quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Madonna & The Chipmunks - La isla bonita.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Deze kwal kan ook niet zo heel goed zingen…
Froger just say hello
Rustig aan. Komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
Ben onderweg naar huis. Ik moet ook nog eten, maar daarna probeer ik nog even in te schakelen.
Rustig aanquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
Ben onderweg naar huis. Ik moet ook nog eten, maar daarna probeer ik nog even in te schakelen.
Het waaide te hard eigenlijk. Wel even buiten gezeten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:13 schreef Melting het volgende:
Vandaag al van het weer genoten in het hoge noorden, Symphonic, of is dat morgen pas?
Ah.... kijk.... goede ruil wel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het waaide te hard eigenlijk. Wel even buiten gezeten.
Vandaag was wel mijn vrije dag in plaats van gisteren. Gisteren hadden we afscheid van een collega.
Goede avond en welkom, Mad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Each Time You Break My Heart - Nick Kamen
Bonsoirquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Each Time You Break My Heart - Nick Kamen
Morgen windkracht 2, dat biedt ook geen verfrissing…quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Het waaide dus te hard voor de parasols en in de zon was het te heet, ik hoop dat het morgen minder hard waait
Ja dt gaat de goede kant op. Alles gaat de hoogte in. De courgette gaat ook bijna bloeien.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... kijk.... goede ruil wel.
En morgen wordt het nog beter.
Groeien de plantjes al een beetje in de kas?
Nee maar dan kan ik wel in de schaduw zitten en dat scheelt echt veelquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen windkracht 2, dat biedt ook geen verfrissing…
Oei.... dat klinkt ook niet best.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Over een paar jaar hoop ik onder het begroeide prieel te kunnen zitten voor de schaduw, maar de planten willen nog niet zo goed klimmen. Oh en 2 weken geleden kwam er een deel van dat prieel zomaar naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |