Het is een één grote popcorn verhaalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:19 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb er weinig van meegekregen![]()
Trump en Musk hebben ruzie, dat weet ik, maar ik heb het nieuws verder niet gevolgd.
Beetje uitgemolken.quote:
Dit is zeker geen script hoewel het wel te verwachten was dat het zo zou gaan eindigenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beetje uitgemolken.
Ik hoef die onzin niet meer te volgen![]()
Het lijkt soms wel een soort van script. Er is ook niemand die volgens mij belang heeft om publiekelijk zo'n ruzie uit te vechten.
Be benieuwd hoe dit gedoe tussen Trump en Musk gaat aflopen.quote:
Ik volg het niet goed genoeg, maar er is toch niemand verder die er belang bij heeft?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is zeker geen script hoewel het wel te verwachten was dat het zo zou gaan eindigen
Bizar hoe het nu al gaatquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Be benieuwd hoe dit gedoe tussen Trump en Musk gaat aflopen.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg het niet goed genoeg, maar er is toch niemand verder die er belang bij heeft?
En dan zeker die halvegare Musk niet
Het gaat niet om belangen maar om hun kwetsbare ego’squote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik volg het niet goed genoeg, maar er is toch niemand verder die er belang bij heeft?
En dan zeker die halvegare Musk niet
Ja dat zeer zeker.quote:
Dat is duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het gaat niet om belangen maar om hun kwetsbare ego’s![]()
Die ruzie is fel maar gaat ook wel weer over.
Morguh Domniquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:37 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Hier is het ook geen zondag in het zuiden.
Perfecte dag daarvoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Straks verder met het verven van Domni's huis
Wonen jullie niet samen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hello meneerquote:
Morguhquote:
Net een naast mij neergezet, altijd lekkerquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net een naast mij neergezet, altijd lekker
Binnen of buiten? Wat voor een kleur? vragen vragenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Hey Prisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Binnen of buiten? Wat voor een kleur? vragen vragen
O dat meende ik altijd. Zo zie je maar nooit aannames doenquote:
eyyooo Dotquote:
Binnen, op de bovenverdieping. Dezelfde tint blauw als de woonkamer. Dat heb je gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
checkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Binnen, op de bovenverdieping. Dezelfde tint blauw als de woonkamer. Dat heb je gezien
Ja daar ontkom je de laatste dagen niet aan dat die op je hoofd vallenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyooo Dot![]()
raindrops were falling on my head...
Maar nu niet meer, zit weer lekker binnen.
haha nee...vooral als je een hondje hebt die uit moet. Ach ja...natuur is er blij mee zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar ontkom je de laatste dagen niet aan dat die op je hoofd vallen
Dat kan een nadeel zijn van het hebben van een hondje, er uit moeten in plensbuienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha nee...vooral als je een hondje hebt die uit moet. Ach ja...natuur is er blij mee zullen we maar zeggen
Nee, maar er wordt aan gewerktquote:
Lichtblauw, binnenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht toch. Waarom ik dacht dat jullie al samenwoonde geen ideequote:
lekker vrolijk wel, al die verschillende kleurenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichtblauw, binnen![]()
Domni's huis was eerst van binnen een bonte verzameling van knalgroen, verschillende tinten paars, knalrood, etc. nog van de vorige bewoonster
Ach hemelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lichtblauw, binnen![]()
Domni's huis was eerst van binnen een bonte verzameling van knalgroen, verschillende tinten paars, knalrood, etc. nog van de vorige bewoonster
Het is echt vreselijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
lekker vrolijk wel, al die verschillende kleuren
Net als de regen, want als dat een keer weer begint stopt het niet snelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:13 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu allemaal liedjes met rain te luisterenHet zijn er veel. Heul erg veul.
Is daar al een MUZ-topic over?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:13 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu allemaal liedjes met rain te luisterenHet zijn er veel. Heul erg veul.
paars!!! Purple rainquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk
[ afbeelding ]
Lichtpaars. En deels overgeschilderd met yoghurt van de Aldi (?) waar het paars doorheen schijnt.
Geen idee. Beter regen dan liedjes met snow. Dat komt over een half jaar wel weerquote:
klassiekerquote:
Alleen van het plaatje doet hij me al denken aan die kleine met die ring van LOTRquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:18 schreef Prisha het volgende:
z'n kapsel doet me aan Johnny Logan denken
wie? wie?? welke met de ring??quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen van het plaatje doet hij me denken aan een met die ring van LOTR![]()
met die bolle ogen? die hobbit?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kleine die op die ring moest passen
ja he oeh blij dat ik niet de enige ben die dat vindtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Frodo bedoelde ik idd, dat was idd een jankerd
Ik heb alle delen van LOTRquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja he oeh blij dat ik niet de enige ben die dat vindt
Ik ook....de extended versies ook nog.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook....de extended versies ook nog.
Yoghurt?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk
[ afbeelding ]
Lichtpaars. En deels overgeschilderd met yoghurt van de Aldi (?) waar het paars doorheen schijnt.
Heb jij de films van The Hobbit ook gezien? Daar heb ik nooit echt aan durven beginnenquote:
Die was twee weken geleden nog op tv te zien ,maar die heb ik in het begin toen al gezienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb jij de films van The Hobbit ook gezien? Daar heb ik nooit echt aan durven beginnen
Ah, maar die vond je dus wel de moeite waard? Ik wil die misschien ook wel eens zien. Ik heb het boekje wel gelezen, maar kan me amper voorstellen hoe ze daar drie films van hebben weten te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was twee weken geleden nog op tv te zien ,maar die heb ik in het begin toen al gezien![]()
Ik hou van dat soort films
Ja dat is echt een aanrader!!!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, maar die vond je dus wel de moeite waard? Ik wil die misschien ook wel eens zien. Ik heb het boekje wel gelezen, maar kan me amper voorstellen hoe ze daar drie films van hebben weten te maken
Ik ga hout zoeken voor mijn kampvuur van vanavondquote:
Nou was die derde film van The Hobbit wel heel matigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die was twee weken geleden nog op tv te zien ,maar die heb ik in het begin toen al gezien![]()
Ik hou van dat soort films
Nee alleen de films, en je moet ze wmb gewoon als geheel zienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou was die derde film van The Hobbit wel heel matig![]()
En heb je dan ook de serie gezien? The Rings of Power?
Wat is dit nou weer voor raar gedoequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:27 schreef Deisyy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Op een mooie Pinksterdag![]()
Dan ben je minstens 12 uur bezig als je ze als geheel wil zienquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee alleen de films, en je moet ze wmb gewoon als geheel zien
De films bedoel je?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je minstens 12 uur bezig als je ze als geheel wil zien
Zelfs ik ben zo gek niet
Eerst de 3 hobbit en dan 3 LOTR achter elkaar bedoel ikquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De films bedoel je?![]()
Ik heb LOTR ook achter elkaar gezien
Andersom uiteraard, De Hobbit is later gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst de 3 hobbit en dan 3 LOTR achter elkaar bedoel ik
Altijd gezellig zo'n kletspraatje met mezelfquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deisyy gaat met zichzelf in discussie.
Klopt, en toch eerst The Hobbit kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Andersom uiteraard, De Hobbit is later gemaakt.
LOTR was er gewoon eerder die heb ik gezien toen hij uitkwam, The Hobbit ook maar die kwam een stuk later uitquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en toch eerst The Hobbit kijken
euhh ik heb (vorig jaar) alleen de eerste gezien en ben 15 minuten nadat de tweede begonnen was afgehaakt. Kon er niet inkomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, maar die vond je dus wel de moeite waard? Ik wil die misschien ook wel eens zien. Ik heb het boekje wel gelezen, maar kan me amper voorstellen hoe ze daar drie films van hebben weten te maken
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga hout zoeken voor mijn kampvuur van vanavond
Ik vond ze leuk maar uiteindelijk springt LOTR daar sowieso bovenuit , wat ook niet zo gek isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
euhh ik heb (vorig jaar) alleen de eerste gezien en ben 15 minuten nadat de tweede begonnen was afgehaakt. Kon er niet inkomen.
Ik heb het echt geprobeerd...er waren ook geen personages die me boeiden. Ach ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond ze leuk maar uiteindelijk springt LOTR daar sowieso bovenuit , wat ook niet zo gek is
Ik hou gewoon van dat soort films en daar stak LOTR sowieso bovenuit . daar is ook niet aan te tippen , maar ik vond The Hobbit leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd...er waren ook geen personages die me boeiden. Ach ja.
LOTR is fantastisch
Heb je die Limburger wel goed uitgebeend eerst?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanwege de TT maar zelf een broodje Limburger gemaakt
Wel geprobeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je die Limburger wel goed uitgebeend eerst?
Wat een huilie dan,quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel geprobeerdMaar het was lastig.. spartelde nogal tegen
Ik houd ook van dat soort films. Als ik aan het zappen en er is weer een deel op tv dan blijf ik altijd kijken. Iedere keer weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van dat soort films en daar stak LOTR sowieso bovenuit . daar is ook niet aan te tippen , maar ik vond The Hobbit leuk om naar te kijken.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd ook van dat soort films. Als ik aan het zappen en er is weer een deel op tv dan blijf ik altijd kijken. Iedere keer weer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Welke films vallen volgens jullie nog meer in dit segment?
Het is een regelrechte Nazi dus geen enkele vorm van medelijdenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is duidelijk inderdaad.
Voor Trump niet zo'n probleem, maar voor Musk die uit het bedrijfsleven komt, is het alleen maar slechte PR.
Maar goed die naam heeft hij toch al...
Het is wel een smeerlap idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een regelrechte Nazi dus geen enkele vorm van medelijden
Mooi boek is datquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vogeltjes?
https://historiek.net/john-james-audubon-birds-of-america/174636/
Drakenvogeltjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vogeltjes?
https://historiek.net/john-james-audubon-birds-of-america/174636/
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
Badeendjes zijn toch voornamelijk gevaarlijk omdat je er over kunt struikelen?
Je schrikt je een ongeluk van de PIEP als je er op traptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
Badeendjes zijn toch voornamelijk gevaarlijk omdat je er over kunt struikelen?
Nog net iets beter dan op lego stappenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Je schrikt je een ongeluk van de PIEP als je er op trapt
Kill 'em with fire?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Je schrikt je een ongeluk van de PIEP als je er op trapt
Oh ja voetballen zometeenquote:
Juppie toch? Ze moesten tegen Finland of zoquote:
Geen idee, maar ik geloof jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Juppie toch? Ze moesten tegen Finland of zo
Spannond, ik lees dat ze willen laten zien hoe goed ze wel niet zijnquote:
In de pan er meequote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Koele lucht, de geur van bos in de regen en dan nu een (hout?)duif die herrie maakt
Nounou, zo'n vliegende rat eet je niet.quote:
De Amsterdamse stads zwervers van een duiven zou ik zeker niet eten, die Limburgse wellicht. Moet toch prima vlees zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, zo'n vliegende rat eet je niet.
Daar zijn eenden toch voor?
Dit is ook niet zo'n duif die hier ook op de pleinen zitten. Zeg maar zo'n rat als jij daar ook hebt vliegen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
De Amsterdamse stads zwervers van een duiven zou ik zeker niet eten, die Limburgse wellicht. Moet toch prima vlees zijn
Kom maar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, zo'n vliegende rat eet je niet.
Daar zijn eenden toch voor?
`en wat paste er bij duivensoep?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:08 schreef chufi het volgende:
Ooit eens als starter een duivensoepje gegeten... stond als starter op een nouveau-cuisine 5-6 gangenmenu... De rest was lekkerder om eerlijk te zijn , maar het was niet bijzonder. Het is wel zo dat ik niet meer weet wat er verder op het menu stond ... oh ja veel wijn .. flinke passende bel bij elke gang
Als hij eendenborst zegt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |