quote:Femke Halsema mogelijk naar Boedapest voor verboden Pride-mars
Amsterdam- Het Amsterdamse college wil een delegatie sturen naar de verboden Pride-mars in Boedapest eind deze maand. Mogelijk gaat burgemeester Femke Halsema zelf. JA21 vindt dat de burgemeester en wethouders zich niet moeten bemoeien met andere landen.
1 uur geleden
Wethouder Touria Meliani (GL) bevestigde donderdagochtend geruchten uit de wandelgangen.
Zij of burgemeester Femke Halsema zal zaterdag 28 juni vermoedelijk meelopen in de protesttocht, die door premier Viktor Orbán is verboden.
Het hangt alleen nog af van een veiligheidsadvies van de Nederlandse ambassade in Hongarije. De gemeente betaalt de reis.
Vliegende ambtenaar aan de ketting in Amsterdam? ’Ook naar Madrid met trein’
„Bij JA21 vinden we dat raar”, zei raadslid Cas van Berkel. „
Want ook al vind je jezelf nog zo belangrijk: de gemeente is simpelweg niet de bestuurslaag om zich met andere landen te bemoeien.
Wat heeft de Amsterdammer daaraan?”
Door te lezen over jeuk heb ik jeuk. Lul.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:17 schreef asco het volgende:
Dit is zo ontzettend tenenkrommend op zoveel manieren dat ik er jeuk van krijg.
Dat lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:16 schreef Filosoofert het volgende:
Ik vind dat we in de volksvertegenwoordiging een aangewezen ministerie zouden moeten hebben dat zich vooral bezighoudt met buitenlandse zaken.
Maar je bent nog steeds senang met het feit dat iemand de wet gaat breken voor iets wat totaal buiten haar boekje valt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Door te lezen over jeuk heb ik jeuk. Lul.
Maar het is wel een leuke citytrip he, en daar is Touria dol op , vooral als ze met KLM businessclass mag vliegen als een echte Kardashian op kosten van Amsterdamquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds senang met het feit dat iemand de wet gaat breken voor iets wat totaal buiten haar boekje valt?
Jij hebt mij overtuigd dat dat het juiste om te doen is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds senang met het feit dat iemand de wet gaat breken voor iets wat totaal buiten haar boekje valt?
Hoe heb ik jou daarvan overtuigd?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij hebt mij overtuigd dat dat het juiste om te doen is.
Dat heb ik je gisteren al gezegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe heb ik jou daarvan overtuigd?
Dat heb je helemaal niet. Een ander discussietruukje van jou, iets de ether inslingeren en dan ermee komen als je om verduidelijking wordt gevraagd "heb ik al gezegd" etc.quote:
Kijk eens naar de post datum.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet. Een ander discussietruukje van jou, iets de ether inslingeren en dan ermee komen als je om verduidelijking wordt gevraagd "heb ik al gezegd" etc.
De vorige keer vandaag dat ik een "trucje" deed had zelfs Howard wel goed gelezen. Je bent gewoon niet zo scherp oude man.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ach aan het begin van dit topic schreef ik dat ook nog, maar jij hebt het altijd fout. Go Femke!!!
Je verwacht dat ik al jouw cryptische berichten en bagger onthoud?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk eens naar de post datum.
[..]
De vorige keer vandaag dat ik een "trucje" deed had zelfs Howard wel goed gelezen. Je bent gewoon niet zo scherp oude man.
Je bent een voorspelbare zuurpruim. Ongelijk nooit toegeven!!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik al jouw cryptische berichten en bagger onthoud?
Je gebruikt hele andere woorden in deze twee posts. Heb je dat van je imam geleerd?
Zuurpruim nog wel. Zo ben ik nog nooit genoemdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent een voorspelbare zuurpruim. Ongelijk nooit toegeven!!
Ik gebruik andere woordjes omdat je wat anders vroeg. Dat heb ik geleerd toen ik 1 was. Mijn ouders praatten namelijk tegen mij.
lijkt me goed, al dat op en neer vliegen businessclass naar de hoofdsteden van de wereld dat doet het groen imago van groenlinks niet veel goeds en zeker niet als Halsema zo gek is om ook mee te gaan vliegen met KLMquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Hopen dat ze daar voor altijd blijft en haar criminele familie ook mee neemt.
Qua backfire?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:42 schreef Repentless het volgende:
Dat zal vast ontzettend veel indruk maken.
Weer een nieuw woordje geleerd?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zuurpruim nog wel. Zo ben ik nog nooit genoemd
Gaapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij als bekeerling er nog veel meer leert.
Ik bedien je terug op jouw discussiestijl.quote:
Dat staat in het nieuwsartikel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik bedien je terug op jouw discussiestijl.
Maar goed, laten we even op de inhoud verder: wat heeft de burgemeester van Amsterdan in Hongarije te zoeken?
ze gaat met haar vriendin van het werk naar een GAY paradequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik wil graag dat jij het me uitlegt.
ik geloof het ook niet, Touria is meer dol op citytrips met KLM businessclass , Kardashianstyle staat ze om bekendquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou Touria echt zo begaan zijn met homo's? Dat kan ik mij gezien haar achtergrond niet voorstellen.
Dat snap ik, maar ik ben niet je leesbuddy.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik wil graag dat jij het me uitlegt.
Jawel. Ik kan het artikel lezen maar we gaan erover discussiëren in een topic. Ik wil graag dat jij jouw mening geeft over waarom Halsema dit als burgemeester zou moeten doen. In meer dan een oneliner als "jij hebt me overtuigd" wat weer terugslaat op een reactie als "jij hebt het altijd fout dus Go Femke".quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ben niet je leesbuddy.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ben niet je leesbuddy.
Nou Halsema die gaat niet , die kan niet, misschien een andere vriendin ter vervangingquote:Het Amsterdamse college wil een delegatie sturen naar de verboden Pride-mars in Boedapest eind deze maand.
Wethouder Touria Meliani (GL) bevestigde donderdagochtend geruchten uit de wandelgangen.
Zij zal zaterdag 28 juni vermoedelijk meelopen in de protesttocht, die door premier Viktor Orbán is verboden.
Het hangt alleen nog af van een veiligheidsadvies van de Nederlandse ambassade in Hongarije.
De gemeente betaalt de reis.
Vast wel iemand te vinden voor een snoepreisje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Nou Halsema die gaat niet , die kan niet, misschien een andere vriendin ter vervanging
Hier heeft het Amsterdamse college ook nooit over gestemd, misschien Groen Links zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |