Zit/zat in Game Pass vorig jaarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord. Ga wel eens kijken
Dat dacht ik letterlijk ook nuquote:
En we moeten nog anderhalf uur😱quote:
Een Arkham Knight sequel was ontzettend makkelijk om te maken. Nee, komt er een remake of reboot van Asylum waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze hebben het zo makkelijk he. Maak een nieuwe Batman en voila
En dan hebben we nog Pep Pino 😱quote:
Geef mij maar WETquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:38 schreef Friday12 het volgende:
Dit doet me een klein beetje denken aan Gunz
Niemand neemt Square Enix nog serieus.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:39 schreef DKUp het volgende:
Square Enix, hahahahaha constant kut games uitbrengen en de goede games verkopen niet volgens Square Enix.
Idemquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met extraction shooters.
Deze is wel echt heel tof thoquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met extraction shooters.
Nee, ze zijn erbij PC Showcase en voor de rest niet zoveel. Ze hebben Rainbow Six en dat is het.quote:
Ja erg jammer want de lore/sfeer is wel goed in dit spel heb ik gezien.quote:
Survival / crafting games vind ik ook al niksquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja erg jammer want de lore/sfeer is wel goed in dit spel heb ik gezien.
Maar dat hele survival/craft gebeuren bweh.
Maar ik mag Funcom wel.
De andere 3 waren ook allemaal vetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:50 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk is het goed. Ziet er echt gruwelijk uit namelijk.
van dezelfde devs als deze nieuwequote:
Ik herinner mij nog een mafia achtig spel die 2d isometrisch was. Ik dacht vroeger altijd dat dat mafia deel 1 was.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
van dezelfde devs als deze nieuwe
Geen idee of die originele devs van 1 en 2 nog bestaan
Zondag bij Xbox misschienquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waar is Tomb Raider
Resident Evil 9
Nieuwe Bioshock??
Hallo kom eens even met iets moois ofzo
I gotchuquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog een mafia achtig spel die 2d isometrisch was. Ik dacht vroeger altijd dat dat mafia deel 1 was.
Maar kan de naam niet herinneren.
Yeah dit is allemaal het eerste seizoen zo te zien.quote:
Ik heb hier bier en een vette hap, dat zijn er al tweequote:
Lies of P is al maanden niet meer op GamePass.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:56 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk ook op Game Pass, net als Lies of P zelf
Ohquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lies of P is al maanden niet meer op GamePass.
Heb je Shovel Knight niet gespeeld jongen? 1 van de beste nieuwe "old school" games. Heel dikquote:
Echt hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maak gewoon een goede action adventure met Deadpool
Niet meer mijn ding dat soort games.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je Shovel Knight niet gespeeld jongen? 1 van de beste nieuwe "old school" games. Heel dik
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maak gewoon een goede action adventure met Deadpool
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:04 schreef DKUp het volgende:
@:Drankster wil liever die andere Jurassic Park game
Dying lIght is wel altijd goedquote:
cause im just a teenage dirtbag babyquote:
Ik zit at the moment in de Zolder Dungeon 😱quote:
Waar was dat ook alweer van?quote:
Wat zei hij nou, door 1 persoon gemaakt?quote:
Yepquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat zei hij nou, door 1 persoon gemaakt?
Daar heb ik wel respect voorquote:
Demo was vorig jaar al uit en tof. Toen ging hij updates uitbrengen om de combat te verbeteren.quote:
Het is allemaal niet zo moeilijk gewoon naast je tv zetten dualsense op aansluiten hoppa gaan met de dikke game e-banaanquote:
Kwam nerveus over.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:22 schreef Friday12 het volgende:
Die gast zegt meer iets van Mindsight dan Mindseye
Je krijgt eerst een Bloodborne Remake/Remaster tijdens de PS6-launchquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:29 schreef StateOfMind het volgende:
Dat ze eens opschieten met Bloodborne 2
Van hoe laat tot hoe laat is de Xbox show morgen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:29 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil 9 zal wel bij Xbox worden.
Tomb Raider is ook al drie jaar geleden aangekondigd in ontwikkeling te zijn en daarna niks meer.
😱quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je krijgt eerst een Bloodborne Remake/Remaster tijdens de PS6-launch
Dit was echt zo van. Ja het komt. Nee we laten niets zien en nu stoppen met zeiken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:40 schreef DKUp het volgende:
RE9 gaan ze dus apart aankondigen, vreemd gewoon dit.
Scherpquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:41 schreef DKUp het volgende:
Blink of an eye, kan ook betekenen tijdens Microsoft zondag.
Klopt dat was het ook, zeik niet zo tegen ons aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit was echt zo van. Ja het komt. Nee we laten niets zien en nu stoppen met zeiken.
Het is niet allemaal goed natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:43 schreef Coco het volgende:
Tering man Souls liefhebbers worden wel verwend zeg.
In de praktijk niet helaas, maar een aantal ervan hebben mijn interessequote:
Dit jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:52 schreef Drankster het volgende:
Ik had gewoon om 2300 naar bed moeten gaan
Beste was in het eerste uur ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:52 schreef Drankster het volgende:
Ik had gewoon om 2300 naar bed moeten gaan
2e uur is aardig ingekakt jaquote:
En morgen de Xbox show als finalequote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:00 schreef Coco het volgende:
State of play was goed.
Deze nog beter zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |