Een mens, dus bijv jij ook, is kneedbaar in vele vormen en iemand zou hem of haar in een domme vorm kunnen kneden?quote:mokerdom
Ze zullen wel vooral op de snelweg actief zijn. Niet in Kutrecht zelf.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:42 schreef cosmosis het volgende:
Utrecht is echt de hel voor elke auto bezitter, beter emigreer je als je student-af bent
Die stoppen niet voor een auto met pech met een duits kentekenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:49 schreef Richestorags het volgende:
Dit klinkt echt als een scam waar alleen iemand van 87 nog intrapt.
Eens man. Alleen al die stoplichten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:42 schreef cosmosis het volgende:
Utrecht is echt de hel voor elke auto bezitter, beter emigreer je als je student-af bent
Overschat jezelf niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:49 schreef Richestorags het volgende:
Of hij:quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:49 schreef Richestorags het volgende:
Dat is juist het handige van Utrecht. Alles is dichtbij dus je hebt geen auto nodig. Mede daarom is het een van de beste plekken om te wonen in NL.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:42 schreef cosmosis het volgende:
Ik moest ook meteen aan vochtige Roma's denken toen ik dit bericht las ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier intrappen is wel gek hoor. Ik bedoel dit is er zowat eentje uit hoofdstuk 1 Oplichten voor Dummies gepraktiseerd door Roma-zigeuners.²
Verkeerslichten.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eens man. Alleen al die stoplichten.²
Steeds meer.quote:Op zondag 8 juni 2025 02:54 schreef AnneX het volgende:
wie heeft tegenwoordig zo veel cash bij zich…
(behalve dan die vluchtstrookoplichters, die hebben de oproepen van de rijksoverheid klaarblijkelijk gemist of in de wind geslagen)quote:Contant geld
Doe ook ¤ 70 voor een volwassene en ¤ 30 voor een kind in het noodpakket
Dit:quote:
(het staat tussen aanhalingstekensquote:
Ja, dat had ik gezien. Maar dat kun je ook wel bedenken dat dat nep is eigenlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 03:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit:
[..]
(het staat tussen aanhalingstekens![]()
)
Roma is het meervoud. Maar verder eens.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:43 schreef RealistAtheist het volgende:
1 woord: Roma's
Laagste van het laagste volk wat er bestaat. Worden vanaf jongs af aan opgevoed met als enige doel. Andere mensen buiten de groep oplichten, bestelen, afpersen etcetera. Wat walg ik van die lui. En het maar gek vinden dat ze in Hongarije ed. als 2e rangs burgers behandeld worden. Gek hč als je enige modus operandi uit oplichten bestaat.
Spanje, Italiė en Frankrijk gebeurt het ook, maar dat zijn ook populaire bestemmingen onder Roma. Heb ook weleens gehad dat zo'n zigeuner met een iPhone aanbood bij een tankstation. Dan weet je natuurlijk ook wel dat dat ding hartstikke nep is.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit oplichterstrucje doet in vrij gelijkwaardige versies toch al een aantal decennia de ronde, vaak met name gericht op toeristen in Zuid-Europese landen?
Klinkt nogal achterhaald eigenlijk, als zigeuners uit zijn op cash geld of gouden sieraden komen ze anno 2025 bij mij in ieder geval van een koude kermis thuis...
Rationeel kun je įlles wel bedenken.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien. Maar dat kun je ook wel bedenken dat dat nep is eigenlijk.
Wat is dan eigenlijk het enkelvoud van Roma? Romus ofzo? Verder ook eens.quote:
Rom is het enkelvoud.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Rationeel kun je įlles wel bedenken.
[..]
Wat is dan eigenlijk het enkelvoud van Roma? Romus ofzo? Verder ook eens.
Ah, toepasselijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Frappant, ik heb welgeteld 3 verkeerslichten, waarvan 1 meestal op groen staat (rechtsaf) end e andere twee gekoppeld: gaat de eerste op groen, volgt meestal de tweede. Vind Utrecht prima om in/uit te rijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eens man. Alleen al die stoplichten.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |