Nu is de vraag welke twee je bedoelt. Neem aan van Jimi en die kleine prins?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:26 schreef Bargehassus het volgende:
Tja, twee zijn niet zo moeilijk maar die derde....
Yep.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Nu is de vraag welke twee je bedoelt. Neem aan van Jimi en die kleine prins?
Weet de derde ook niet.quote:
Correct, kennelijk heeft er ook nog ene purple medly van Prince in de top40 gestaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:44 schreef iggyinthehouse het volgende:
Purple Rain
Purple Pills/Purple Hills
Purple Haze
Wie heeft een fout gemaakt?quote:Luisteraar Martijn merkte tijdens het Radio Veronica-programma Stenders & Ekdom op dat de zin As long I'm not dreaming grammaticaal niet klopt. Volgens hem moet het As long as I'm not dreaming (zolang ik maar niet droom) zijn om het correct Engels te maken.
Voor de afwisseling is dit geen vervolgvraag…quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:44 schreef Bargehassus het volgende:
Wilde gok als het een vervolgvraag is:
Vera Lynn?
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de afwisseling is dit geen vervolgvraag…
Die waren/zijn met vijf en hadden geen toeteraar in de gelederen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik heb die foto eerder gezien, maar geen idee wie.
the Gogo's?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:38 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ga ik voor The Bodysnatchers...Belle Stars waren maar met 5
Ik las Wie het ijsje compleet maakr krijgt het punt..quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:57 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wie het lijstje compleet maakr krijgt het punt
1. Ordinaryquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:57 schreef iggyinthehouse het volgende:
De titels van de huidige top 3 uit de top 40. Wie het lijstje compleet maakr krijgt het punt
1. O
2. L
3. A
Maxi Jazzquote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef iggyinthehouse het volgende:
Opstartvraag: hoe heette het lid van Faithless dat overleden is?
Stand:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |