Dat zou voor niemand leuk zijn.quote:
Ik vind hem juist heel sterk zonder ideale voorbereiding. Lijkt me alleen maar een positief signaal richting de Tour.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjeu heeft nog wel wat te doen als ie wil winnen in de Tour
Voorbereiding was niet ideaal met die val twee weken geleden. Die gaat nog wel verbeteren.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het leek zelfs alsof hij er plezier in hadquote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die lijkt echt gruwelijk op punt te staan.
Hij komt net terug van een polsblessure.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout kan 3 weken slaven. Dat wordt weer puur genot op HLN.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die lijkt echt gruwelijk op punt te staan.
Dat heeft hem misschien een dagje aan training gekost.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt net terug van een polsblessure.
Ik heb door vandaag juist het idee dat dat wel goed komtquote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nu een keer geklopt worden in de sprint tegen deze mannen is misschien wel handig.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel sterk zonder ideale voorbereiding. Lijkt me alleen maar een positief signaal richting de Tour.
En Jake Stewart.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Bill_Hillie het volgende:
Lol wat een top 10 ook...paar grote namen en een hele rits fransoosjes
Maar dat is het toch juist. Heeft nog wat te doenquote:Op zondag 8 juni 2025 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel sterk zonder ideale voorbereiding. Lijkt me alleen maar een positief signaal richting de Tour.
Yep, als je te vaak dit soort sprintjes wint, dan wil niemand meer met je rijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En nu een keer geklopt worden in de sprint tegen deze mannen is misschien wel handig.
Dat was even schrikken inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2025 14:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het was Vingegaard die die wel de debatten heeft geopend
Ik denk dat het sowieso moeilijk was geworden met die druk van achteruit, daardoor konden ze hem in deze positie drukken. Eerst al een halve aanval en dan even later uit een soort van paniek alvast op 300 meter van het eind beginnen, dat is sowieso vragen om problemen.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat is het toch juist. Heeft nog wat te doen
Het was goed maar een supersterke Tjeu had dit zaakje geregeld.
Laten we massaal brieven insturenquote:Op zondag 8 juni 2025 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Lamain en Boogerd prima duo trouwens, maar voor de Tour zal Joris wel weer van stal worden gehaald
En Staf die weer commentaar komt geven alsof hij uitlegt hoe een kinderboek in elkaar zit.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:00 schreef Marcoss het volgende:
Lamain en Boogerd prima duo trouwens, maar voor de Tour zal Joris wel weer van stal worden gehaald
Had Lutsenko maar eerder moeten gaan rijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:56 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
En die ja...zal wel flink balen nu dat ie de snelste van het peloton was.
Evenals Stuyven en Theuns. Maar op een beurtje van Stuyven na niet op kop geweest.quote:
Hét antwoord tegen de klimaatcrisis! Die 8w/kg komt er!quote:Op zondag 8 juni 2025 14:55 schreef Pistolero het volgende:
Als ze alle drie fit blijven gaan we in de Tour een reeks nucleaire explosies zien die Frankrijk voor 100 jaar van energie kunnen voorzien. Er gaan weer minuten van alle klimrecords af.
Dauphine Libere.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Pogacar klopt Vingegaard en Van der Poel in openingsrit 'Mini-Tour de France' - https://nos.nl/l/2570392
Noem het gewoon Criterium du Dauphine idioten.
Ik zag die kop vanmiddag al op NOS en wist gewoon dat iemand erover zou gaan klagen hier.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Pogacar klopt Vingegaard en Van der Poel in openingsrit 'Mini-Tour de France' - https://nos.nl/l/2570392
Noem het gewoon Criterium du Dauphine idioten.
Hij is beter bezet dan zowat elke andere koers buiten de Tour, gok ikquote:Op zondag 8 juni 2025 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Critérium du Dauphiné is gewoon veel beter bezet dan de Giro.
Drie weken lolleren. Nu al zin in.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:55 schreef Pistolero het volgende:
Als ze alle drie fit blijven gaan we in de Tour een reeks nucleaire explosies zien die Frankrijk voor 100 jaar van energie kunnen voorzien. Er gaan weer minuten van alle klimrecords af.
Je bent toch geen Andre Meganckje aan het doen he?quote:
Als semi-dagjesvolk heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent toch geen Andre Meganckje aan het doen he?
Wel dus.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
Weer alle tenoren haha, Visafslag doet weer de forcing. Deze Tour wordt e-pisch.
Je zit de rit van gisteren te kijken, hansworst.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als semi-dagjesvolk heb ik geen idee waar je het over hebt.
Dit is wel erg matig van hem.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 9 juni 2025 16:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ha, eindelijk weer eens ouderwets op de belg kunnen kijken....
Jij hebt de laatste 5 jaar geen wielrennen meer gekeken? Tegenwoordig rijden ze allemaal 400 watt naast elkaar te kloten, zo onveilig mogelijk want er komt een bocht!quote:
Het peloton rijdt vrij rustig omhoog hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:56 schreef Reljem het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste 5 jaar geen wielrennen meer gekeken? Tegenwoordig rijden ze allemaal 400 watt naast elkaar te kloten, zo onveilig mogelijk want er komt een bocht!
Ja nu wel ja 😂 die volle bak opmerking waar jij op reageerde ging over de aanloop.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het peloton rijdt vrij rustig omhoog hoor.
Pogacar wil nog een massasprint winnen?quote:Op maandag 9 juni 2025 17:06 schreef DeeBee het volgende:
Waarom rijdt het altijd vervelende UAE hier achteraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |