quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Nou eindelijk de pilot aflevering van Starfleet Academy gezien.
Dit is toch gewoon harstikke leuk en prima scifi?
Tof ook dat het zich afspeelt na de Discovery verhaallijn.
Heb ook veel plezier beleefd aan die serie.
Zin om dit verder te kijken!
Star Trek is altijd "woke" geweest, simpele ziel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 01:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]man man man
Jammer dat er mensen zijn die dit prima scifi vinden
Lekker belerend continue je kijker toespreken met woke ass onzin
Jammer dat er mensen zijn met een andere smaak dan jij...quote:Op woensdag 18 maart 2026 01:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]man man man
Jammer dat er mensen zijn die dit prima scifi vinden
Lekker belerend continue je kijker toespreken met woke ass onzin
Ja bah homos in star Trekquote:Op woensdag 18 maart 2026 06:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Star Trek is altijd "woke" geweest, simpele ziel.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 06:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Star Trek is altijd "woke" geweest, simpele ziel.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja bah homos in star Trek
[ afbeelding ]
Straks gaan er ook nog mensen van verschillende rassen zoenen.
Btw worf had iets met Dax en die is zelfs meerdere mannen geweest.
Voetballers ook nie...quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klingons zijn niet gay. En ze dragen zeker geen jurken
Komop man hoe kunnen jullie deze 'drek' kijken en serieus nemen als Trek wanneer het continue belerend de kijker toespreekt.
In plaats van goed geschreven morele dilemma's die uitgedokterd worden, of spannende scifi dingen.
Nee nu gaan we naar een dansclub met de groep, en dan krijgen we theaterles
Dit is toch een regelrechte aanfluiting.
Btw ik heb niks tegen homo's maar doe het dan goed neem een Julian Bashir en een bepaalde kleermaker en dat vond ik een goed stel (al waren ze dat uiteindelijk niet).
Maar Klingons zijn niet gay.
Want in 900 jaar verandert er niets qua cultuur dat zoiets evt zou kunnen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klingons zijn niet gay. En ze dragen zeker geen jurken
Komop man hoe kunnen jullie deze 'drek' kijken en serieus nemen als Trek wanneer het continue belerend de kijker toespreekt.
In plaats van goed geschreven morele dilemma's die uitgedokterd worden, of spannende scifi dingen.
Nee nu gaan we naar een dansclub met de groep, en dan krijgen we theaterles
Dit is toch een regelrechte aanfluiting.
Btw ik heb niks tegen homo's maar doe het dan goed neem een Julian Bashir en een bepaalde kleermaker en dat vond ik een goed stel (al waren ze dat uiteindelijk niet).
Maar Klingons zijn niet gay.
Ik ook niet maar nu is het zo tergend geforceerdquote:Op woensdag 18 maart 2026 16:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Want in 900 jaar verandert er niets qua cultuur dat zoiets evt zou kunnen?
Ik vind 'woke-drek' zo'n zwaktebod qua kritiek.
Ik bedoel, Discovery heb ik aardig wat op aan te merken qua schrijfwerk. De manier waarop een season werd uitgestippeld en alles werd opgebouwd om uiteindelijk in de season ender te worden opgelost, het werd wat vermoeiend. Personages werden niet uitgediept, op Burnham en Saru na.
Maar dat er een gay stel was, of genderdifuus, dat maakte me niet warm of koud, dat was niet hetgeen waar ik Discovery op af rekende.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]ik hou van Trek maar niet op deze belerende manier, simpele ziel.
Ga jij maar naar je dikke hologram kijken
Dus je kijkt het niet, maar hebt er wel commentaar op ...quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Nee maar ik uberhaupt niks kijken wat door Kurtzman en co is geschreven.
En leuk hoor, maar ds9 is gewoon fantastisch.
Heb niks tegen negers, jammer he
Nee je moet stront idd proeven voordat je kan zeggen dat het stront isquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus je kijkt het niet, maar hebt er wel commentaar op ...
OK, duidelijk![]()
Daahaag
Dat inderdaad.quote:
Deden ze ook, was je ook niet echt positief overquote:Op maandag 23 maart 2026 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Gelukkig is het na seizoen 2 afgelopen met deze troep
Laat ze in godsnaam iets maken wat ook maar ietswat lijkt op TNG, Voyager of DS9
[ x ]
Prodigy en lower decks niet gekeken. Prodigy is letterlijk voor kinderen (niks mis mee verder) en Lower Decks vond ik gewoon niet grappig..quote:Op dinsdag 24 maart 2026 00:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Deden ze ook, was je ook niet echt positief over
Prodigy was een vervolg op Voyager
Lower Decks was in dezelfde time-setting (net iets later)
Picard gaf TNG, Seven en wat plotpoints uit DS9 een vervolg
Sla je nu strange new worlds express over?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 00:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Prodigy en lower decks niet gekeken. Prodigy is letterlijk voor kinderen (niks mis mee verder) en Lower Decks vond ik gewoon niet grappig..
Picard S1 en S2 waren tergend slecht. Zoveel plotholes en een gejat verhaal van Mass Effect. S3 was wel wat leuker, gelukkig. Maar ook dat was meh met picard die ineens een zoon had met beverly.
Weet je wat goed was? The Orville
Dat waren gewoon weer toffe verhalen die per week verschilden, met wat twee/drie parters.
Vergeten maar die vond ik tof vooral s1quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sla je nu strange new worlds express over?
Prodigy was absoluut meer dan 'voor kinderen'. Zeker seizoen 2 was een best wel ingewikkelde verhaallijn met oa Chakotay en Janewayquote:Op dinsdag 24 maart 2026 00:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Prodigy en lower decks niet gekeken. Prodigy is letterlijk voor kinderen (niks mis mee verder) en Lower Decks vond ik gewoon niet grappig..
Picard S1 en S2 waren tergend slecht. Zoveel plotholes en een gejat verhaal van Mass Effect. S3 was wel wat leuker, gelukkig. Maar ook dat was meh met picard die ineens een zoon had met beverly.
Weet je wat goed was? The Orville
Dat waren gewoon weer toffe verhalen die per week verschilden, met wat twee/drie parters.
SNW is samen met Lower Decks het beste wat deze iteratie van Star Trek heeft voortgebracht.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sla je nu strange new worlds express over?
Cmon je gaat me niet vertellen dat dit niet voor kids isquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Prodigy was absoluut meer dan 'voor kinderen'. Zeker seizoen 2 was een best wel ingewikkelde verhaallijn met oa Chakotay en Janeway
Weet je wat voor kinderen is?
Star Trek: Scouts
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |