quote:Op zondag 25 mei 2025 11:34 schreef Armani XL het volgende:
[modbreak]
We gaan het even wat anders doen!
[/modbreak]
@:Masberum, laten we afspreken dat we dit topic open laten zodat je advies kan krijgen van de andere users (al is het misschien handig/verstandig om er ook naar te luisteren en kritisch naar jezelf te kijken). Je topics gaan in principe toch allemaal over hetzelfde en deze topictitel die toch getuigd van een beetje (zelf)inzicht zou misschien mooi zijn voor een nieuw begin voor jou.
Nieuwe topics die je gaat openen over hetzelfde onderwerp of in het verlengde daarvan liggen zullen we sluiten en je naar dit topic verwijzen.
Ik wil verder iedereen vragen om het normaal en beschaafd te houden. Reageren is prima en het mag best confronterend zijn, daar is het tenslotte een forum voor, maar dat kan ook op een normale (volwassen) manier.
Als extra service voor nieuwe mensen is er genoeg leesvoer om eerst te lezen voordat je gaat reageren:
- R&P / Niet meer eten maar wel alcohol
- R&P / Kinderen terug willen winnen
- R&P / Hoe een vrouw terug te winnen?
Game on
Oke duidelijk, dankje voor je reactie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef Masberum het volgende:
@:Duveldrinker, ja ik kan je DM zien maar er niet op reageren
Ik had het over de posts die zeggen 'proost', 'zuipse' etc. Jij draait het hier dat het altijd aan een ander ligt vanwege een ander voorbeeld. Is het zo moeilijk om toe te geven dat ik gewoon soms ook gelijk heb? Dat bepaald gedrag hier gewoon slecht is? Of ga je bij elke slechte reactie waarvan ik aangeef dat het slecht gedrag is iets aanhalen wat helemaal niet relevant is voor die specifieke reactie?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Het ligt aan de ander. Aan degene die in het verkeerde pad bier heeft laten staan. Kun jij niks aan doen dat je het meegenomen hebt. En op gaat drinken.
Ik wil wel even reageren hoor, jij vind het leuk om een topic "lekker luchtig" te houden waarin iemand een serieus probleem bespreekt. Dan zit je denk ik een beetje in het verkeerde subforum.quote:
Nou nee. Zoek jij maar eerst een post van mij terug waarin ik TS veroordeel en afkraak op zijn verslaving. Daarna praten wij verder, oke?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik wil wel even reageren hoor, jij vind het leuk om een topic "lekker luchtig" te houden waarin iemand een serieus probleem bespreekt. Dan zit je denk ik een beetje in het verkeerde subforum.
Nee reageer gewoon is op mijn vraag waarom je dit topic zo graag "luchtig" wil houden over de rug van een ander? Want je staat duidelijk aan die kant?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou nee. Zoek jij maar eerst een post van mij terug waarin ik TS veroordeel en afkraak op zijn verslaving. Daarna praten wij verder, oke?
NEE!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee reageer gewoon is op mijn vraag waarom je dit topic zo graag "luchtig" wil houden over de rug van een ander? Want je staat duidelijk aan die kant?
Wat heb jij het de hele tijd over de youtube video? Ik heb het over het proosten hier en 'zuipse'. Jij maakt ervan alsof ik niet tegen die youtube clip kan.. Hoe kom je daar uberhaupt bij weer?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat.
Als TS niet eens meer tegen een hylarisch YT filmpje over een "bierpad" kan, dan ben je (beschonken of nuchter) wel heel erg verzuurd.
(maar daar gaat het hem niet eens om; ik denk dat het meer de persoon is die hier - buiten hem - post ... zoekend met een lampje om zich dan op te kunnen werpen als 'slachtoffer')
Mijn reactie was duidelijk genoeg. En anders doe effe een duidelijk quote van wat jij nu veronderstelt.quote:
Hier nam jij aanstoot aan:quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat heb jij het de hele tijd over de youtube video? Ik heb het over het proosten hier en 'zuipse'. Jij maakt ervan alsof ik niet tegen die youtube clip kan.. Hoe kom je daar uberhaupt bij weer?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar:
[youtube]https://youtu.be/sOSrn0wCFRE[/youtube]
"Nou jongens, proost"
@:masberum
@:kreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Tot enige luchtigheid in een zwaar overtrokken (door sommigen krampachtig in stand gehouden status) topic.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Mijn reactie was duidelijk genoeg. En anders doe effe een duidelijk quote van wat jij nu veronderstelt.
Ja aan dit ja.quote:
Ja en? Als je mijn YT post koppelt aan afkraken van TS, is dat zwaar overtrokken ja. dat vind ik, mag het?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Tot enige luchtigheid in een zwaar overtrokken (door sommigen krampachtig in stand gehouden status) topic.
Dat is je goed recht, het is een vrij land. Maar kom op zeg...het is voor iedereen duidelijk wat jij wil bereiken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en? Als je mijn YT post koppelt aan afkraken van TS, is dat zwaar overtrokken ja. dat vind ik, mag het?
Nu nog een post waarin ik TS persoonlijk direct aanval op zijn verslaving
Nou inderdaad, ik ga hem of haar negeren voortaan. Dit is niet volwassen gedragquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, het is een vrij land. Maar kom op zeg...het is voor iedereen duidelijk wat jij wil bereiken.
Kijk (en luister!) even vanaf 0:22 (misschien dat je nu dan wel de aanhalingstekens snapt).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja aan dit ja.
En die spoiler erbij voor de lol..
Ik begrijp echt niet waarom jullie elke keer alles maar verdraaien. Ik reageerde expliciet op het geproost zelfs. Ik begin te geloven dat het je het gewoon leuk vindt om te trollen om eerlijk te zijn.. want als je normaal nadenkt en leest dan kan je gewoon precies teruglezen waar ik over viel
Oh? Dan kon je je wel eens heel erg vergissen vriend!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, het is een vrij land. Maar kom op zeg...het is voor iedereen duidelijk wat jij wil bereiken.
Staat dit onder je Ctrl-V ofzo?quote:
Laat hem alleen aub niet reageren wanneer hij compleet bezopen is, want ik vind dat echt treurig om te lezen, die jongen heb ik prima zien reageren in nuchtere toestand, dat kun je hem niet aandoen.quote:
Laat Duveldrinker met rust. Het maakt mij niet uit welke toon jij aanslaat. Ik stam af van mijnwerkers, daar werd altijd flink gedronken. Een lolbroek die een beetje melig wil doen, heeft niks te zoeken in dit topic.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh? Dan kon je je wel eens heel erg vergissen vriend!
(dan hadden mijn posts echt een heel andere toon gehad hoor; een toon die niets aan duidelijkheid te wensen overlaat)
Kree heeft helaas nog steeds een alcohol probleem en is ver van geholpen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Laat hem alleen aub niet reageren wanneer hij compleet bezopen is, want ik vind dat echt treurig om te lezen, die jongen heb ik prima zien reageren in nuchtere toestand, dat kun je hem niet aandoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |