abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 11 augustus 2025 @ 10:05:23 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_218474417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:26 schreef Bluesdude het volgende:
Nu op SkyShowtime deel 1 en 2
Zag het deze week maar eens kijken :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_219230405
Set a Course for a Galactic Voyage: The LEGO Group Unveils the Much-Anticipated LEGO® Icons Star Trek U.S.S. Enterprise NCC-1701-D™

https://www.lego.com/en-u(...)terprise-ncc-1701-d-

BILLUND, DENMARK - 6th November 2025: Today, the LEGO Group, in partnership with Paramount Products & Experiences, unveils the highly anticipated LEGO® Icons Star Trek: U.S.S. Enterprise NCC-1701-D™. This intricate model invites Star Trek and LEGO fans to embark on a galactic voyage of creativity, building a detailed replica of Starfleet’s legendary flagship.

Made from 3,600 pieces, the LEGO Icons Star Trek: U.S.S. Enterprise NCC-1701-D™ set allows builders to craft a detailed replica of the iconic starship, complete with a detachable command saucer, secondary hull, and warp nacelles with distinctive red and blue detailing. The model also features an opening shuttlebay and two mini shuttlepods, perfect for recreating classic scenes.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 9 november 2025 @ 14:27:45 #28
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219230569
Ondertussen is er een maand geleden ook een trailer verschenen van het aanstaande Star Trek: Academy.
Ik ga 'm hier niet eens posten, want nul Star Trek gevoel. Generic scifi, nul hype op internet etc etc. Dit komt helemaal goed.

Oh en het Kelvin universe lijkt dan nu toch echt dood en begraven, en SNW producers hebben excuses aangeboden voor het bijzonder matige en totaal uit de toon vallende seizoen 3 van SNW, wat vooral draaide om CW romance plot-troep mbt Spock.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kleffe_Dop op 09-11-2025 14:40:06 ]
pi_219809558

Nieuwe Star Trek Academy poster.
pi_219810005
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Maar die streaming is dus niet in Nederland.
We moeten 1 of 2 jaar wachten ?
pi_219812155
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Maar die streaming is dus niet in Nederland.
We moeten 1 of 2 jaar wachten ?
SkyShowtime zal het wel gaan streamen.

Of je zwengelt de torrent aan

[ Bericht 11% gewijzigd door wolfrolf op 11-01-2026 20:10:15 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 18 januari 2026 @ 08:25:54 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219863943
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Een stream met Spock action figure kreeg meer kijkers dan de Youtube stream van aflevering 1 :D

Duurste startrek ooit vs aktie figuurtje :D
what a year!, and its only Januari!
pi_219864248
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 08:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een stream met Spock action figure kreeg meer kijkers dan de Youtube stream van aflevering 1 :D

Duurste startrek ooit vs aktie figuurtje :D

Dat is vooropgezet:

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219866420
Star Trek: Starfleet Academy tries something different, and I don’t hate it
An interesting new take on Trek includes some characters you already know

https://arstechnica.com/c(...)-and-i-dont-hate-it/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 18 januari 2026 @ 21:11:10 #35
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 19 januari 2026 @ 10:56:03 #36
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_219874212
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:11 schreef AchJa het volgende:
[ x ]
Poh ik weet niet wat vermoeiender is, de constante one-joke van de haters of de intense overload aan cringeness in de daadwerkelijke serie.
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 januari 2026 @ 11:10:48 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219874421
quote:
[ x ]
Leuk he, wat je allemaal met AI kan :O

Het geluid wat ik voornamelijk hoor (ik heb het nog niet gezien), is dat het ondanks de lage verwachtingen, de eerste twee afleveringen de meesten er redelijk positief over zijn. Zegt nog niets over de gehele serie. Maar voor mij, ik ga het een kans geven.

Heel ander geluid dan na bijv Section 31 (die heb ik dan ook niet gezien)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 19 januari 2026 @ 12:59:18 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_219875675
Ik vond het wel geinig en ik heb een zwakke plek voor verre toekomst star trek dus ik blijf lekker kijken. Het is wel een beetje high school in space met ruimte dingen maar niet zo zeer storend. Je moet alleen geen purist zijn maar dan vond je Picard en Discovery ook bagger.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_219879064
quote:
[ x ]
Deze is ook mooi

twitter
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 januari 2026 @ 12:20:02 #40
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219882669
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 19:58 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Deze is ook mooi

[ x ]
:O :O :O
Gemaakt door lui die alleen willen zeiken en nog geen aflevering hebben gezien.
Zit Starfleet Academy vol met they/them gedoe? Lijkt mij niet

get a life
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_219886642
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
:O :O :O
Gemaakt door lui die alleen willen zeiken en nog geen aflevering hebben gezien.
Zit Starfleet Academy vol met they/them gedoe? Lijkt mij niet

get a life
Stel je niet zo aan joh. Dit is satire.
pi_219887050
Star Trek Picard met verwijzingen naar ICE, was misschien wel actueler dan gedacht...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 januari 2026 @ 12:17:46 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219890239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan joh. Dit is satire.
Nee, het is overtrokken gezeik van een stel conservatieve lui. En uit alles blijkt dat ze nog geen minuut van Starfleet Academy hebben gezien. Dit is geen satire, dit is zwakzinnig gedoe, alleen maar bedoelt als kritiek op zgn woke-gehalte van Star Trek.

Kijk het eerst, vorm dan je mening
  donderdag 22 januari 2026 @ 12:18:47 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219898265
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef jogy het volgende:
Ik vond het wel geinig en ik heb een zwakke plek voor verre toekomst star trek dus ik blijf lekker kijken. Het is wel een beetje high school in space met ruimte dingen maar niet zo zeer storend. Je moet alleen geen purist zijn maar dan vond je Picard en Discovery ook bagger.
Dus geen probleem dat een Klingon een mietje is.
Dat ze 1000 jaar verder dan TNG ineens niet meer weten dat ze oog aandoeningen kunnen verhelpen.
Starfleet was the best of the best, als dit the best is van de toekomst.... _O- overgewicht puber issues, en rolstoelen.
afl 1 zitten ze in een mooi totaal onpracties spaceship waarbij de studenten alles oplossen terwijl de crew die er al jaren op zit geen hol doet.
Mama zit vast voor stelen van foodcoupons, replicators bestaan 1000 jaar later dus niet meer.
Hi tech space ship word letterlijk binnen een fractie uit de lucht geknalt ze merken wat onbekends op de radar no raise of shields helemaal niks en laten zich letterlijk uit de lucht knallen.geen sensors die een aanval detecteeerd of iets in de geest.
Personages die geen vrouwen kunnen zijn bestaan ineens wel.
Bad boy die letterlijk jaren lang letterlijk tuig is mag ineens bij starfleet.
de captain heeft een enorme stoel en kan er niet fatsoenlijk in zitten straalt alles behalve uit dat ze de touwtjes in handen heeft.

en dit was aflevering 1 :D ik zet voyager weer op, die had tenminste goed geschreven verhalen en badass dames op de brug dan starfag academy.... _O-
pi_219898321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus geen probleem dat een Klingon een mietje is.
Dat ze 1000 jaar verder dan TNG ineens niet meer weten dat ze oog aandoeningen kunnen verhelpen.
Starfleet was the best of the best, als dit the best is van de toekomst.... _O- overgewicht puber issues, en rolstoelen.
afl 1 zitten ze in een mooi totaal onpracties spaceship waarbij de studenten alles oplossen terwijl de crew die er al jaren op zit geen hol doet.
Mama zit vast voor stelen van foodcoupons, replicators bestaan 1000 jaar later dus niet meer.
Hi tech space ship word letterlijk binnen een fractie uit de lucht geknalt ze merken wat onbekends op de radar no raise of shields helemaal niks en laten zich letterlijk uit de lucht knallen.geen sensors die een aanval detecteeerd of iets in de geest.
Personages die geen vrouwen kunnen zijn bestaan ineens wel.
Bad boy die letterlijk jaren lang letterlijk tuig is mag ineens bij starfleet.
de captain heeft een enorme stoel en kan er niet fatsoenlijk in zitten straalt alles behalve uit dat ze de touwtjes in handen heeft.

en dit was aflevering 1 :D ik zet voyager weer op, die had tenminste goed geschreven verhalen en badass dames op de brug dan starfag academy.... _O-
60 jaar verder en het is bijna onmogelijk om nog een bemande missie naar de maan te sturen.

In 1000 jaar tijd kan heel veel gebeuren, en niet altijd ten goede van de vooruitgang.
  Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 12:38:09 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219898367
Ik ga hier niet eens aan beginnen.
What can change the nature of a man?
pi_219898657
Niks hiervan prikkelt me om te kijken.
-nee-
  donderdag 22 januari 2026 @ 13:04:54 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219898671
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
60 jaar verder en het is bijna onmogelijk om nog een bemande missie naar de maan te sturen.

In 1000 jaar tijd kan heel veel gebeuren, en niet altijd ten goede van de vooruitgang.
Nasa Budget is niet meer wat het wss, een bemande missie kost enorm veel knaken!

Heb ik gemerkt startrek the next generation Voyager deep space 9 geweldig... dit en alle vorige series die tussen deze en die ik opnoemde zijn behoorlijk prut en worden slechter en slechter.

Heb het ooit al eens eerder gemeld, alles wat populair wss voor Mannen ( overgrootste deel) moet nu plaats maken voor DEI slop..
pi_219898965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nasa Budget is niet meer wat het wss, een bemande missie kost enorm veel knaken!
Niet alleen dat, de huidige cultuur is totaal anders.

En dit is maar 1 voorbeeld van kennis die in de loop van tijd verloren is gegaan.

quote:
Heb ik gemerkt startrek the next generation Voyager deep space 9 geweldig... dit en alle vorige series die tussen deze en die ik opnoemde zijn behoorlijk prut en worden slechter en slechter.

Heb het ooit al eens eerder gemeld, alles wat populair wss voor Mannen ( overgrootste deel) moet nu plaats maken voor DEI slop..
Captain Janeway werd in die tijd ook afgeserveerd als DEI nonsens.
Maar toen heette dat nog niet zo.

Ik denk dat het meer is dat je zelf ouder wordt en vast blijft hangen aan het verleden. Terwijl de wereld om je heen verandert.
  donderdag 22 januari 2026 @ 15:29:58 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219899417
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet alleen dat, de huidige cultuur is totaal anders.

En dit is maar 1 voorbeeld van kennis die in de loop van tijd verloren is gegaan.
[..]
Captain Janeway werd in die tijd ook afgeserveerd als DEI nonsens.
Maar toen heette dat nog niet zo.

Ik denk dat het meer is dat je zelf ouder wordt en vast blijft hangen aan het verleden. Terwijl de wereld om je heen verandert.
Je hebt een fanbase, zoals star wars startrek dokter who etc etc etc, je past het aan de fans vinden het kut en kijken niet..

heel mooi voorbeeld, Concord voor playstation je hebt hier vast wel van gehoord, koste bijna half miljard om te maken, een en al diversiteit lelelijke personages etc ging volledig met de huidige tijd mee.

geen hond kocht het en binnen 10 dagen werd de server er uit getrokken.

nog geen maand of zo later Marvel rivels, exact zelfde soort type game, leuke en bekende personages gaat niet met de tijd mee instant hit en nog stgeeds spelen duizenden dit.

Starwars the acolite gaat met de tijd mee vol met onzin zoals deze huidige star trek geen hond keek er na en geen seizoen 2

Docter Who, volledig aangepast aan de huidige tijd met de jaren meer en meer geen hond keek er meer naar en ziet er niet naar uit dat er nieuw seizoen meer komt.

en ik kan wel even door gaan, in plaats van andere kijkers te werven vernaggel je de serie voor de fanbase en dan ook nog boos worden op die fanbase omdat ze niet kijken..

ja Janeway kreeg kritiek ook Picard kreeg kritiek maar de afleveringen werden niet afgebrand, omdat het alsnog trouw bleef aan de serie.

https://www.rottentomatoes.com/tv/star_trek_starfleet_academy

Hollywood reviewers geven het een 88% de kijkers 43%

https://www.imdb.com/titl(...)in_0_q_startrek%2520
4,5 op IMDB

https://www.imdb.com/title/tt0112178/?ref_=fn_t_1
startrek voyager is met populariteit gestegen omdat veel mensen nu ineens weer de oude series gaan kijken.

https://www.imdb.com/title/tt0106145/?ref_=fn_t_1
Deep space 9 ook

mensen zien de trailer trekken een conclussie en kijken niet.
Bekijk deze YouTube-video

lees even de comments en zoek even een positieve reactie..

heb je zelf de eerste 2 afleveringen gezien?

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 22-01-2026 15:43:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')