op een camping? jezus.. komt daar een tent met douche en wc (in de tent) bij? of alleen een plekje? koekoek..quote:Op maandag 9 juni 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn bijna hotelprijzen joh, waarom zou je dan nog gaan kamperen
Wowquote:Op maandag 9 juni 2025 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Hi
Ze te zien is dat prima mogelijk https://www.noorwegeninfo.nl/met-de-trein-naar-noorwegen/ Grote kans dat Fles het al eens heeft gedaanquote:Op maandag 9 juni 2025 19:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja ik vroeg me vanmiddag nog af of met de trein naar noorwegen te doen zou zijn
Gewoon nooit meer op vakantie. Wat een asociale inhalers.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn bijna hotelprijzen joh, waarom zou je dan nog gaan kamperen
Een plekje met een stroomaansluiting en met wat geluk een gebouwtje met wc en douchequote:Op maandag 9 juni 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
75 en 53 euro voor een nachtje op een camping? jezus.. komt daar een tent met douche en wc (in de tent) bij? of alleen een plekje? koekoek..
Echt héquote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een plekje met een stroomaansluiting en met wat geluk een gebouwtje met wc en douche
Ik heb hier ooit naar zitten kijken. Het duurt ongeveer een dag, maar kan wel.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja ik vroeg me vanmiddag nog af of met de trein naar noorwegen te doen zou zijn
Wel mooi uitzicht tijdens de reis.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit naar zitten kijken. Het duurt ongeveer een dag, maar kan wel.
Ja, ik houd daar wel van.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel mooi uitzicht tijdens de reis.
Ik ook. Wellicht eens over nadenken, reizen met de trein naar Noorwegen.quote:
Jeetjequote:Op maandag 9 juni 2025 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Hi
Ja dat zag ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Wellicht eens over nadenken, reizen met de trein naar Noorwegen.
Mooi toch. Kan jij in alle rust met legoblokjes in de weer.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Hedwig vermaakt zich weer prima buiten volgens mij want heb ik alweer even niet gezien.
quote:Op maandag 9 juni 2025 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Hi
Ik heb hem al af.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi toch. Kan jij in alle rust met legoblokjes in de weer.
quote:Op maandag 9 juni 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen was ze nog binnen en eigenlijk ging dat best wel goed.
Whut?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu weer aan meneer Kaktus denken
Eerste paar minuten keek ze wel even van wat is dit maar daarna gaf ze er geen aandacht meer aan.quote:
Ze had niet door welke potentie ze er allemaal mee kon hebben.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerste paar minuten keek ze wel even van wat is dit maar daarna gaf ze er geen aandacht meer aan.
Nee hoe moeten wij dat weten?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke dus niemand weet wat ik vanavond ga doen. Top.
Breng die kat nou niet op ideeën.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze had niet door welke potentie ze er allemaal mee kon hebben.
Aftellen tot het morgen is.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat ik het zelf niet weet horen andere mensen het te weten.quote:
Ik zou eerder met de motor gaan denk ikquote:
Andersom zeker niet?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik het zelf niet weet horen andere mensen het te weten.
Er zijn zat dingen die ik wil doen of over wil praten, maar dat zijn geen dingen maar mensen hier interesse in hebben dus dan ga ik maar wat zitten en wachten tot de drang wegzakt. Zo nog even wat studeren dan maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je het onderwerp / gesprek niet in start kun je niet weten of mensen er geen interesse in hebben. Dus waar wil je over praten?quote:Op maandag 9 juni 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn zat dingen die ik wil doen of over wil praten, maar dat zijn geen dingen maar mensen hier interesse in hebben dus dan ga ik maar wat zitten en wachten tot de drang wegzakt. Zo nog even wat studeren dan maar.
Hier ookquote:
Fokkers blijven thuis he.quote:
Burp.quote:
Why not bothquote:Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb ook nog knakworstjes zag ik en volgens mij heb ik nog bladerdeeg dus dan zou ik ook dat nog in elkaar kunnen friemelen. 🤔
Oh dat is zo lekkerquote:Op maandag 9 juni 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb ook nog knakworstjes zag ik en volgens mij heb ik nog bladerdeeg dus dan zou ik ook dat nog in elkaar kunnen friemelen. 🤔
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |