Huh?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hyundai deed dat toch leuker met de coupé.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hyundai deed dat toch leuker met de coupé.
quote:[..]
Die koplampen kunnen dus echt niet.
Die spinogen is ook wel de lelijkste, voorganger vond ik best aardig. En de laatste was ook niks mis mee qua design.quote:
deze is wel nice ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die spinogen is ook wel de lelijkste, voorganger vond ik best aardig. En de laatste was ook niks mis mee qua design.
[ afbeelding ]
En de Genesis werd nog beter!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die spinogen is ook wel de lelijkste, voorganger vond ik best aardig. En de laatste was ook niks mis mee qua design.
[ afbeelding ]
Mercedessen mogen niet eens meer een studentenvizier voorop vanwege de islamisering.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die koplampen kunnen dus echt niet.
Ja, maar die heb ik volgens mij nog nooit in het echt gezien. Hoe nieuwer het model hoe minder je zag rijden, in Nederland tenminste.quote:
Volgens NOS wel:quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:33 schreef r_one het volgende:
Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar kan iemand vertellen of heel misschien zijn vrouw en 5-jarige dochtertje zich ook in de groep slachtoffers bevonden?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:35 schreef Shotty het volgende:
[..]
Volgens NOS wel:
https://nos.nl/l/2570303
Aangepast. Was idd een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:33 schreef r_one het volgende:
Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar kan iemand vertellen of heel misschien zijn vrouw en 5-jarige dochtertje zich ook in de groep slachtoffers zouden bevinden?
Want die rollen in de fabriek in Istanbul van de band af?quote:
zou best kunnen, want Turkije is groot in de automotive-industryquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Want die rollen in de fabriek in Istanbul van de band af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |