Wie gaat het verder schoppen qua carriere denk je? Boogaard of Rottgering?quote:Op zondag 8 juni 2025 16:33 schreef mitt het volgende:
Goed bezig @:borisz![]()
BoogardGod doet mee aan de qualies.
Aussielul kan er helemaal niets van. Verliezen van een kleuter.quote:
Het is grastennis hé…….. Hier won Misa Krajicek ooit… en van Rijthoven. Als je die winnaarslijst bij de dames bekijkt valt je de broek uit. En dat is in dit geval niet positief.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:05 schreef TheArt het volgende:
En Isis Louise van van Broek naar het hoofdtoernooi. Best aardige generatie komt eraan, al is het de vraag hoe ver iedereen uiteindelijk komt. Maar ook Joy de Zeeuw en Sarah van Emst boden heel goed partij in de kwalificaties.
Denk echt dat het potentieel twee wereldtoppers zijn. Gok vooral op Boogard, maar moet hij wel fit blijven komende jaren.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie gaat het verder schoppen qua carriere denk je? Boogaard of Rottgering?
Ik krijg bij Boogaard een beetje Botic-vibes qua persoonlijkheid, Rottgering is meer een Griekspoor/Sluiter-achtig type
Ik kijk niet maar neem aan dat ze alleen centre court uitzenden. Dus ook Botic hierna.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:18 schreef TjjWester het volgende:
Weer een vrouwenpartij🤐🤐🤐
Ik mag toch hopen dat ze wel kiezen voor botic.
Da's wel heel jammer jaquote:Op maandag 9 juni 2025 16:52 schreef mitt het volgende:
Zuur. Zowel Boogaard als Rottgering niet als LL het toernooi in.
Opelka en Mannarino wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |