misschien moet je de bekenenis van 'deepfake' eens opzoeken.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:45 schreef Viesdik het volgende:
Maar nu blijkt dat je wat je destijds geleerd hebt deepfake te zijn geweest.
Want Afrika is wel degelijk breder dan Rusland.
Waarom zouden ze dat doen of waarom hebben ze dat gedaan?quote:Op zondag 8 juni 2025 22:56 schreef Hyaenidae het volgende:
We worden allemaal voorgelogen inderdaad. In werkelijkheid is het oppervlak van Afrika ook bijna dubbel zo groot als dat van Rusland. Terwijl als je op de kaart kijkt zou je zweren dat het net andersom is.
Omdat je een bolvorm niet plat kunt tekenen zonder vervorming.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen of waarom hebben ze dat gedaan?
Hoezo alsquote:Op zondag 8 juni 2025 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
Als de aarde nou plat was geweest, dan hadden we dit probleem niet gehad.
Vetten sait. Maar hebben jullie dit principe nooit geleerd op school?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef Viesdik het volgende:
Met hulp van NOVA
Echte grootte van de wereld
ik heb 20 jaar van mijn basisschool overgeslagenquote:Op zondag 8 juni 2025 23:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vetten sait. Maar hebben jullie dit principe nooit geleerd op school?
Ik ben ook 90% vergeten van wat ik daar geleerd heb.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik heb 20 jaar van mijn basisschool overgeslagen
was zelfs vergeten wat racisme isquote:Op zondag 8 juni 2025 23:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben ook 90% vergeten van wat ik daar geleerd heb.
oja.. dat was hetquote:Op zondag 8 juni 2025 23:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In die tijd bestond racisme niet eens.
Pathetic! The distortion of Africa's size on most world maps isn't just a cartographic flaw, it reflects deeper historical biases. Africa is massive, bigger than the U.S., China, India, and most of Europe combined, yet often made to look small. It tells a lot about those who designed these things. The truth will always resurface .quote:Op zondag 8 juni 2025 23:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In die tijd bestond racisme niet eens.
Die boze Afrikaan snapt er ook niet veel van.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Pathetic! The distortion of Africa's size on most world maps isn't just a cartographic flaw, it reflects deeper historical biases. Africa is massive, bigger than the U.S., China, India, and most of Europe combined, yet often made to look small. It tells a lot about those who designed these things. The truth will always resurface .
[ x ]
Heerlijk die slachtofferrol.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Pathetic! The distortion of Africa's size on most world maps isn't just a cartographic flaw, it reflects deeper historical biases. Africa is massive, bigger than the U.S., China, India, and most of Europe combined, yet often made to look small. It tells a lot about those who designed these things. The truth will always resurface .
[ x ]
Als we een platte aarde op een wereldbol projecteren hadden we het omgekeerde probleem.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
Als de aarde nou plat was geweest, dan hadden we dit probleem niet gehad.
Weet niet of ze zouden willen ruilen met Groenland. Nu hebben ze lekker weer. Daar zouden ze de hele dag nogal zitten te bibberen.quote:Op maandag 9 juni 2025 08:25 schreef Jahr00n het volgende:
Dan hadden ze in Afrika wat macht moeten hebben om dit te voorkomen. Er komt alleen onzin uit Afrika dus zijn ze het lachertje van de wereld.
Te ingewikkeld voor Afrikaanse racismeroepers, blijkbaar.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef cherrycoke het volgende:
Elke 2D-kaart van de aarde moet iets vervormen, dat is een wiskundige onvermijdelijkheid.
[ afbeelding ]
Er lijkt een recht stukje van Australië af te knippen dat is dan fysiek weer onmogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:59 schreef cherrycoke het volgende:
Elke 2D-kaart van de aarde moet iets vervormen, dat is een wiskundige onvermijdelijkheid.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |