Dat zou voor niemand leuk zijn.quote:
Ik vind hem juist heel sterk zonder ideale voorbereiding. Lijkt me alleen maar een positief signaal richting de Tour.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjeu heeft nog wel wat te doen als ie wil winnen in de Tour
Voorbereiding was niet ideaal met die val twee weken geleden. Die gaat nog wel verbeteren.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het leek zelfs alsof hij er plezier in hadquote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die lijkt echt gruwelijk op punt te staan.
Hij komt net terug van een polsblessure.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout kan 3 weken slaven. Dat wordt weer puur genot op HLN.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die lijkt echt gruwelijk op punt te staan.
Dat heeft hem misschien een dagje aan training gekost.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt net terug van een polsblessure.
Ik heb door vandaag juist het idee dat dat wel goed komtquote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
En nu een keer geklopt worden in de sprint tegen deze mannen is misschien wel handig.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel sterk zonder ideale voorbereiding. Lijkt me alleen maar een positief signaal richting de Tour.
En Jake Stewart.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:52 schreef Bill_Hillie het volgende:
Lol wat een top 10 ook...paar grote namen en een hele rits fransoosjes
Maar dat is het toch juist. Heeft nog wat te doenquote:Op zondag 8 juni 2025 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel sterk zonder ideale voorbereiding. Lijkt me alleen maar een positief signaal richting de Tour.
Yep, als je te vaak dit soort sprintjes wint, dan wil niemand meer met je rijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En nu een keer geklopt worden in de sprint tegen deze mannen is misschien wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |