Nahh, ik had er nieuwe velgen onder gegooid en m'n voorganger had er andere mistlampjes ingezet (die IMO beter staan dan die standaard vergeelde plastic kapjes). Dus misschien daarom dat ie wat strakker oogt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
De jouwe oogt net ff wat nieuwer en luxer.
Toch zou ik zo weer eentje uit '96 willen hebben als de prijs goed is en er weinig op de teller staat.Wanneer wordt dit topic opgeschoond?
Ahhh check!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nahh, ik had er nieuwe velgen onder gegooid en m'n voorganger had er andere mistlampjes ingezet (die IMO beter staan dan die standaard vergeelde plastic kapjes). Dus misschien daarom dat ie wat strakker oogt.
Check die sensuele lijnen man. Lijkt wel een melaatse rond haar 20ste.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh check!
Ik heb nog een foto van de mijne kunnen vinden:
[ afbeelding ]
Ziet er zo een stuk minder patserig uit, maar ik vond hem wel echt geweldig!
Dat was idd een klacht over deze auto, maar dan nog vond ik 'm erg mooi!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Check die sensuele lijnen man. Lijkt wel een melaatse rond haar 20ste.²
Het gaat maar door en het gaat maar door......quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nog een aanslag in Duitsland: een vrouw die op een evenemententerrein in München op meerdere voorbijgangers insteekt![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)chiet-haar-neer.html
Volgens het Duitse blad Bild is de dader, een 30-jarige Bulgaarse die in de buurt woont, overleden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nog een aanslag in Duitsland: een vrouw die op een evenemententerrein in München op meerdere voorbijgangers insteekt![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)chiet-haar-neer.html
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Ook weer bijzonder dat de NOS dit feitje vergat te vermelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vergat" hèquote:Op zondag 8 juni 2025 16:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ook weer bijzonder dat de NOS dit feitje vergat te vermelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |