quote:
Mooie familiefoto ook. Lekker vredig bij elkaar met de familie erfstukken.quote:
Maakt antwoord op die vraag wat uit ?quote:Op zondag 8 juni 2025 18:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zo dan.
Er staat heel groot "entire" en dan vraag ik me dus wel af of daar ook kinderen en andere onschuldigen tussen zaten, en tot welke graad ze zijn gegaan. Neven? Achterneven? Diens kinderen?
Hypocrisie in 3 tweets.quote:
Hier in het westen vinden we het normaal dat familieleden van daders niet gestraft worden omdat ze simpelweg familie zijn. Daar denkt men in Israël kennelijk anders over.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Maakt antwoord op die vraag wat uit ?
In de context van engels wordt met "family", het gezin en hun directe relatie(s) bedoeld.
En nee, niet degene die elimineert is verantwoordelijk voor ontstane gevolgen maar degene die dat als misdadiger zelf heeft heeft afgeroepen. Telkens wordt keer op keer weggekeken dat hamas deze on(t)menselijke situatie heeft veroorzaakt.
Ik zie geen onschuldigen. Dat jochie rechts staat nota bene ook met een ak47 te poseren alsof ie m vaker vast heeft.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zo dan.
Er staat heel groot "entire" en dan vraag ik me dus wel af of daar ook kinderen en andere onschuldigen tussen zaten, en tot welke graad ze zijn gegaan. Neven? Achterneven? Diens kinderen?
Gezellig toch?quote:Op zondag 8 juni 2025 19:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mooie familiefoto ook. Lekker vredig bij elkaar met de familie erfstukken.wanne volk joh
Wraak nemen door naasten is wel een dingetje in de islam. Dus dat verminderd de kans best wel op bende.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier in het westen vinden we het normaal dat familieleden van daders niet gestraft worden omdat ze simpelweg familie zijn. Daar denkt men in Israël kennelijk anders over.
Wie zijn dit?quote:
Voor die aangesproken moslims idd wel omdat (hun, achterlijke) denkbeelden worden gebruikt om ze daarmee te mobiliseren als manipulerend onderdeel tot verzet tegen het aangezette "kwaad".quote:Op zondag 8 juni 2025 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Westerse moslims gaan nu ineens massaal de straat op wegens een conflict om 'land' en zorgen om mensenrechten - in tandem natuurlijk met de al eerder besproken hyper-progressieven met hun eigen dogma's.
Het heeft alles met religie te maken.
Hee, en dat zijn ook fundamentalistische religieuzen...quote:
Ok die tour..... hier in het westen vinden wij het normaal dat je mag zijn wie je bent, geen geweld toepassen om een (on)gelijk te halen en iemand zich geen zorgen hoeft te maken om bestookt te worden met raketten en wie dan ook; niet zal overgaan tot een massaslachting om de boel te kantelen.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hier in het westen vinden we het normaal dat familieleden van daders niet gestraft worden omdat ze simpelweg familie zijn. Daar denkt men in Israël kennelijk anders over.
Dat jochie is nog maar een jochie, dus ja, daar zou ik wat van vinden. Misschien heeft ie ook een zusje of een verstandige oma die niks ophad met deze waanzin. En ook als die nare dingen vonden, dan waren het nog steeds geen actieve strijders.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie geen onschuldigen. Dat jochie rechts staat nota bene ook met een ak47 te poseren alsof ie m vaker vast heeft.
Wie zegt dat ie niet schiet op Joden. Aangemoedigd door zn vader, moeder en opa.. maar dan nog.
quote:Op zondag 8 juni 2025 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft weinig met 'versimpeling' te maken. Het is gewoon hoe het werkt. Nederzettingen zijn illegaal volgens het internationaal-recht, maar Israël is sterk genoeg om zich daar niets van aan te trekken.
Jij maakt jezelf graag wijs dat het complex is. Waarschijnlijk omdat je werkelijk complexe zaken niet begrijpt. Maar dit conflictje is niet complex.
Hij was als sinds 2005 commandant van de Khan Yunis Brigade van Izz ad-Din al-Qassam Brigade.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:44 schreef Adrie072 het volgende:
De Israëlische krijgsmacht zegt dat het lichaam van Hamasleider Mohammed Sinwar is gevonden en geïdentificeerd. Sinwar kwam volgens Israël op 13 mei om bij een Israëlische luchtaanval in de Gazastrook.
https://www.ad.nl/buitenl(...)amasleider~a67a2ae0/
Was hij al lang aanwezig in de top van Hamas?
quote:Op zondag 8 juni 2025 20:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb (ook) een hekel aan Hamas, maar gaat dat niet wat ver?
quote:Israëlisch leger meldt vondst en identificatie lichaam Hamas-leider Mohammed Sinwar
Tel Aviv - De Israëlische krijgsmacht zegt dat het lichaam van Hamas-leider Mohammed Sinwar is gevonden en geïdentificeerd.
Sinwar kwam volgens Israël op 13 mei om bij een Israëlische luchtaanval in de Gazastrook.
13 minuten geleden
Zijn lichaam zou zijn aangetroffen in een tunnel onder het Europees Ziekenhuis in de zuidelijke stad Khan Younis. ,,DNA-tests en andere onderzoeken" bevestigden voor Tel Aviv dat het inderdaad om Sinwar ging.
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu had op 28 mei de dood van de Hamas-leider gemeld.
Denk niet door de Israëliërs, maar wat als Hamas die boot te grazen neemt en Israël de schuld geeft?quote:
Volgens deze link zijn ze niet ver verwijdert van Gaza:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |