quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
Badeendjes zijn toch voornamelijk gevaarlijk omdat je er over kunt struikelen?
Je schrikt je een ongeluk van de PIEP als je er op traptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:57 schreef pullup het volgende:
Badeendjes zijn toch voornamelijk gevaarlijk omdat je er over kunt struikelen?
Nog net iets beter dan op lego stappenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Je schrikt je een ongeluk van de PIEP als je er op trapt
Kill 'em with fire?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Je schrikt je een ongeluk van de PIEP als je er op trapt
Oh ja voetballen zometeenquote:
Ja?quote:
Juppie toch? Ze moesten tegen Finland of zoquote:
Geen idee, maar ik geloof jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Juppie toch? Ze moesten tegen Finland of zo
Spannond, ik lees dat ze willen laten zien hoe goed ze wel niet zijnquote:
In de pan er meequote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
Koele lucht, de geur van bos in de regen en dan nu een (hout?)duif die herrie maakt
Nounou, zo'n vliegende rat eet je niet.quote:
De Amsterdamse stads zwervers van een duiven zou ik zeker niet eten, die Limburgse wellicht. Moet toch prima vlees zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, zo'n vliegende rat eet je niet.
Daar zijn eenden toch voor?
Dit is ook niet zo'n duif die hier ook op de pleinen zitten. Zeg maar zo'n rat als jij daar ook hebt vliegen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
De Amsterdamse stads zwervers van een duiven zou ik zeker niet eten, die Limburgse wellicht. Moet toch prima vlees zijn
Kom maar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, zo'n vliegende rat eet je niet.
Daar zijn eenden toch voor?
`en wat paste er bij duivensoep?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:08 schreef chufi het volgende:
Ooit eens als starter een duivensoepje gegeten... stond als starter op een nouveau-cuisine 5-6 gangenmenu... De rest was lekkerder om eerlijk te zijn , maar het was niet bijzonder. Het is wel zo dat ik niet meer weet wat er verder op het menu stond ... oh ja veel wijn .. flinke passende bel bij elke gang
Als hij eendenborst zegt....quote:
Alcoholquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |