Gefeliciteerd met Duudjequote:Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Voor @:dud0r zijn verjaardag was er een mooi snackplankje
[ link | afbeelding ]
dank jequote:
Dat is wel een like waardquote:Op zondag 15 juni 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
Voor @:dud0r zijn verjaardag was er een mooi snackplankje
[ link | afbeelding ]
Vooruit, nog een likequote:Op zondag 15 juni 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog even gespiekt naar de top 500 en ik kan trots zeggen dat ik nu #53 ben
nog 451 likes voor de volgende plek dus het is een pittige sprong naar de volgende
maar de top 50 is echt in zicht nu
ik ben Lilak, lang lang geleden reviewde ik voor Fok, nu ben ik gewoon een luie computerkamer autist, 2 katten, 1 mod, soms een dino in huisquote:
wat voor kattenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben Lilak, lang lang geleden reviewde ik voor Fok, nu ben ik gewoon een luie computerkamer autist, 2 katten, 1 mod, soms een dino in huis
nog meer nodig?
halve ragdolls, eentje is fluffy en de ander kijkt altijd boosquote:
Net twee likes gegeven...quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
#52 is gelukt !
het gat naar 51 is weer groot dus bijna 400 likes nodig
ik zag het, lekker bezigquote:
Nu die likes nogquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
in de categorie succes moet je vieren, vandaag was de dag dat ik voor de 100ste keer op rij 10.000 stapjes (of meer) heb gemaakt per dag![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
druppelt vanzelf binnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |