Het mag niet doorkabbelen, want dan verlies je kijkers.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom het format nog veranderd moet worden met dit soort cijfers
Ik denk dat je gelijk hebt, en dat hun wekelijkse geestelijk gezondheid controle bij Febo niet langer meer werkt ivm verstoken blijven van feedback van buiten, een wekelijkse "live TV" zou de oplossing zijn om te vookomen dat ze langzaam paranoia worden zoals de laatste weken laat zienquote:Op maandag 9 juni 2025 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het mag niet doorkabbelen, want dan verlies je kijkers.
Hun gedrag wordt dus elke week extremer en daardoor steeds ongeloofwaardiger.
Ik denk dat het niet zo'n probleem is voor de febo. Er wordt nu best veel geskipt. Die ene kale fotograaf zei dat zijn bezoek en veel groepsactiviteiten in de loods nooit waren uitgezonden. We zien ook vaak maar een paar minuten van een feestje/groepsacitviteit wat waarschijnlijk minstens een uur duurt zonder nog alle afterpartypraat mee te rekenen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:05 schreef freaky40 het volgende:
Toch gaan ze het veranderen blijkbaar. En met anderhalf uur uitzendtijd moet je ook wat anders wordt het sleets inderdaad.
Je hebt ook die irritante stemming nog wie de finale mag spelen, dat zal er dus vanavond ook nog niet in zitten denk ik. Morgen pas, en wellicht gelijk de finale er achter aan. Dacht bij de vorige cyclus dit ook zo ging.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat ze de finale niet tot woensdag gaan rekken en het dus een beetje zoals hieronder gaat:
Vandaag knock-outs met filler content en veel gezeur over wie in de finale mag staan.
Morgen finale.
Woensdag nieuwe bewoners.
Als we 'twee gieren geven liever aan de haaien' drama krijgen, dan kan de finale nog wel eens gerekt worden tot woensdag
Mag ookquote:Op maandag 9 juni 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst nog even een boete uitschrijven
Dit was bij EJVJL ook al zo, op streams genoten we uren van zo'n feestje, voorbereiding en nasleep, in de aflevering zag je slechts een fractie waarbij ze vaak de meest vermakelijke beelden niet eens lieten zien.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo'n probleem is voor de febo. Er wordt nu best veel geskipt. Die ene kale fotograaf zei dat zijn bezoek en veel groepsactiviteiten in de loods nooit waren uitgezonden. We zien ook vaak maar een paar minuten van een feestje/groepsacitviteit wat waarschijnlijk minstens een uur duurt zonder nog alle afterpartypraat mee te rekenen.
Beide nog nat achter de orenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |