quote:
Volgens mij iets van witte wijn , maar al die verschilllende wijnen hakten er wel behoorlijk inquote:
Klinkt wel als een plezante avondquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:08 schreef chufi het volgende:
Ooit eens als starter een duivensoepje gegeten... stond als starter op een nouveau-cuisine 5-6 gangenmenu... De rest was lekkerder om eerlijk te zijn , maar het was niet bijzonder. Het is wel zo dat ik niet meer weet wat er verder op het menu stond ... oh ja veel wijn .. flinke passende bel bij elke gang
Oei! Luchtrattenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was in Groningen ... Stadsduif vermoed ik
Ja dat was het zeker ... een zoveelste iets van mn ouders vierden we .. daarna hadden we nog een nog een "prive" concert in een kroeg van Rooie Rinus en Pe Daalemmer (kennissen van m zusquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt wel als een plezante avond
Wie??quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker ... een zoveelste iets van mn ouders vierden we .. daarna hadden we nog een nog een "prive" concert in een kroeg van Rooie Rinus en Pe Daalemmer (kennissen van m zus)
plaatjes erbij danquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs met de ondertiteling aan kom ik er niet uit
OKé, nou wie weet produceren ze weer een pareltjequote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik las volgens mij ergens dat ze weer samen muziek willen gaan maken.
Door dat ik dat nummer tegen kwam net... luister ik nu een podcast met ons Franske.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik las volgens mij ergens dat ze weer samen muziek willen gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |