Ik HAAT die man.quote:
Noortje is een Deentje.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Felagund het volgende:
Noortje sprintte ook wel met heel veel beweging, als die gewoon rechtdoor had gesprint dan zou hebben gewonnen.
Ah, sorry.quote:
Toch maar naar de Albert Heijn of Lidl?quote:
Ik heb het gemerkt.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik HAAT die man.
Duitstalige Belgen deugen niet.
Hahaquote:Op maandag 9 juni 2025 15:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch maar naar de Albert Heijn of Lidl?
Ik kan al die knakworsten ook nooit uit elkaar halen. Alsof Rasmus Bocht Wallin zichzelf eruit zou halen als je meerdere renners van Unox op een rij zet.quote:
Ik denk dat ik Kristoff en Abrahamsen er uit kan halenquote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan al die knakworsten ook nooit uit elkaar halen. Alsof Rasmus Bocht Wallin zichzelf eruit zou halen als je meerdere renners van Unox op een rij zet.
Arnaud De Mietquote:De Lie werd met de ploegwagen terug naar de startzone gebracht en stond ontspannen te keuvelen aan de ploegbus van Lotto in de schaduw van het Antwerpse havenhuis. “Ik denk dat de blessures meevallen”, zei de nummer drie van de Brussels Cycling Classic. “Ik voel wel wat pijn maar ik heb niet het idee dat er iets gebroken is.”
quote:Op zondag 11 mei 2025 14:34 schreef Mani89 het volgende:
Het blijft op mijn lachspieren werken als ik zie dat er een koers naar Martijn Wynants is vernoemd.
WLR op reportage.quote:Koers in Lochristi vandaag, met de tweede editie van de GP Florian Vermeersch voor eliterenners zonder contract en beloften. Beleef het hier de hele dag op onze gemeentesite van de krant. Want de koers... die is van ons!
Artuur Torney (Mini Discar Cycling Team) won iets na half vijf de massaspurt van de tweede editie van de GP Florian Vermeersch. Twee groepjes werden in de slotfase van de koers nog gegrepen, waardoor het net als vorig jaar een massaspurt werd in de Verleydonckstraat. Thijmen Paardekoper en Alessandro Tuscano vervolledigden het podium.
De koers is vertrokken, ruim 160 renners zijn weg voor 153 kilometer verdeeld over tien rondjes. Aankomst rond 16.40 uur aan de tent aan de Verleydonckstraat.
De drukst gesolliciteerde renner is natuurlijk Florian Vermeersch zelf. De UAE-renner die al voor het tweede jaar op rij een koers met zijn eigen naam heeft in Lochristi.
“De koers is belangrijk, niet voor mij, maar voor Tom (De Grauwe, red.) die het met zijn team in elkaar heeft gestoken. En voor de mensen, die hier samenkomen en zich amuseren. Want koers heeft een verbindende functie”, vertelde burgemeester Yves Deswaene.
Koppen lopen in de zone vlak voor het vertrek in de Bosdreef. Geen echt zonnig weer, maar ook onder de wolken smaakt een Haeseveld.
De spanning stijgt in de rennerszone aan het sportcomplex van SK Lochristi, waar het peloton zich klaarmaakt voor de start. “We komen op weinig plaatsen waar het zo goed georganiseerd is”, klinkt het. Een compliment voor voorzitter Tom De Grauwe en zijn ploeg.
De vips hebben genoten van een lekker buffet in de feesttent. Na het dessert worden ze met een shuttlebus naar de Bosdreef gebracht om de start van de koers van dichtbij mee te maken.
De koers is zien en gezien worden. Schoon volk, met oud-voetballer Olivier Deschacht en zijn zoontje Luis bij schepen Fréderic Droesbeke.
Renners en ploegleiders vinden de weg naar de bovenverdieping van ’t Fazantenhof, waar de inschrijvingsmodaliteiten geregeld worden en de rugnummers klaarliggen.
Vorig jaar was het nog tot de laatste minuten wachten op de aankomstboog, maar dit jaar stond hij er al uren voor de start in al zijn glorie. Ook de boog aan de start had dit keer niet met kinderziekten te kampen.
Vrijwilligers doen het voor een sandwich en een drankje. Elisabeth De Pue maakte hun bevoorrading klaar, deze ochtend vroeg in het Fazantenhof.
De koersdag begon met een luxe-ontbijt voor 75 fans, in ’t Fazantenhof. Florian Vermeersch en zijn familie schoven er mee aan tafel, en met Etienne De Wilde, de voormalige wielrenner uit Laarne, was er nog schoon koersvolk in de Bosdreef.
Tibor is het totaalpakket. Een aanvallende coureur met een prachtige stijl die tussendoor een beetje aan het shitposten is op twitter. De laatste plekjes op de bandwagon worden momenteel verkocht.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:33 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wel leuk. Een Nederlandse renner met een mening.
Prachtig, ik ga nadenken over het organiseren van een Grand Premio Dries van Gestel.quote:
En de Memorial Piet Allegaert?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig, ik ga nadenken over het organiseren van een Grand Premio Dries van Gestel.
De Classico Christophe Noppe, de mogelijkheden zijn werkelijk eindeloos.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En de Memorial Piet Allegaert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |