Zag het deze week maar eens kijkenquote:
Maar die streaming is dus niet in Nederland.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Star Trek Academy poster.
SkyShowtime zal het wel gaan streamen.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar die streaming is dus niet in Nederland.
We moeten 1 of 2 jaar wachten ?
quote:Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Star Trek Academy poster.
Dat is vooropgezet:quote:Op zondag 18 januari 2026 08:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een stream met Spock action figure kreeg meer kijkers dan de Youtube stream van aflevering 1![]()
Duurste startrek ooit vs aktie figuurtje![]()
Poh ik weet niet wat vermoeiender is, de constante one-joke van de haters of de intense overload aan cringeness in de daadwerkelijke serie.quote:
Leuk he, wat je allemaal met AI kanquote:
quote:
Stel je niet zo aan joh. Dit is satire.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gemaakt door lui die alleen willen zeiken en nog geen aflevering hebben gezien.
Zit Starfleet Academy vol met they/them gedoe? Lijkt mij niet
get a life
Nee, het is overtrokken gezeik van een stel conservatieve lui. En uit alles blijkt dat ze nog geen minuut van Starfleet Academy hebben gezien. Dit is geen satire, dit is zwakzinnig gedoe, alleen maar bedoelt als kritiek op zgn woke-gehalte van Star Trek.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Dit is satire.
Dus geen probleem dat een Klingon een mietje is.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:59 schreef jogy het volgende:
Ik vond het wel geinig en ik heb een zwakke plek voor verre toekomst star trek dus ik blijf lekker kijken. Het is wel een beetje high school in space met ruimte dingen maar niet zo zeer storend. Je moet alleen geen purist zijn maar dan vond je Picard en Discovery ook bagger.
60 jaar verder en het is bijna onmogelijk om nog een bemande missie naar de maan te sturen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus geen probleem dat een Klingon een mietje is.
Dat ze 1000 jaar verder dan TNG ineens niet meer weten dat ze oog aandoeningen kunnen verhelpen.
Starfleet was the best of the best, als dit the best is van de toekomst....overgewicht puber issues, en rolstoelen.
afl 1 zitten ze in een mooi totaal onpracties spaceship waarbij de studenten alles oplossen terwijl de crew die er al jaren op zit geen hol doet.
Mama zit vast voor stelen van foodcoupons, replicators bestaan 1000 jaar later dus niet meer.
Hi tech space ship word letterlijk binnen een fractie uit de lucht geknalt ze merken wat onbekends op de radar no raise of shields helemaal niks en laten zich letterlijk uit de lucht knallen.geen sensors die een aanval detecteeerd of iets in de geest.
Personages die geen vrouwen kunnen zijn bestaan ineens wel.
Bad boy die letterlijk jaren lang letterlijk tuig is mag ineens bij starfleet.
de captain heeft een enorme stoel en kan er niet fatsoenlijk in zitten straalt alles behalve uit dat ze de touwtjes in handen heeft.
en dit was aflevering 1ik zet voyager weer op, die had tenminste goed geschreven verhalen en badass dames op de brug dan starfag academy....
Nasa Budget is niet meer wat het wss, een bemande missie kost enorm veel knaken!quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
60 jaar verder en het is bijna onmogelijk om nog een bemande missie naar de maan te sturen.
In 1000 jaar tijd kan heel veel gebeuren, en niet altijd ten goede van de vooruitgang.
Niet alleen dat, de huidige cultuur is totaal anders.quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nasa Budget is niet meer wat het wss, een bemande missie kost enorm veel knaken!
Captain Janeway werd in die tijd ook afgeserveerd als DEI nonsens.quote:Heb ik gemerkt startrek the next generation Voyager deep space 9 geweldig... dit en alle vorige series die tussen deze en die ik opnoemde zijn behoorlijk prut en worden slechter en slechter.
Heb het ooit al eens eerder gemeld, alles wat populair wss voor Mannen ( overgrootste deel) moet nu plaats maken voor DEI slop..
Je hebt een fanbase, zoals star wars startrek dokter who etc etc etc, je past het aan de fans vinden het kut en kijken niet..quote:Op donderdag 22 januari 2026 13:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de huidige cultuur is totaal anders.
En dit is maar 1 voorbeeld van kennis die in de loop van tijd verloren is gegaan.
[..]
Captain Janeway werd in die tijd ook afgeserveerd als DEI nonsens.
Maar toen heette dat nog niet zo.
Ik denk dat het meer is dat je zelf ouder wordt en vast blijft hangen aan het verleden. Terwijl de wereld om je heen verandert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |