het is een begin maar ik moet er echt nog 140.000 ofzoquote:
Je moet ergens beginnenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een begin maar ik moet er echt nog 140.000 ofzo
Dat moet in je aard liggen.quote:Op zondag 8 juni 2025 16:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon voor werken, net als de rest van ons
dit is keihard werkenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon voor werken, net als de rest van ons
done dealquote:
Fok in leven houden is een goed doel ookquote:
kan je ook niet likenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je kunt me niet stoppen
Maar je kunt me wel liken
het is een keuzequote:
voor jou wel jaquote:Op zondag 8 juni 2025 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een keuze
maar wel de verkeerde
128 is ook een prima plek om te zijnquote:
bij top 500 en dan kun je sorterenquote:
dank u <3quote:
Ahquote:Op zondag 8 juni 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ook voor het eerstquote:
met 8333 ben je in de top 100quote:
wonderen zijn de wereld nog niet uit enzoquote:
op het moment dtsquote:Op zondag 8 juni 2025 16:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je zegt welke topics je het meeste post wil ik daar nog wel even doorheen
wat stel je voor?quote:Op zondag 8 juni 2025 17:00 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb alle posts in dit topic geliked.
Nu iets terugdoen voor mij.
je raad nooit hoe ik in ONZ beland benquote:Op zondag 8 juni 2025 17:56 schreef Fok-it het volgende:
Gezien de top 20 veelal uit Dts-debielen bestaat nemen we dat niet al te serieus
quote:Op zondag 8 juni 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beste Fokkers,
Iedereen heeft een droom — de mijne is simpel maar krachtig: ik wil de gebruiker zijn met de meeste likes op dit forum. 🏆
Ik sta nog aan het begin van deze reis, met net iets meer dan 20.000 likes op de teller. Maar het doel ligt vele duizenden verder. Dat lijkt ver weg, maar met jullie hulp is het haalbaar.
Ik geef niet op. Ik blijf posten, lachen, meedoen. Maar zonder jullie support lukt het niet. Dus als je dit leest, help dan een Fokker met een droom. ❤️
Een like kost niets, maar betekent voor mij alles.
Dank jullie wel! 🙏
ooit op een dag moet je er voor vechtenquote:
Als je die van mij ook liked geef ik je het adres van @loveislikeakissquote:Op zondag 8 juni 2025 20:33 schreef Homijn het volgende:
Gedaan. Ik vond het wel veel werk. Kan ik ergens een factuur heensturen?
Ja, per post naar Kanaleneilandquote:Op zondag 8 juni 2025 20:33 schreef Homijn het volgende:
Gedaan. Ik vond het wel veel werk. Kan ik ergens een factuur heensturen?
Je moet wel door blijven posten want we kunnen elke post maar één keer liken.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een nieuwe dag
Een nieuwe kans
Een nieuwe like
Ja snap ik, maar ik dacht slow and steady wint de racequote:Op maandag 9 juni 2025 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet wel door blijven posten want we kunnen elke post maar één keer liken.
quote:Op maandag 9 juni 2025 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
And she's buying the stairway
To most likes
is niet erg, je mag langer doorgaanquote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:moonlight geeft de liefde die je verwacht van de mooiste aardbeienmaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Gefeliciteerd met Duudjequote:Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Voor @:dud0r zijn verjaardag was er een mooi snackplankje
[ link | afbeelding ]
dank jequote:
Dat is wel een like waardquote:Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Voor @:dud0r zijn verjaardag was er een mooi snackplankje
[ link | afbeelding ]
Vooruit, nog een likequote:Op zondag 15 juni 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog even gespiekt naar de top 500 en ik kan trots zeggen dat ik nu #53 ben
nog 451 likes voor de volgende plek dus het is een pittige sprong naar de volgende
maar de top 50 is echt in zicht nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |