quote:
Op zaterdag 7 juni 2025 19:23 schreef inXs het volgende:[..]
Beetje trieste reactie en hoge mate van ‘victim blaiming’. Alle mannen een avondklok, direct een stuk veiliger! Laten we het echte probleem dus aanpakken, in plaats van de slachtoffers regels mee te geven.
Misschien alle mannen een sluier en een blinddoek om, dan zien ze al dat moois; ook niet direct! Toont wel aan hoe jij in de wedstrijd zit overigens..
Aan zulke mensen heb ik het volgende advies: "if your eyes cause you to sin, gouge / pluck them out"
Een van de betere bijbel-quotes moet ik zeggen

Mischien wel de enige goede tip uit dat hele boek lol.
Verder deel ik de 'onvrede' over het wederom slappe optreden van Nederland tegen die pestlijers, of dat nu Utrecht of Rotterdam is..
Het zou niet meer moeten uitmaken of een Timmerfrans of een Wilders de verkiezing wint, of het nu linksom of rechtsom gaat: Dit onderwerp mag van mij weleens rap Apolitiek worden, wie
niet in het verkiezingsprogramma "iets" heeft staan dat lijkt op "aanpakken van deze lui".. die zouden eigenlijk bij zichzelf te rade moeten gaan of ze nog bestaansrecht hebben en door moeten gaan.
Als je als partij nu NOG niet in de gaten hebt, hoe hoog de onvrede/irritatie onder NL's is met dit tuig.. sorry dan heb je niks te zoeken in de Politiek, tenzij je een one-issue partij bent zoals Partij voor de Dieren.. tenzij we ze als beesten gaan behandelen, daar vragen ze klaarblijkelijk om.
Gedraag je als een beest, wordt behandeld als een beest.
Behandel de ander, zoals die
jou zou behandelen, dat is de wisselwerking en model van wederkerigheid waar dit tuig
overduidelijk om vraagt; meer verdienen ze momenteel niet. Dat is het gedrag waar zij ons toe dwingen, niet omdat we dit willen!!
Je MOET, anders lopen ze over je heen.. DAAR hebben vele vele NL's tevergeefs, herhaaldelijk en constant voor gewaarschuwd. Al fucking 40+ jaar lang!!

Ja, vertrouwen en respect, moet je verdienen in dit land.. dat wilt gewoon niet landen in die onder-ontwikkelde hersens. Dan zit er imho maar een ding op, en dat is de taal praten die ze WEL begrijpen. Als NL's niet voor elkaar gaan opkomen, dan gaan ze nog jaaaaren over ons heen lopen: Heen en Weer welteverstaan.
Ik kan mij gewoon niet voorstellen, dat Links noch Rechts, zo'n samenleving voor ogen heeft.. waar we worden gedwongen precies DAT te doen, wat we altijd zeggen niet te willen doen: discrimineren, uitsluiten, samenklonteren, geweldplegen, ongehoorzaam worden, etc. uit pure noodzaak en Zelf-verdediging.
Als Links dat niet wilt: Doe dan eens een luisteren! en flikker ze eruit
Als Rechts dat niet wilt: Doe dan eens een luisteren! en flikker ze eruit
Als het Midden dat niet wilt: Doe dan eens een luisteren! en flikker ze eruit
Alle mooie plannen en idealen van Links, gaan nérgens op uitlopen met zoveel tuig in ons midden. Het is in hun belang!
Alle mooie plannen en idealen van Rechts, gaan nérgens op uitlopen met zoveel tuig in ons midden. Het is in hun belang!
Alle mooie plannen en idealen van de Middenpartijen, gaan nérgens op uitlopen met zoveel tuig in ons midden. Het is in hun belang!
Alle mooie plannen en idealen van de Religieuze partijen, gaan nérgens op uitlopen met zoveel tuig in ons midden. Het is in hun belang!
Kortom, beter maken we dit apolitiek, en gebaseerd op gedrag / merites. Dat is in ons aller belang, dat lijkt me beter uitpakken

kan niemand zeggen dat het discriminatie is.
Hierbij sluit ik mij aan bij de zinsconstructie die Yesilguz deed: "Wilders heeft zichzelf uitgesloten, ik sluit niemand uit".
EXACT! Dit tuig gaan we niet uitzetten, zij
zetten zichzelf uit op basis van hun gedrag . Enige dat we doen, is een ondergrens van fatsoen formuleren.. een Rode Lijn, een Threshold.
Gaan zij daar structureel en moedwillig overheen? Dan is dat HUN keuze en hebben ze ZICHZELF daarmee effectief uitgezet. Wil je NL niet uit? Dan moet je je gvd gaan gedragen!! Hoe moeilijk kan het zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 10-06-2025 16:14:22 ]