abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218729020
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Is niets gebeurd, want anders hadden de democraten dat wel gebruikt ten tijde van 4 jaar Xiden's regiem. De dems die toverde een fake virus uit de grond, om mail-in-ballot fraude in gang te kunnen zetten en een excuus te hebben waarom Xiden maar 10 mensen op zijn rally's kreeg. Denk je dat ze bewijs tegen Trump zouden laten liggen? al die sham cases die totaal geen invloed hadden terwijl ze hem van de ballot af wilde halen. (oh noes civil case oneoneone!!)

Haha. Mooie tijden.

Trump is zo clean als een whistle, dat weet jij ook. Dat zal Koning Kash Patel ook in zijn PDF'jes laten zien.
Goed verhaal weer. Waar blijven de details? Trump is nu aan het roer toch?
Conscience do cost.
pi_218729097
quote:
8s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:47 schreef ems. het volgende:

[..]
Goed verhaal weer. Waar blijven de details? Trump is nu aan het roer toch?
Als de Democraten in de afgelopen vier jaar iets belastends over Trump hadden gevonden, zelfs al was het maar een bezoek aan dat eiland, dan hadden we dat allang gehoord.

Kom uit je waan. Al tien jaar roepen jullie de wildste beschuldigingen over Trump, van Hitler-vergelijkingen tot pedo-aantijgingen. Dat deden jullie vóór de verkiezingen al, en het gaat maar door.

Wanneer dringt het door dat dit jullie alleen maar ongeloofwaardiger maakt? Het lijkt alsof jullie NPC’s zijn die blind reageren op de zoveelste Reddit- of MSM-post.Kijk op Reddit, en wat bovenaan staat, wordt hier op FOK door twintig man of vrouw, of andere genders klakkeloos nagepraat zonder enige reflectie.

De ene week is het dit, de andere week dat. Zie je niet dat je vastzit in een eindeloze rivier die steeds van koers verandert? Schreeuwen voor de bühne is leuk, maar het levert de Democraten in 2028 niets op.

Dat ze zo wanhopig zijn dat zelfs "Newscum" Trump’s retoriek probeert te kopiëren, is ronduit triest.

De Democraten falen omdat ze de weg kwijt zijn: van pro-Palestina tot de trans- en wokecultuur. Het is één grote GGZ-show bij hen en hun aanhang. En hier kopiëren veel anti-Trumpers dat gedrag blindelings.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218729318
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als de Democraten in de afgelopen vier jaar iets belastends over Trump hadden gevonden, zelfs al was het maar een bezoek aan dat eiland, dan hadden we dat allang gehoord.

Kom uit je waan. Al tien jaar roepen jullie de wildste beschuldigingen over Trump, van Hitler-vergelijkingen tot pedo-aantijgingen. Dat deden jullie vóór de verkiezingen al, en het gaat maar door.

Wanneer dringt het door dat dit jullie alleen maar ongeloofwaardiger maakt? Het lijkt alsof jullie NPC’s zijn die blind reageren op de zoveelste Reddit- of MSM-post.Kijk op Reddit, en wat bovenaan staat, wordt hier op FOK door twintig man of vrouw, of andere genders klakkeloos nagepraat zonder enige reflectie.

De ene week is het dit, de andere week dat. Zie je niet dat je vastzit in een eindeloze rivier die steeds van koers verandert? Schreeuwen voor de bühne is leuk, maar het levert de Democraten in 2028 niets op.

Dat ze zo wanhopig zijn dat zelfs "Newscum" Trump’s retoriek probeert te kopiëren, is ronduit triest.

De Democraten falen omdat ze de weg kwijt zijn: van pro-Palestina tot de trans- en wokecultuur. Het is één grote GGZ-show bij hen en hun aanhang. En hier kopiëren veel anti-Trumpers dat gedrag blindelings.
Jullie dit, jullie dat. :') :') :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218729656
De enigen die nog vasthouden aan deze "anti-Trump"-retoriek zijn een kleine, luidruchtige groep.

Het zijn de meest depressieve, ontevreden types die, zelfs toen Biden aan de macht was, alleen maar over Trump bleven zeuren. Veel FOK!-gebruikers, die al 25+ jaar posten, jagen vooral op +1’tjes en willen shinen op de volgende FOK!-meet.

Ze durven geen afwijkende mening te hebben, net als jij, @ems. Diep van binnen maak je deze posts om likes te scoren van andere FOK!-gebruikers. Voor velen is online karma farmen alles, omdat hun online persona, vrienden en leven het enige is wat ze nog hebben. Hoe triest ook, het leidt tot een circlejerk waarin kleine groepjes elkaar opzoeken, elkaar blindelings +1’tjes geven en elkaars rug dekken, puur omdat ze "bij dezelfde club" horen.

Het is komen overwaaien uit Amerika, een soort van sekte. Alles wat Fauci zegt is bijvoorbeeld heilig in deze groeperingen. Of Obama.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218729702
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jullie dit, jullie dat. :') :') :') :')
Anti-Trumpers zijn dag en nacht met Trump bezig, maar snappen na bijna tien jaar nog steeds niet dat hun bash-retoriek niet werkt. Het selecteren van een etnische minderheid als kandidaat, zoals na Obama, slaat ook niet meer aan.

De “zwarte vrouw" Kamala -retoriek van de Democraten is zelfs compleet averechts uitgepakt.

Jullie vergeten dat mensen zoals Trump, Elon en zelfs ik vroeger best fan waren van Obama en de democraten. Tot we doorkregen dat hij niets deed voor de zwarte gemeenschap en slechts een pion was van de witte elite. Hij durfde niet eens open te zijn over zijn vrouw, die volgens geruchten een man zou zijn. (BIG MIKEEEE, whur da pregnancy pictures at)

Het idee dat het Witte Huis van 2008 tot 2016 naast de eerste zwarte president ook een LHBTQI+-koppel huisvestte, was blijkbaar te veel. Tegenwoordig gooien de Democraten alle remmen los en verbaast mij niets als ze straks een LHBTQI+-minderheid als kandidaat gaan pushen. Het is allemaal maar identiteitspolitiek.
  Admin woensdag 10 september 2025 @ 12:09:44 #206
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_218729846
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:31 schreef epicbeardman het volgende:

Zie maar eens de rode topic warning. Waarom geldt dit niet voor alle accusaties tegen Koning Trump @:sp3c cie? waarom kreeg ik wel bans destijds voor het roepen dat Biden een pedo was en wordt dit nu in eens overal getolereerd op fok @:Danny ?
Geen idee. Als het van de mods hier niet mag bij Biden, dan mag het vanzelfsprekend ook niet bij Trump. Mag het niet bij links, dan ook niet bij rechts. Daarin mag simpelweg geen onderscheid worden gemaakt. Als er een regel is dan geldt die alle kanten op.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_218730054
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 12:09 schreef Danny het volgende:

[..]
Geen idee. Als het van de mods hier niet mag bij Biden, dan mag het vanzelfsprekend ook niet bij Trump. Mag het niet bij links, dan ook niet bij rechts. Daarin mag simpelweg geen onderscheid worden gemaakt. Als er een regel is dan geldt die alle kanten op.
Nouja ik ga er niemand voor rapporteren hoor, iedereen mag vinden wat hij/zij wil. Vond het alleen wel opvallen en het laatste wat ik wil is dat mensen gecensureerd worden.
Thanks voor reactie tho!
pi_218730645
quote:
6s.gif Op woensdag 10 september 2025 11:53 schreef epicbeardman het volgende:
Emotioneel gebrabbel.
Goede afleiding weer. Waar blijven de epstein files? Je weet wel, degene die Trump in een handomdraai vrij kan geven, waar hij campagne over gevoerd heeft en nu opeens heel terughoudend in is?

"Ja maar de democraten" "Ja maar Obama". "Ja maar Biden". :')

Doet het goed in de brugklas ongetwijfeld maar ze zijn gewoon niet relevant wat betreft dit onderwerp.
Conscience do cost.
pi_218730783
quote:
8s.gif Op woensdag 10 september 2025 13:56 schreef ems. het volgende:

[..]
Goede afleiding weer. Waar blijven de epstein files? Je weet wel, degene die Trump in een handomdraai vrij kan geven, waar hij campagne over gevoerd heeft en nu opeens heel terughoudend in is?

"Ja maar de democraten" "Ja maar Obama". "Ja maar Biden". :')

Doet het goed in de brugklas ongetwijfeld maar ze zijn gewoon niet relevant wat betreft dit onderwerp.
Wat wil je nu precies? je brabbelt maar wat aan. Want je weet net zo goed als ik dat de Epstein files veelal redacted zullen zijn met namen. Net zoals alle andere FBI files door de jaren heen.

En als Koning Patel straks in eens met de Epstein files naar buitenkomt met toevallig voornamelijk prominente democraten ga je roepen dat hij bewijs heeft weggepoetst over Trump. Zo voorspelbaar.

Leg je nou eens neer bij dat in de 4 jaar dat Xiden de FBI had gepolitiseerd naar een MAGA/Trump hatende instantie (er werden letterlijk mensen ontslagen omdat ze pro-Trump waren) en helemaal niets hebben kunnen vinden laat staat in elkaar kunnen knutselen.

Wat uit je posts druipt is een soort van wanhoop, doet mij trouwens veel denken aan @Wantie, ben je niet toevallig een alt account van hem/haar/het?
pi_218731521
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218732185
Zit Obama al vast eigenlijk? 🤔
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218732192
Er aijn recent 33000 paginas vrij gegeven.
Heb je ze al gelezen vermits je er zo achter ligt te zeuren ???
Of is engels te moeilijk?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218732207
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:25 schreef xpompompomx het volgende:
Elk moment nu! 8-)
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:26 schreef UncleScorp het volgende:
Er aijn recent 33000 paginas vrij gegeven.
Heb je ze al gelezen vermits je er zo achter ligt te zeuren ???
Of is engels te moeilijk?
Ik lig achter te zeuren? :D
Conscience do cost.
pi_218732288
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:25 schreef xpompompomx het volgende:
Niet meer nodig. Die zit in een depressie na de winst van Trump
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_218733170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:00 schreef sp3c het volgende:
Ja maar jij vind nagenoeg alles opmerkelijk
Nee hoor, maar dit wel. Als eerste dat zulke memes hier probleemloos worden verspreid en ten tweede dat een user dit een duimpje geeft die meermaals anderen op antisemitisme heeft gewezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218733953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja in BNW zijn we fier op onze achterdochtigheid
Hardop gelachen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218735162
Hasbara troep
pi_218737861
Guys, wat als de moord op Charlie Kirk een inside job was? Gezien de recente opvattingen van Kirk over het Israel - Gaza conflict…
pi_218738523
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Alarmonoff op 11-09-2025 10:24:19 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218739466
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:21 schreef Astro_boy het volgende:
Guys, wat als de moord op Charlie Kirk een inside job was? Gezien de recente opvattingen van Kirk over het Israel - Gaza conflict…
Goed mogelijk.
Update : ik lees dat hij eerder pro-Israel was ?

Op Telegram ondertussen juichen de oekrainers :r

[ Bericht 3% gewijzigd door UncleScorp op 11-09-2025 12:16:49 ]
pi_218739862
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Charlie was 1 van de grootste Amerikaanse fans van Rusland en Oekraïne is al jaren in een strijd verwikkeld met de Russen voor hun voortbestaan. Zo vreemd is dat niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218741563
quote:

[..]
Goed mogelijk.
Update : ik lees dat hij eerder pro-Israel was ?

Charlie Kirk had een functionerend moreel kompas en was dus pro-Israël en tegen antisemitische moslimfundamentalisten.
quote:

[..]

Bron hiervan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218741702
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Charlie Kirk had een functionerend moreel kompas en was dus pro-Israël en tegen antisemitische moslimfundamentalisten.
Nu nog de antisemiet kaart durven trekken :N

quote:
Bron hiervan?
Screenshots op Telegram
Maar dat post ik hier niet
Ik beperk me tot westerse propaganda :P
pi_218743000
13 aug poste hij deze tweet

twitter

En nu is hij er niet meer
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218745773
twitter

quote:
The Left is not a political affiliation.

It’s a death cult, hellbent on the destruction of America and humanity itself.

They encourage political violence.
They defend violent criminals.
They promote abortion/infanticide.
They mutilate/castrate children.
They advocate for tyranny.
They manipulate billions with propaganda and lies.

Once you realize we are fighting literal evil, you can never unsee it.

The Left-wing ideology must be eradicated if humanity is going to prosper, and I’m tired of people pretending there can be any coexistence.

These people are evil, and this evil must be vanquished.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')