Van 15 graden naar 31 in een paar dagen is wel heel pittig.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Het gaat wel meevallen, hoogste temperaturen nu 31 graden op vrijdag.
quote:Op maandag 9 juni 2025 09:30 schreef Elan het volgende:
Jaja in de handen wrijft.
Om vervolgens weer te janken dat je hok niet koel te krijgen is met die gare mobiele airco
Een tweeluik @Zipportalquote:Op maandag 9 juni 2025 10:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Van 15 graden naar 31 in een paar dagen is wel heel pittig.
Warmte is op zich niet erg zolang je lichaam de tijd krijgt er aan te wennen.
Lok je snapt blijkbaar niet wat een contradictie is.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Een tweeluik @:zipportal
Contradictio in terminis.
Jeetje, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lok je snapt blijkbaar niet wat een contradictie is.
Had ik verder ook niet verwacht van iemand met jouw geestelijke capaciteiten.
Ik heb ontzettend slecht geslapen.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je boos werd.
quote:Op maandag 9 juni 2025 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend slecht geslapen.
Sorry makker.
Uitstekende temperaturen toch, of niet maatje.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:49 schreef Haags het volgende:
Temps zwakken voor hier aan de kust al behoorlijk af. Zie voor do+vr een 27 staan en zaterdag zelfs nog maar 22.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 9 juni 2025 12:28 schreef Dutch_view het volgende:
Ik haat oranje/ rode/ paarse kaarten
Graag groen en geel![]()
Meeste runs laten alleen zaterdag even wat afkoeling zien. En daarna gelijk de volgende hogedruk er overheen.quote:
Liner van zwembad wordt overmorgen gefixt dus eindelijk weer zwemmenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:53 schreef d.k. het volgende:
Wij laten op dit moment het zwembad vol water lopen, ik verheug me nu al op het moment dat ik, net voor het slapen, nog even kan afkoelen komende week. En ach, als het daarna weer minder wordt trek ik het zeil erover en dan wachten we gewoon tot het weer kan.
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Van 36 graden op zaterdag gisteren, naar 30. Beter niet zover meer vooruit voorspellen, Buienradar...wat een farce die site.
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |