Ikeaquote:Op zondag 8 juni 2025 13:01 schreef Mikeytt het volgende:
Als de kerk gewoon lekkere maaltijden serveerde elke dag, zouden we nu gewoon in de kerk staan.
Hebben ze aan zichzelf te danken.
Fijn pinksterweekendquote:
Onze kerk heeft gewoon Wifi. Ik denk dat de dominee ook gewoon op Fok! zit. Sterker nog. het zou MikeyTT wel eens kunnen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
En jullie flikkergays zitten nu vast niet in de kerk! Nee he! Stelletje ongelovigen en verworpenen der aarde.
Klacht: jullie zitten nu niet in de kerk je als waardige burgers te gedragen
Denk je dat ik achterlijk ben, toen je dit schreef was je dat aan het schrijven.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben nu aan het bidden voor jullie
quote:Op zondag 8 juni 2025 16:57 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
toen je dit schreef was je dat aan het schrijven.
Vies nerdje, terwijl jij je zat af te trekken met het Groene boekje. Neukte @Cockwhale en ik je lerares, moeder, tante en zusje.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:17 schreef Innisdemon het volgende:
[..]![]()
Toen je liep, was je aan het zitten
Goed verhaal ouwe
Jij kunt niet zo goed met kritiek overweg he?quote:Op zondag 8 juni 2025 18:23 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Vies nerdje, terwijl jij je zat af te trekken met het Groene boekje. Neukte @:cockwhale en ik je lerares, moeder, tante en zusje.
Vies nerdje.
Ik kan zelfs biddend kakkenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:57 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Denk je dat ik achterlijk ben, toen je dit schreef was je dat aan het schrijven.
Je kan niet posten en bidden tegelijk, flapdrol.
Geef me mijn 5 euro maar kwijt, ik ga wel ergens anders heen voor bidwerken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 juni 2025 20:02 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog met mijn 45cm pink, sterren van je zus en ma doen scheuren. Die sterren waren ook mooi pink van binnen, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |