Heel passend ja. Pieps plekjequote:Op maandag 9 juni 2025 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedenk net dat we het linnen kussenhoesje van de stoel waar ze al een paar maanden de hele dag op ligt kunnen gebruiken. Sinds ze het laatst had ondergebraakt en het hoesje na de was op een andere stoel terecht kwam, zocht ze het daar weer op. Ik denk dat dat wel passend is.
Dat is een mooiequote:Op maandag 9 juni 2025 10:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedenk net dat we het linnen kussenhoesje van de stoel waar ze al een paar maanden de hele dag op ligt kunnen gebruiken. Sinds ze het laatst had ondergebraakt en het hoesje na de was op een andere stoel terecht kwam, zocht ze het daar weer op. Ik denk dat dat wel passend is.
quote:Op maandag 9 juni 2025 00:34 schreef Barreltje het volgende:
Oh.. we hebben ern pakjes saga![]()
Chef was sporttas in NL vergeten. Dinsdag opgestuurd.. post NL zegt dan 2-3 dagen. Woensdag bericht dat pakketje "de grens gepasseerd" is.. waar, geen idee.
Van woensdag tot vanmorgen is pakketje op een onbestemde lokatie.
Vanmiddag bericht dat pakket is aangekomen in... Jönköping,Zweden.
Benieuwd wanneer het daadwerkelijk aankomt
Das knap, verkeerde land ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vorig jaar klein pakje naar aus gestuurd.
In de postnl app zie je nog steeds alleen; in land van bestemming aangekomen... weet nog steeds niet (door de summiere briefwisseling) of dat pakje nou al ooit is aangekomen.
(Inmiddels is aussiekleinzoonP er allang uitgegroeid)
En bezorgservice? Picnic/AH laten komen!quote:Op maandag 9 juni 2025 07:40 schreef AnneX het volgende:
Ha…pakjes naar buiten Nederland. De aangekondigde 2-3 dagen waren mooi op tijd voor Kerstmis.
Dat werden 5-6 weken. En het was al óp het eiland.
Is er iemand, die goeie ervaringen heeft. Met de Vinted pakjes misschien?
Vandaag Kastelendag! En het kan wel eens droog blijven.
Er staan 3 dingen op het programma. Eens kijken hoe het gaat.
Bed verschonen - jaja- stoelyoga en havermout preppen. Oh en vier: boodschappen. Heel veel.
Denk zo teruglezend: het worden 2 expedities: bed en boodschappen.
Morgen is er weer een dag.
Xena ligt in de tuin onder de sering/vlinderstruik opgerold in haar hamam doek waar ze graag op lag tijdens leven en die ik ook meenam naar d.a. met de euthanasie.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Piep doet het nog. We hadden half verwacht dat die muis van gisteren naar laatste strijd was.
Morgenmiddag ga ik de dierenarts bellen. Afspraak liefst voor volgende week maandag. Straks zoeken we een mooi plekje voor haar uit in de tuin. Maar waar doe je een lijk eigenlijk in?
Straks maar weer verder met de buitenkeuken en moestuin. Eerst een beetje huishouden.
Check. 👍🏼 ah komt woensdag as. tussen 10-14:00 uur.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:08 schreef Blues het volgende:
[..]
En bezorgservice? Picnic/AH laten komen!
Wij zijn echt fan, het is zo fijn, geen trappen op met veel tassen, geen rare bewegingen maken en lang staan/slenteren in de supermarkt
Pinda´s?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Check. 👍🏼 ah komt woensdag as. tussen 10-14:00 uur.
De laatste keer was vorig jaar julij.😎
Andere kleine (lichte) dingen morgen bij de buurtsuper Spar kopen. Ook belangrijk.
De aeg kan héél vèel. En ik gebruik alleen de katoen droog functie 😉 voor handdoeken, linnengoed en ondergoed.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, het hangspul van de zomer/winter kleding omgepakt. Planken lukt nu niet meer. Dat komt van de week wel.
De zak met kleding om weg te doen is nu vol. Ook maar een paar nette pumps op marktplaats gezet. Nooit gedragen en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Van de week ook maar eens de "opfris" functie van de wasdroger uitproberen. Heeft één van jullie die functie ook? Kan je dan alle kleuren bij elkaar doen?
Hier hangt nu ook van alles buiten. Maar ik zag opeens die functie op de droger dus misschien maar eens gebruiken.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
De aeg kan héél vèel. En ik gebruik alleen de katoen droog functie 😉 voor handdoeken, linnengoed en ondergoed.
De opfrisfunctie is max 1 kg. Truien en 1 x gedragen blouses hangen een nacht of dag bij het open raam. Ook om te drogen als het niet in de droger gaat.
Pé en Rinus zingen er vaak over en een van beide heeft ook van shirtje aan van de Sparquote:Op maandag 9 juni 2025 16:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die klassieker ken ik niet. 🙃
Tis buiten aangenamer dan binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |