Huh?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hyundai deed dat toch leuker met de coupé.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hyundai deed dat toch leuker met de coupé.
quote:[..]
Die koplampen kunnen dus echt niet.
Die spinogen is ook wel de lelijkste, voorganger vond ik best aardig. En de laatste was ook niks mis mee qua design.quote:
deze is wel nice ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die spinogen is ook wel de lelijkste, voorganger vond ik best aardig. En de laatste was ook niks mis mee qua design.
[ afbeelding ]
En de Genesis werd nog beter!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die spinogen is ook wel de lelijkste, voorganger vond ik best aardig. En de laatste was ook niks mis mee qua design.
[ afbeelding ]
Mercedessen mogen niet eens meer een studentenvizier voorop vanwege de islamisering.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik volgens mij nog nooit in het echt gezien. Hoe nieuwer het model hoe minder je zag rijden, in Nederland tenminste.quote:
Volgens NOS wel:quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:33 schreef r_one het volgende:
Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar kan iemand vertellen of heel misschien zijn vrouw en 5-jarige dochtertje zich ook in de groep slachtoffers bevonden?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:35 schreef Shotty het volgende:
[..]
Volgens NOS wel:
https://nos.nl/l/2570303
Aangepast. Was idd een beetje teveel van het goede.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:33 schreef r_one het volgende:
Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar kan iemand vertellen of heel misschien zijn vrouw en 5-jarige dochtertje zich ook in de groep slachtoffers zouden bevinden?
zou best kunnen, want Turkije is groot in de automotive-industryquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Want die rollen in de fabriek in Istanbul van de band af?
En Duitsland niet idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:49 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
zou best kunnen, want Turkije is groot in de automotive-industry
Oh zo. Oke dan...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
M'n eerste autoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk on-topic allemaal dit.![]()
In Marrakeshquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Want die rollen in de fabriek in Istanbul van de band af?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh zo. Oke dan...
[..]
M'n eerste autoDe meest jaren '90 blob die ooit blobte.
BazenbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk on-topic allemaal dit.wat is er met je vorige kentekenplaten gebeurd? En wat voor auto heb je nu dan.
pindazakje
Weet ik veel, zo kocht ik 'm toen van een petje, hij was op dat moment al zeker vierdehands. Zal wel een paar keer van een dijk het water in gedonderd zijn waarbij het kenteken eraf viel want er was elektrisch altijd wat meequote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bazenbakwat is er met je vorige kentekenplaten gebeurd? En wat voor auto heb je nu dan.
[..]
Oh zo. Oke dan...
[..]
Wat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk on-topic allemaal dit.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
quote:Een woordvoerder van de politie in Straubing vertelde BILD: "De groep van vijf bestond ook uit de (...) vrouw van de man en zijn vijfjarige dochter. We hebben momenteel één lichtgewonde en vier lichtgewonden. De eerste getuigenverhoren in de groep wijzen op een geschil over de voogdij."
Het gezin zou uit Irak komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Ach Irak, wat moeten we daar nou weer van zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hoka Hey!"
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]"German man" dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je rijdt met je auto op een groep mensen in, Bagdad?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:41 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ach Irak, wat moeten we daar nou weer van zeggen?
Nu graag in begrijpelijk Nederlands svp 👍quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je rijdt met je auto op een groep mensen in, Bagdad?
[..]
Oh zo. Oke dan...
[..]
Ik had een nog iets ouder modelletje. Geweldig ding was dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk on-topic allemaal dit.
Maar dan diep donkerrood.
On topic: natuurlijk wel enorm traumatiserend voor het dochtertje. Bizar dat zo'n man tot zoiets in staat kan zijn!![]()
De Scoupe?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een nog iets ouder modelletje. Geweldig ding was dat!
Deze is uit '96 als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De Scoupe?Two-tone yeahhh!
Edit: Oh nee. Maar da's toch dezelfde?
Ja oke, op die fiets, ik had een '99 geloof ik. Maar wel hetzelfde model.quote:
De jouwe oogt net ff wat nieuwer en luxer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja oke, op die fiets, ik had een '99 geloof ik. Maar wel hetzelfde model.
Ben zelf ook gescheiden, ook met een kind in het spel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:57 schreef Kriegel het volgende:
En inderdaad verschrikkelijk. Benieuwd wat er nou precies achter zit.
Is koeltoer - zal wel weer met eer of zich gekrenkt voelen of iets dergelijks te maken hebben.....quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben zelf ook gescheiden, ook met een kind in het spel.
Behoorlijke ruzies gehad, maar de verdeling is verder op zich wel goed zo. Maar zelfs als dat niet zou zou zijn....godverdomme, zoiets haal je toch niet in je hoofd?????
"If I can't have him/her, then no-one can!" ???
Ben wat voorzichtig met conclusies trekken, maar het zou me niks verbazen dat je gelijk zou hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:02 schreef matspontius het volgende:
[..]
Is koeltoer - zal wel weer met eer of zich gekrenkt voelen of iets dergelijks te maken hebben.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |