Collega van me deed dit in Melbourne omdat het buiten zo heet was, waren ze weken 5 weggeweest en 3 weken daarvan zijn ze alleen maar in zo'n winkelcentrums geweest en elke dag ergens anders gaan eten in dat centrum.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:07 schreef Mikeytt het volgende:
Of nog erger, mensen wien op vakantie een dag besteden aan het bezoeken van 1 of ander 'gigantisch' winkelcentrum
Wat een teringkneus is die collega, is hij van downie en brownie toevallig?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Collega van me deed dit in Melbourne omdat het buiten zo heet was, waren ze weken 5 weggeweest en 3 weken daarvan zijn ze alleen maar in zo'n winkelcentrums geweest en elke dag ergens anders gaan eten in dat centrum.
En dan de rest van de dag door al die mainstream winkels lopen en dat is dan je vakantie_!
Nee maar wel een autist dus wat dat betreft zou het ook best een fokker kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:46 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Wat een teringkneus is die collega, is hij van downie en brownie toevallig?
Zijn zusje heeft me nog gepijpt. Daarna anaal gedaan, volgende keer ruilen we weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:36 schreef Cockwhale het volgende:
Gister je ma en zus nog genomen in het winkelcentrum. Wel een boodschappentas over hun kop getrokken, was niet om aan te zien.
Tegelijkertijd? Woon je op Urk ofzo dat je incest geyl vindt?quote:
https://www.nu.nl/317390/(...)the-netherlands.htmlquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:00 schreef Apotheose het volgende:
winkelcentra met al die lege panden want ze konden niet bijbenen met de markt? Die bedoel je?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:07 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die dan een dagje uit hebben naar een winkelcentrum!
Meestal veel te groot en veel te veel standaard mainstream winkels, maar dan wel in het winkelcentrum i.p.v. erbuiten!!!!
Of nog erger, mensen wien op vakantie een dag besteden aan het bezoeken van 1 of ander 'gigantisch' winkelcentrum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |