abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217892542
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zei helemaal niet dat joden antisemitisme aanwakkeren. Ik zei dat Israel dat doet. Waarom liegen.
Als iemand kk joden zegt kunnen ze makkelijk voetbalsupporters bedoelen wil je dat ontkennen?
Wat iemand diep in zijn hart voelt weet Geenstijl niet en jij ook niet. Ik kijk inderdaad naar feiten, feit is dat de jongens zelf zeggen dat ze niet joden als groep gelovigen bedoelden. Het kan dat dat wel zo was, dat lijkt me van niet. Dat blijkt verder ook nergens uit, ze vroegen bijvoorbeeld om paspoorten iets wat toont dat ze op zoek waren naar Israeliers niet naar joden.
quote:
"Laten we massaal op Joden jacht gaan in de stad", klonk het in de appgroep. En: "Allemaal vergassen." En: "WE MOETEN DIE KK JODEN LATEN VOELEN WAT ZE ONZE BROEDERS AAN HEBBEN GEDAAN." Wat het Openbaar Ministerie en de rechters vinden van wat zij de 'KK JODEN' hebben aangedaan horen we NU in de rechtbank. Belleman is erbij, updates volgen HIERONDER, later meer!

Verdachte 1
Update - De eerste verdachte is Lucas D. uit Monnickendam. Riep 'de kankerjoden moeten dood', 'dood aan Israël', strooide met Cobra's en smeet stenen naar de politie
Update - De OvJ eist een gevangenisstraf van een half jaar (de helft voorwaardelijk) tegen Lucas D. Uitspraak: 24 december.
Update - Hier een video met Lucas aan het woord

Verdachte 2
Update - Sefa Ö. "Hij schopt, slaat, stompt mensen op meerdere locaties."
Update - Sefa betrokken bij 'in elk geval vier geweldsincidenten'. "Het OM eist een gevangenisstraf van 2 jaar, waarvan een half jaar voorwaardelijk tegen de 32-jarige Sefa Ö."

Verdachte 3
Update - Mohammed B. (niet die) is volgens de OvJ 'zeer gefrustreerd over de situatie in Gaza'. Zijn zaak wordt aangehouden

Verdachte 4
Update - Rachid O. schreef dingen als: "Insha allah zijn er doden gevallen bij de Jode", "Laffe kk joden" en "Deze kans krijg ik misschien nooit meer om kk joden te slaan jerusalem"
Update - Eis: halfjaar tegen Rachid, waarvan twee maanden voorwaardelijk
Update - Tolk Arabisch voor de laatste zaak (de zwaarste zaak) is slechts tot 16.00 uur beschikbaar. Lekker geregeld
Lord-ronddraai: het blijkt nergens uit dat ze joden bedoelden. Wat belangrijk is, is dat we kijken naar wat de verdachten achteraf zeiden wat ze echt bedoelden.

_O-
  maandag 9 juni 2025 @ 12:12:39 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217892544
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ze waren op zoek naar Joodse Israëliërs :') niet naar Arabische Israëliërs. Verder zijn Israëliërs niet per definitie schuldig aan iets omdat ze Israëliërs zijn dus het is etnische profilering.

Gaat lekker met jou he? Jodenjachten, Mao en Luigi bagatelliseren.
BIJ1-stemmer, dan krijg je dit. Als ik mij niet vergis bagatelliseerde men in die kringen de aanslagen van 7 oktober 2023 ook en bewierookte men tevens de daders van de Jodenjacht in Amsterdam vorig jaar november. Past dus volledig in het plaatje.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217892548
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh ja nee, dan geloven we dát natuurlijk wel. Zonder twijfel.
Nee natuurlijk niet zonder twijfel.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:14:24 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217892562
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
:')
Ik gebruik geen leugens. Ik schrijf niet unhinged. Ik ga in tegen kansloze frames. Kan je weer persoonlijk worden omdat je zoals meestal geen argumenten hebt.

Ik zal het nog een keer aan je uitleggen, voor types als jij is het genoeg dat er eventueel IDF aanwezig was bij de mensen uitgemoord op 7 oktober om die aanslag te legitimeren. Immers als Israel maar zegt in dit ziekenhuis zit misschien een Hamas terrorist is dat voor jou genoeg om te zeggen het ziekenhuis is een legitiem doel. Dan is de verdediging van Israel die een oorlogsmisdaad begaat dat Hamas de mensen als menselijk schild gebruikt dus er is geen andere optie dan die menselijke schilden te vermoorden. Maak ik zo'n zelfde redenatie over de onschuldige slachtoffers op 7 oktober krijg jij meteen kortsluiting in je lege hoofdje en begint over de GGZ.
Het festival werd alleen niet als menselijk schild ingezet door het IDF. Dat soort takes doet me echt twijfelen aan je mentale gezondheid.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:16:18 #80
396550 Richestorags
pi_217892572
quote:
13s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
BIJ1-stemmer, dan krijg je dit. Als ik mij niet vergis bagatelliseerde men in die kringen de aanslagen van 7 oktober 2023 ook en bewierookte men tevens de daders van de Jodenjacht in Amsterdam vorig jaar november. Past dus volledig in het plaatje.
Het is ook alleen maar schreeuwen telkens. Jij zal voor sommigen te pro-Israël zijn maar komt ten minste met bronnen en argumenten.
pi_217892578
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je lijkt het niet echt te begrijpen.

Islam (net zoals het Christendom) is een religie. Joods zijn is een religie én een etniciteit. Net zoals bijvoorbeeld Roma en Basken ook een etniciteit zijn. Je kunt niet 80% moslim (of Christen) scoren op een dna-test, maar 80% Joods kan wel.

Mensen kunnen ook etnisch Joods zijn, maar een andere religie aanhangen, bijvoorbeeld omdat hun voorouders zich hebben bekeerd. Zie bijvoorbeeld deze Marokkaanse user op Reddit. Dat schijnt vooral in de regio van Fes niet eens zo uniek te zijn, omdat daar ooit veel Sefardische Joden woonden, die zich onder druk hebben moeten bekeren tot de Islam.
[..]

Ik vind het kolder om alle joden op 1 hoop te gooien wat etniciteit betreft. Een Poolse jood is etnisch niet te vergelijken met een Somalische jood. Een jood uit Marokko staat dichterbij de gebruiken uit dat land dan met de gebruiken uit Oekraïne. Maar als je in dat sprookje wil geloven prima. De overeenkomst is slechts het geloof. En als je dat als 1 ethnische groep mag zien daarom Kan je alle moslims of christenen ook als ethnische groep zien.

Ik had deze reactie trouwens verwacht daarom had ik dit voor je bewaard.

The findings indicate that a large majority of secular Israeli Jews attach importance to their Jewish identity, and most express a strong sense of Jewishness (traditions and religious observance).
pi_217892579
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:12 schreef oblo het volgende:

[..]
[..]
Lord-ronddraai: het blijkt nergens uit dat ze joden bedoelden. Wat belangrijk is, is dat we kijken naar wat de verdachten achteraf zeiden wat ze echt bedoelden.

_O-
Klopt ja, in communicatie weet over het algemeen de persoon die iets schrijft beter wat hij bedoelde dan degene die het leest. Ze schrijven kkjoden maar bedoelden ze dat ook, daar lijkt het niet op. Maar ik snap jouw conclusie was toen al getrokken en je zoekt enkel bewijs wat die conclusie rechtvaardigt. Dus ga je naar een blogje als Geenstijl dat vanaf het begin al stemming maakt op dit onderwerp en neem je kritiekloos hun frames over.
De rechter lijkt toch ook niet zo overtuigd dat het jodenjacht was aan de straffen te zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 09-06-2025 12:22:55 ]
  maandag 9 juni 2025 @ 12:19:33 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217892590
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik vind het kolder om alle joden op 1 hoop te gooien wat etniciteit betreft. Een Poolse jood is etnisch niet te vergelijken met een Somalische jood. Een jood uit Marokko staat dichterbij de gebruiken uit dat land dan met de gebruiken uit Oekraïne. Maar als je in dat sprookje wil geloven prima. De overeenkomst is slechts het geloof. En als je dat als 1 ethnische groep mag zien daarom Kan je alle moslims of christenen ook als ethnische groep zien.

Ik had deze reactie trouwens verwacht daarom had ik dit voor je bewaard.

The findings indicate that a large majority of secular Israeli Jews attach importance to their Jewish identity, and most express a strong sense of Jewishness (traditions and religious observance).
Het ergste vind ik nog dat je te lui bent om bronnen die je naarstig zoekt om maar iets van een punt te kunnen maken zelf niet leest:

A comparative analysis of the responses from both surveys reveals that attitudes toward Jewishness (traditions and religious observance) have remained substantially unchanged in recent years among secular Israeli Jews. However, there has been a certain upswing in the attribution of "Jewish value" to several behaviors with a national dimension, such as serving in the IDF and having concern for all Jews.

Ik wacht vervolgens nog op:

- beelden van bewapende IDF soldaten, dansend op 7 oktober
- een tabel uit die studie die gaat over strikte observatie van de Tora.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217892591
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het festival werd alleen niet als menselijk schild ingezet door het IDF. Dat soort takes doet me echt twijfelen aan je mentale gezondheid.
Er is algehele dienstplicht in Israel het is aannemelijk dat er iemand was van de IDF. Zoals gezegd maakt dat dus voor mensen als jij dat het hele festival een legitiem doelwit is.

Dat ik dit volledig voor je uit moet spellen laat me twijfelen aan je intellectuele capaciteiten.
pi_217892592
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zullen vooral haar mede-reizigers zijn, inderdaad. Die 'Death to Israel' roeper, bijvoorbeeld.

Of is dat net als 'From the river" ook gewoon een neutrale slogan geworden?
De slogan mag wel geroepen worden door Israëli maar als iemand anders het doet is het antisemitisme.
De slogan komt op voor de rechten van alle palestijnen. Dat Israëli er wat anders van maken dan wat het echt inhoudt, was wel te verwachten. Hoe kan je nou dezelfde rechten willen hebben als palestijn. Dat hoort niet.
pi_217892595
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hamas is een terreurgroep die op 7 oktober een slachting heeft aangericht en het IDF zo hard heeft vernederd dat ze al twee jaar compensatie gedrag vertonen. Klinkt mij als de slag winnen.
HamasGODEN _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 9 juni 2025 @ 12:21:47 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217892604
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Er is algehele dienstplicht in Israel het is aannemelijk dat er iemand was van de IDF. Zoals gezegd maakt dat dus voor mensen als jij dat het hele festival een legitiem doelwit is.

Dat ik dit volledig voor je uit moet spellen laat me twijfelen aan je intellectuele capaciteiten.
Die kunnen we simpel testen.

Toon eens beelden van op 7 oktober bewapende dansende IDF soldaten, die ook nog eens actief oorlog aan het voeren waren tegen anderen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217892611
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zullen vooral haar mede-reizigers zijn, inderdaad. Die 'Death to Israel' roeper, bijvoorbeeld.

Of is dat net als 'From the river" ook gewoon een neutrale slogan geworden?
De slogan mag wel geroepen worden door Israëli maar als iemand anders het doet is het antisemitisme.
De slogan komt op voor de rechten van alle palestijnen. Dat Israëli er wat anders van maken dan wat het echt inhoudt, was wel te verwachten. Hoe kan je nou dezelfde rechten willen hebben als palestijn. Dat hoort niet.
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het ergste vind ik nog dat je te lui bent om bronnen die je naarstig zoekt om maar iets van een punt te kunnen maken zelf niet leest:

A comparative analysis of the responses from both surveys reveals that attitudes toward Jewishness (traditions and religious observance) have remained substantially unchanged in recent years among secular Israeli Jews. However, there has been a certain upswing in the attribution of "Jewish value" to several behaviors with a national dimension, such as serving in the IDF and having concern for all Jews.

Ik wacht vervolgens nog op:

- beelden van bewapende IDF soldaten, dansend op 7 oktober
- een tabel uit die studie die gaat over strikte observatie van de Tora.
Jewishness is niet seculier. Maar lezen is niet je sterkste kant. Jewishness wordt daarom ook los gekoppeld van Jewish.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:22:32 #89
396550 Richestorags
pi_217892612
KKK: let's burn all n*gg*rs!!!!!

Lord-Ronddraai: nee, daar bedoelen ze alleen de zwarte criminelen die laatst de supermarkt overvielen mee.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:23:57 #90
396550 Richestorags
pi_217892621
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee. Zo denkt het internationale recht hier ook niet over. Maar ik ga je getroll niet verder voeden.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:24:29 #91
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217892626
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Toon eens beelden van op 7 oktober bewapende dansende IDF soldaten, die ook nog eens actief oorlog aan het voeren waren tegen anderen.
Tja, dit zien we helaas al veel langer in dit topic, allerlei bizarre aantijgingen aan het adres van Israël en als je dan om enig bewijs hiervan vraagt komt er vervolgens geen reactie meer.

De beweegreden is natuurlijk duidelijk: Israël via leugens en verzinsels naar hetzelfde niveau te trekken als de Palestijnse terroristen van Hamas, zodat het dan makkelijker wordt Israël te demoniseren en het Palestijnse terreur te bagatelliseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 9 juni 2025 @ 12:25:46 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217892635
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:22 schreef Chadi het volgende:

[..]
[..]
Jewishness is niet seculier. Maar lezen is niet je sterkste kant. Jewishness wordt daarom ook los gekoppeld van Jewish.
Dienen in een leger of wonen in een land zijn geen religieuze aangelegenheden. Dus waar je vandaan haalt dat hele volksstammen in Israël religieus zijn blijft mij, en ik neem aan anderen, een raadsel.

Maar misschien kun je nog een bron vinden - of mutileren - waaruit blijkt dat Israël eigenlijk bestaat uit diep religieuze, Tora-observerende Joden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 9 juni 2025 @ 12:26:32 #93
396550 Richestorags
pi_217892645
quote:
13s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit zien we helaas al veel langer in dit topic, allerlei bizarre aantijgingen aan het adres van Israël en als je dan om enig bewijs hiervan vraagt komt er vervolgens geen reactie meer.

De beweegreden is natuurlijk duidelijk: Israël via leugens en verzinsels naar hetzelfde niveau te trekken als de Palestijnse terroristen van Hamas, zodat het dan makkelijker wordt Israël te demoniseren en het Palestijnse terreur te bagatelliseren.
Een festival is een menselijk schild omdat er dienstplichtigen op het festival zitten voor een terreuractie waarvan men niet wist dat die daar ging plaatsvinden.

Sla mij maar dood.
pi_217892657
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Klopt ja, in communicatie weet over het algemeen de persoon die iets schrijft beter wat hij bedoelde dan degene die het leest. Ze schrijven kkjoden maar bedoelden ze dat ook, daar lijkt het niet op. Maar ik snap jouw conclusie was toen al getrokken en je zoekt enkel bewijs wat die conclusie rechtvaardigt. Dus ga je naar een blogje als Geenstijl dat vanaf het begin al stemming maakt op dit onderwerp en neem je kritiekloos hun frames over.
Iedere krant heeft die quotes hoor. Ik kan ook naar nrc of de volkskrant gaan en dan zie je diezelfde quotes. Maakt mij niks uit, ik heb geen voorkeur voor geenstijl, dat kwam gewoon in google.

Ik vind het vermakelijk om te zien hoe jij je in allerlei bochten wringt om antisemitisme te bagatelliseren.

Als ben gvir, smotrich, netanyahu of herzog dingen zeggen over Palestijnen, moeten we dan ook eerst vragen wat ze diep in hun hart met hun uitspraken bedoelen?

Ben jij het hier eens met herzog?
quote:
‘A blood libel’: Herzog says ICJ ‘twisted my words’ to support ‘unfounded’ contention

President 'disgusted' by judges using 'partial, fragmented quotes' in genocide ruling, ignoring accompanying remarks that Israel follows international law, doesn't target civilians

The genocide case against Israel in the International Court of Justice (ICJ) is a form of “blood libel,” President Isaac Herzog said Sunday, saying judges “twisted” words he said days after Hamas’s October 7 massacre and took them out of context in order to create the false impression that he regarded all Gazan civilians as legitimate military targets.

https://www.timesofisrael(...)nded-contention/amp/
pi_217892659
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waarom zou dat nodig zijn? Alsof Israel bij elk bombardement beelden had van dansende terroristen op die plek. Toon maar de beelden dan van dansende Hamas terroristen in dat Europese ziekenhuis dat Israel bombardeerde.
Of misschien wat beelden van de actieve oorlogvoering die vanuit dat ziekenhuis werd gepleegd.
  maandag 9 juni 2025 @ 12:29:09 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217892662
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom zou dat nodig zijn? Alsof Israel bij elk bombardement beelden had van dansende terroristen op die plek. Toon maar de beelden dan van dansende Hamas terroristen in dat Europese ziekenhuis dat Israel bombardeerde.
Of misschien wat beelden van de actieve oorlogvoering die vanuit dat ziekenhuis werd gepleegd.
Que?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 9 juni 2025 @ 12:29:21 #97
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217892664
quote:
Op maandag 9 juni 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, het gaat er niet zo zeer om wat ik vind, maar wat de feiten zijn.
Jouw (gekopieerde) feiten bedoel je, die je zo structureel knipt en plakt alsof ze uit een eigendomsakte van de waarheid komen, die alleen jij bezit.

In tegendeel, het enige dat jij inbrengt op dit forum is het eindeloos herhalen van het officiële Israëlische narratief. Het is zo erg dat ik eigenlijk niet eens weet wat jij er zelf van vindt, en ik vrees zelfs dat jij dat zelf eigenlijk ook niet (meer) weet.

quote:
Palestina bestaat niet en heeft als een land nooit bestaan, het is de naam gegeven aan deze regio door de Romeinen na de Joods-Romeinse oorlogen. 'Syria Palaestina' om precies te zijn. Dit ook mede om de connectie van de Joden met deze regio uit te wissen. Voorheen was de naam immers Judea.
Totaal irrelevant. Je hebt geen officiële staat nodig om bestaansrecht te verdienen. De Joden hadden ook geen officiële staat voor 1948. Toch verdienden zij toen (en nu) bestaansrecht.

quote:
Ten tweede hebben de verzameling van Arabieren die zichzelf de Palestijnen zijn gaan noemen (velen kommen immers uit de buurlanden) zoals bekend is al meermaals een tweestatenoplossing afgewezen.
Wat heeft Israël als staat meermaals aangeboden, na die kansloze poging van de VN om de toenmalige bewoners van het Mandaatgebied Palestina een partitieplan door de strot te duwen?

1. Nooit echte soevereiniteit
2. Nooit echte territoriale integriteit
3. Altijd met beperking van de rechten

Wat gek dat de Palestijnen dat afwijzen. Arafat had misschien zijn eer moeten inslikken en zijn kans moeten grijpen (al kun je daar ook over discussiëren), maar verder...

quote:
En er is nadien zoveel oorlog en conflict geweest, keer op keer begonnen door de Palestijnen en de omringende Arabische moslims, dat er simpelweg weinig hoop meer is voor een tweestatenoplossing.
Het verzetten blijft inderdaad actief zolang het bezetten actief blijft, maar dat vind jij vreemd? Ik vind het eerlijk gezegd nogal vreemd dat jij dat vreemd vindt. Maar goed, bouw nog maar een nederzetting, als je denkt dat dat handig is.

quote:
Dit zijn feiten en wat jij doet (vast met de beste bedoelingen) is wensdenken. Je kunt wel iets dat keer op keer is mislukt, stug op eenzelfde manier blijven proberen, maar wellicht moet je ook eens concluderen dat deze aanpak gewoon niet werkt.
Maar waarom mislukt het nou toch steeds keer op keer? Nogmaals...

1. Nooit echte soevereiniteit
2. Nooit echte territoriale integriteit
3. Altijd met beperking van de rechten

quote:
De Palestijnen hebben verloren, Israël heeft gewonnen, het is dus aan de Palestijnen om elders een onderkomen te vinden tenzij er ineens nog een enorme bereidheid ontstaat om in vrede samen te leven met Israël. Maar die is er niet en die is na 7 oktober 2023 ook aan Israëlische zijde amper meer.
Weet je, ook al is het barbaars (dat woord gebruik je zelf altijd graag als label voor moslims) om ook maar te suggereren dat de Palestijnen maar elders een onderkomen moeten vinden omdat Israël heeft gewonnen en ze, ondanks hun (soms keiharde en gruwelijke) verzet, blijkbaar succesvol heeft verjaagd van de plek waar ze hun hele leven hebben gewoond, als ze daar zelf allemaal daadwerkelijk voor zouden kiezen, dan ben ik de laatste die zegt dat dat geen goed idee is.

Welke plek heb je voor ze in gedachte? Madagaskar toevallig?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_217892666
Ach Greta.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217892668
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee. Zo denkt het internationale recht hier ook niet over. Maar ik ga je getroll niet verder voeden.
Het internationale recht? Je bedoelt dat recht dat Israel met de voeten treed? Misschien kun je vertellen waarom Israel het ICC niet erkent?
  maandag 9 juni 2025 @ 12:31:27 #100
396550 Richestorags
pi_217892678
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dus even om het helder te krijgen: jouw stelling is dat een IDF dienstplichtige een terrorist is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')