abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 16:27:31 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217877332
Ik weet dat dit bericht eigenlijk niet in NWS thuishoort. Maar de doorgeslagen importantie van Bekende Nederlanders gaat helemaal nergens meer over. De Koningshuisdeskundigen en media deskundigen verdringen zich samen met de Midden-Oosten en Amerika deskundigen om de plek van de kijkcijferdeskundige aan tafel bij RTL-Boulevard waar de slechte kijkcijfers van de Oranje Zomer worden doorgenomen.

Isa Hoes en haar vriend zijn uit elkaar. Dat maakte de actrice zaterdag bekend in de podcast Marc-Marie en Isa vinden iets. „Ik heb het tegen heug en meug geprobeerd.’’

In april deelde Isa Hoes (57) dat ze vlinders voelt voor een nieuwe man. De twee ontmoetten elkaar via een datingapp en gingen zelfs al samen op vakantie. „We hebben het heel erg leuk samen’’, deelde ze destijds in haar podcast samen met Marc-Marie Huijbregts (60). De identiteit van de man hield Hoes geheim.

Dat liefdessprookje is nu voorbij. „Eigenlijk is het al een tijdje over’’, vertelt Hoes aan Huijbregts. „Ik voelde het niet, dus dan houdt het op.’’ Ze deelt ook dat ze het ‘écht heeft geprobeerd’. Volgens Huijbregts wilde Hoes heel graag dat de relatie zou werken, omdat ze hem echt leuk vond. „Ik heb het tegen heug en meug geprobeerd’’, reageert ze.

Isa Hoes was sinds 1997 getrouwd met haar grote liefde Antonie Kamerling. In 2010 besloot hij uit het leven te stappen.

https://www.ad.nl/show/is(...)geprobeerd~aeb8c002/

P.S. André Hazes schijnt weer bij elkaar te komen. P.S.-2 Isa Hoes trok ooit in aflevering 241 van GTST een koelkast open. Ik kan er een aflevering naast zitten. Hang me daar niet aan op.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217877348
Nou, snel een musical over maken en 25 boeken uitbrengen....

Net zo'n uitmelker als Raggel Hazes...
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 16:29:56 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_217877358
Iemand ooit tegen heug en meug iemand gelikt of gepijpt ? Het zal je maar overkomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 16:31:12 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_217877363
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:29 schreef Toine51 het volgende:

Bekijk deze YouTube-video

pi_217877386
Ik heb Anthony redelijk vaak gesproken, nogal naïef warrig persoon en beetje te goed voor deze wereld. Zijn zelfmoord kwam mij niet als een verrassing.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:35:27 #6
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217877388
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:29 schreef Toine51 het volgende:

In navolging van haar boek over de overgang. :{
pi_217877412
:')
pi_217877416
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef raptorix het volgende:
Ik heb Anthony redelijk vaak gesproken, nogal naïef warrig persoon en beetje te goed voor deze wereld. Zijn zelfmoord kwam mij niet als een verrassing.
Moeten we je nu aanraken?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:38:33 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217877419
quote:
Nu ben ik benieuwd waar jullie het over hadden
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 16:38:56 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_217877423
quote:
Ik ken veel gevoelige mensen. Iedere zelfmoord komt me als een verrassing. Achteraf zelfs m'n eigen poging.

zaterdag 7 juni 2025 @ 16:40:08 #11
117098 Hathor
Effe niet
pi_217877431
quote:
Cocaine is one hell of a drug.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217877439
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Moeten we je nu aanraken?
Nee hoor, kan je verhaal ook wel achter vertellen, mijn partner werkte in cafe/restaurant waar hij graag kwam, omdat ik niet wilde dat hij daar zelf ging afsluiten kwam ik daar meestal rond sluit, en dan was hij er vaak ook, en dan hadden we vaak een leuk gesprek, en dan merk je snel genoeg dat iemand niet echt lekker in zijn vel zit.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:41:05 #13
117098 Hathor
Effe niet
pi_217877442
En Isa Heus. :')
pi_217877443
Heus niet. Hoes wel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217877444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Redelijk oppervlakkige dingen, maar hij nam dingen nogal zwaar op had ik het idee.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:41:52 #16
117098 Hathor
Effe niet
pi_217877447
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee hoor, kan je verhaal ook wel achter vertellen, mijn partner werkte in cafe/restaurant waar hij graag kwam, omdat ik niet wilde dat hij daar zelf ging afsluiten kwam ik daar meestal rond sluit, en dan was hij er vaak ook, en dan hadden we vaak een leuk gesprek, en dan merk je snel genoeg dat iemand niet echt lekker in zijn vel zit.
Woonde hij niet in Den Bosch?
pi_217877452
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Cocaine is one hell of a drug.
Ik had niet het idee dat hij een gebruiker was, nu kan ik daar verkeerd in zitten, maar gewoon altijd erg zwaarmoedig.
pi_217877457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Woonde hij niet in Den Bosch?
Geen idee, dit was in Amsterdam Zuid, volgens mij woonde hij toen in gooi, of in Amsterdam zelf.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:43:53 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_217877460
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik had niet het idee dat hij een gebruiker was, nu kan ik daar verkeerd in zitten, maar gewoon altijd erg zwaarmoedig.
Ik weet ook niet of het waar is, maar ik heb zoiets ooit eens ergens gelezen, dat ze beiden niet vies van een lijntje waren.
pi_217877470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik weet ook niet of het waar is, maar ik heb zoiets ooit eens ergens gelezen, dat ze beiden niet vies van een lijntje waren.
Dat zou kunnen, maar de mensen waarvan ik weet dat ze gebruiken zijn doorgaans een stuk vervelender, dat was hij niet.
pi_217877477
-> SHO
pi_217877551
Niet om het een of het ander, maar dat ze verder geen gevoelens voor die man kreeg wil niet zeggen dat ze tegen heug en meug met hem heeft geneukt.

Je kan prima seks hebben met iemand zonder verliefdheid oid.

Andere vraag: is er werkelijk iemand die vrijwillig naar de podcast van Piepkuiken luistert?
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 16:57:40 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_217877568
Misschien bedoelde ze huig, ipv heug en slikte ze niet alles.

Trusten al vast en tot merrege.

pi_217877590
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:37 schreef tong80 het volgende:
het programma De Verraders
Wat is dat voor programma :?
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:03:51 #25
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217877612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
Iemand ooit tegen heug en meug iemand gelikt of gepijpt ? Het zal je maar overkomen.

Wel tegen de huig laten pijpen.
pindazakje
pi_217877618
En het is GVD NWS ja, want nu.nl bericht er ook over :Y)

Isa Hoes en vriend uit elkaar
quote:
Hoes ontmoette haar nieuwe vriend via een datingapp. In april vertelde ze dat ze samen op vakantie zijn geweest. Ook zei ze toen dat de liefde nog pril was. "Wat dit verder gaat brengen, weten we niet. Dat weet je nooit. Maar we vinden het voor nu heel erg leuk", zei de actrice toen.
Ach ja, in april is je relatie is nog pril, met mei de piemel tussen de dij en in juni zeg je dag met je puni :W
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 17:06:17 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_217877624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:00 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Wat is dat voor programma :?
Geen idee. Kwam het net prominent tegen bij de Telegraaf. Ik lees iedere dag veel verschillende nieuwsbronnen. Zouden ze op rechts ook eens moeten doen. Nu echt weg.

pi_217877635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Raptorx kennende:
Kontvingeren of het frikandellenbos
pi_217877654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:04 schreef Het_Bokje het volgende:
Ach ja, in april is je relatie is nog pril, met mei de piemel tussen de dij en in juni zeg je dag met je puni :W
Zelfs Rachel Hazes lijkt minder aandacht te zoeken dan Isa. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217877713
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zelfs Rachel Hazes lijkt minder aandacht te zoeken dan Isa. :')
hoe erg is het eigenlijk dat een eckte-eckte :') nieuwsbron als nu.nl uit een podcast van fukkin Marc-Marie Poothuichelaarbrechts moet putten om dit non-nieuws in html om te zetten? (met alle gevaren van oogaids tot gevolg)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:25:51 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217877767
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ken veel gevoelige mensen. Iedere zelfmoord komt me als een verrassing. Achteraf zelfs m'n eigen poging.

Ken je er zoveel dan?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217877822
Ze neukte alles & iedereen maar Anthony
  zaterdag 7 juni 2025 @ 18:18:40 #33
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217878100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:37 schreef tong80 het volgende:
De ene na de andere getrouwe wordt dit seizoen uit het programma De Verraders gebonjourd. Negen van de zestien getrouwen zitten al thuis: ze zijn verbannen (vier) of vermoord (vijf). De overige zeven waren het goed zat. Nadrukkelijker en heftiger dan ooit werd de jacht op een verrader ingezet. Dat leidde in de vijfde aflevering tot een heftige apotheose. „Oh my god, waar ben ik aan begonnen.”

[ afbeelding ]

De tranen vloeiden rijkelijk vorige week, toen Julia Heetman aan de ronde tafel haar maatje Duncan Tromp ‘voor de bus gooide’ en ze tot haar eigen verbazing zag dat ze het mis had. „Vermoord me maar”, riep ze emotioneel. Maar dat gebeurde niet vrijdagavond, in de vijfde aflevering van De Verraders, het RTL-programma dat weer eclatante kijkcijfers scoort, lineair, uitgesteld én op Videoland.

Een van de redenen is dat de verraders Annick Boer, Kim Feenstra en Joost Dowib (alias rapper Josylvio) het zo goed doen. Op aflevering één na, toen Lale Gül haar pijlen richtte op Annick Boer, werden hun namen nauwelijks genoemd.

Dat werd nu anders. De tien overgebleven kandidaten kregen van presentator Tijl Beckand ieder vijf muntjes, zogeheten ‘zilverlingen’. In een kamer in het kasteel stonden tien spaarpotjes op een rij die behoorden aan de kandidaten. De opdracht: gooi de meeste muntjes in de spaarpot van degene die je het meest vertrouwt.

‘Dan ben je een rat’
Hier vertoonde het pact van de verraders al scheurtjes, want ze deelden elkaar nauwelijks munten toe. Josylvio, die als eerste moest, vertelde aan Kim dat hij munten had geschonken aan Christiaan ‘zoon van’ Bauer (drie) en Julia (twee) omdat hij met hen ‘een bondje heeft’. Kim reageerde ontstemd: „Als mijn medeverraders me geen muntje geven, als je dat doet, dan ben je een rat.”

Daarop deed ze hetzelfde: geen muntjes aan Josylvio noch Annick, maar aan Estelle (drie), Barry Paf en Churandy Martina. Uiteindelijk kwamen Christiaan en Josylvio het minst verdacht en dus als beste uit de bus met respectievelijk elf en tien munten.

Het is de rapper die in het spel aan de touwtjes trekt. Waar hij vorige week nog emotioneel was onder het ‘liegen en bedriegen’, speelde hij het spel nu ogenschijnlijk meer ontspannend. „Stel dat je al zeven dagen aan het liegen bent?” opperde Julia op een gegeven moment. Josylvio: „Dan word je toch helemaal gek?”

Helemaal gek was hij met zijn vele munten, die de deelnemers konden besteden tijdens een veiling, waar schilden, een dolk en een ‘mystery box’ werden ‘gekocht’. Julia greep het schild, net als Christiaan en Josylvio, terwijl Estelle Cruijff de dolk pakte. Met de rest van de ‘zilverlingen’ (32) kon de groep drie zilverstaven bijschrijven.

‘Walgelijk vind ik jullie’
Degene met de minste munten werd het meest verdacht: Annick Boer had er maar één en lag logischerwijs meteen onder vuur. „Ik ben heel erg in jullie teleurgesteld. Walgelijk vind ik jullie”, bracht ze uit. In de auto’s had Josylvio nog een kans om zijn medeverrader te redden. „Wie hebben jullie op het oog?” werd er gezegd in de auto met Julia, Josylvio, Estelle en Christiaan.

Julia noemde Dimeo van der Horst. Kim en Annick kwamen voorbij als opties, maar toen vroeg Estelle aan Josylvio: „Wat denk jij?” Daarop antwoordde de rapper: „Ik denk dat we op een vrouw moeten gaan.”

Aan de ronde tafel, waar verbannen moest worden, bleek het helemaal geen gelopen koers: Dimeo lag als eerste onder vuur met drie stemmen. Daarop kregen Barry, Julia en Shay Kreuger een stem, en toen pas Annick voor het eerst.

‘Ik ben genaaid’
Het was uitgerekend Josylvio die daarop de tweede stem uitbracht op ‘zijn’ medeverrader Annick. De spanning en emoties liepen hoog op toen ook Barry nog een stem tegen kreeg. De laatste die moest verbannen was Estelle. Vanwege haar ‘gekochte’ dolk had zij twee stemmen. Die gingen naar Annick.

Toen zij plaatsnam op de stip en het nog even spannend maakte door bij haar onthulling eerst ‘Ik ben een ge...’ te zeggen (van getrouwe), klonk gejuich toen ze daar ‘...weldige verrader’ aan toevoegde. De kandidaten vielen elkaar opgelucht in de armen. Estelle jubelde. „Dat voelt lekker, alsof je een doelpunt hebt gemaakt. Dat voelt fucking heerlijk.” Maar uit de oren van Annick Boer kwam stoom. „Ik ben genaaid, in en intriest.”

Ook in het torentje, waar de verraders Kim en Josylvio bijeenkwamen, ontstond een woordenwisseling. Kim, die eerder al emotioneel was (‘oh my god, waar ben ik aan begonnen?’) voelde te weinig steun. Haar dagen lijken geteld als we ook Christiaan mogen geloven.

Hij, Julia en Josylvio hebben een pact gesloten en willen met z’n drieën naar de finale. Ze speculeerden royaal over de volgende verbanning: Dimeo én Kim. En Christiaan sprak zijn vertrouwen uit: „Ik heb gewoon een goed gevoel bij Joost. Ik gun hem alles en vertrouw hem honderd procent.”

https://www.ad.nl/show/we(...)n-intriest~a40b17c6/

Dat klinkt inderdaad wel als Annick Boer (WIDM fans unite!) :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 7 juni 2025 @ 19:23:00 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217878578
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zoals heel Hillywood.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:04:29 #35
13462 BansheeBoy
pi_217878870
Los van de verdere inhoud, mag ik aub een buslading credits voor ons aller @tong80 voor de origineelste topictitel van 2025. :D :D :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:10:42 #36
117098 Hathor
Effe niet
pi_217878922
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Los van de verdere inhoud, mag ik aub een buslading credits voor ons aller @:tong80 voor de origineelste topictitel van 2025. :D :D :D

Ga jij eens terug in je mand.
pi_217878989
Ik wist niet dat @tong80 11 jaar oud was.

"Neuken...hihihi :D ....Pijpen...hihi :o ....likken...hihi :+ "
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:20:11 #38
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217879003
Altijd makkelijk om degene te spotten die gedumpt is. Die doen vaak net alsof ze uit een gijzeling komen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:29:25 #39
13462 BansheeBoy
pi_217879075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 20:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ga jij eens terug in je mand.
Hoezo? Ik draai toch lekker mee man. Ik ben een graag geziene gast.

zaterdag 7 juni 2025 @ 22:13:57 #40
117098 Hathor
Effe niet
pi_217880625
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoezo? Ik draai toch lekker mee man. Ik ben een graag geziene gast.

Dat denk je alleen maar, je bent meer een luis in de pels.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 22:31:54 #41
13462 BansheeBoy
pi_217880891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat denk je alleen maar, je bent meer een luis in de pels.
Misschien een keer een poll maken. Ik heb dat idee helemaal niet.

pi_217881174
Moker lelijk wel
  zaterdag 7 juni 2025 @ 23:00:00 #43
117098 Hathor
Effe niet
pi_217881203
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Misschien een keer een poll maken. Ik heb dat idee helemaal niet.

Ik heb dat idee wel, sorry Mo.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 23:39:34 #44
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217881517
Zou mijn hond er vanaf trappen
Je bent een waardeloze agent.
pi_217881525
Isa laat uwen pener maar niet zien

@Zipportal
  zaterdag 7 juni 2025 @ 23:57:18 #46
13462 BansheeBoy
pi_217881631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 23:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Zou mijn hond er vanaf trappen
In haar jongere jaren had ze wel iets stouts en pikants over zich. Zo van, ik kom degelijk en onschuldig over, maar ik verscheur je in de slaapkamer. Denk ik.

zondag 8 juni 2025 @ 03:31:09 #47
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217882427
quote:
jammer van die jongen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 juni 2025 @ 06:18:23 #48
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_217882482
Ahhh... ze heeft op Tinder haar nieuwe vlam ontdekt, heeft zich een tijdje helemaal uit elkaar laten scheuren, en nu is het uitgewerkt.

Pics or it didn't happen.
  zondag 8 juni 2025 @ 08:53:15 #49
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217882753
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 06:18 schreef Telefoonvork het volgende:
Ahhh... ze heeft op Tinder haar nieuwe vlam ontdekt, heeft zich een tijdje helemaal uit elkaar laten scheuren, en nu is het uitgewerkt.

Pics or it didn't happen.
en wie is er dan geïnteresseerd in die tinder avonturen met jan en alleman van die ouwe doos, ik wil daar geen foto's van zien
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 juni 2025 @ 09:11:46 #50
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217882865
Wat boeit dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')